BLONDYNKA:
ELIZHANNAH: Jestli vidíš jenom tyhle reklamy, máš asi jinou televizi:)) Nicméně ano, reklama na mrkev moc častá nebývá. IMO je to téma na studii, ne na pár řádků v diskusi... má to spoustu aspektů včetně lidské touhy po slasti, popírání, že by na tom bylo něco špatného ("jak do nich dostaneme brambůrky? - svážeme to s něčím příjemným" - stejný princip jako ty veselé scény z baru u chlastu, dávná reklama "moje parta - moje Petra" a tak), a zároveň touhy vyrovnat se modlám zábavního průmyslu (on málokdo může vypadat jako Angelina Jolie, s pytlíkem brambůrků už vůbec ne) a touha po jednoduché cestě... Zkrátka: ty reklamy se snaží prodat lidem něco tím, že jim sdělují "máš právo jíst junk food, kil se můžeš jednoduše zbavit".
Že by to bylo hned vedle sebe, jsem si nevšimla, a stejně tak vídám reklamy na jiné potraviny (mlíko, jogurty - ok, Dobrá máma není zrovna vzor zdravého jídla, ale tragické mi to taky nepřipadá), ale možná se na to jenom dostatečně nesoustředím, neb to nijak zvlášť nesleduju.
(Ale to je jenom nához, v žádném případě nějaké vysvětlení, to by chtělo spíš psychologa a sociologa...)