• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVEOVERDRIVE, nejlepsi pritel sama sebe: „Nech si zdát o spaní“

    Kurvu a intelektualku uz jsem nasel: ja jsem kurva a ona je intelektualka. Ja mam rad takovy, ona zas makovy. Oba mame radi lidi, kytky a zvirata. Ovsem v ruznych pomerech. Ja se jmenuju Tomas ona Adela. A k tomu nam dobomahej -uh.Arrakis učí filozofii nože - uřízneš to, co není dokončené, a řekneš: "A teď už je to dokončené, protože to konči zde." ~ Princezna Irulán : Sebraná rčení Muad´Diba Neávist k duševnímu sebepozorování. Dušespytné analýzy, jako: Včera jsem byl takový, a proto jsem dnes takový, a to proto. Není to pravda, vůbec ne proto, anebo proto, a nebo takový ani makový. Klidně snášet sám sebe a neukvapovat se, žít tak jak je třeba, neobýhat se jako pes. ~ Franz Kafka : Aforismy
    "Není škoda ničeho, co už je pryč. Škoda je nynějška a dneška, všech těch nesčíslných hodin a dní, které jsem ztratil, které jsem jen strpěl, které mi nic nedarovaly, ani mnou neotřásly."
    ~ Hesse: Stepni Vlk
    Proste blazen co si zo sveta aj sam seba robi legraci, zabava ostatnych a neriesi problemy. a par krat to uz bol taky hundrajuci zobrak, mumlajuci si svoje pravdy, sediaci s flaskou jabcaku
    ~ Hiena
    [[CyberPunk]] -- [[ Overdrive’s HomePage ]]

    [[Book Depository Bookstore]] -- [[I-Ting]]

    [[ TagZ: ToDo, GoTo, HowTo, Linux, Comix, sex, punk, cyberpunk, politics, human rights, woman rights [specific], violence against woman, rape, doxx dox, haxx, musick, tech, text, blog, book, ostrava, urbex, IRL, IRC, hackerspace, POMOC, BTC suxx, propaganda war, dezinformation, alternative facts, guns, knives, survival, [everithing is] INTERESTING ]]

    Internetová jazyková příručka

    http://prirucka.ujc.cas.cz/ - 62 tisic slov!!
    rozbalit záhlaví
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Ad pevnosti: kazda je v necem specificka, umi to vic jak ostatni, v jedne je vic chovu jaku a koz a pridruzena vyroba. Dalsi se specializuje na pestovani jidla, hlavne “horizontalni zemedelstvi pod lampami (magie, stejne jako hvozd rostouci pomalu ale prece v -35*C), dalsi trenuje lovce a drevorubce, “hlavni mesto” DrakoSpar (jak jsem psal, kdo mesta pojmenuje a dobre, dostane lore a geography skilly) se specializuje na chemickou/alchemickou vyrobu a hutnictvi, pevnosti vic na vychod kutaji a tezi, uhli, rtut, syru, zelezo, med, zinek... vsecko... kazda pevnost ma vlastni zdroj vody, nektere maji geotermalni energii. Vsechny jsou castecne pod zemi. Jen severnejsi mesto na rece je zname tezbou dreva a rozsirovanim na ukor hvozdu, dik bruslo/sanim a lodim mohou prepravovat drevo. Umrtnost pri jeho dobyvani je obrovska a mrtvi se bezne vraceji (lidi nekromancii provozuji take, nejen corrupted lide, ale pouze ucelne). Jakykolyv zarez do lesa je dlouhodobe neudrzitelny, tzn zadne pestovani v lese, ale jsou mista, kde duch/zonalni magie/prunik sfer... narusuji silu hvozdu a tam muze byt neco jinak. Je mozne vdet sad s Mrazo Hruskami 2mile (cca 4,6km) od pevnosti a cesta k nemu nezarusta, jenze v sade steasi duch jeho byvaleho zakladatele... je mozne najit cestu pres Jecici Prusmyk, ktera vede lesni pesinou vyslapanou Chodeckym Kmenem Bilych Lidi, Jecici Prusmyk je premosteny kamennym provazovym mostem, pres ktery projde jen ten, jehoz telo je jeste ciste, jini se pridaji k jecicim dusim na dne.

    V Lese jsou obcas i chramy, povestny je chram bahennich draku, ... naprosto necekans Zeleny a Hnedy drak zije ve hvozdu a bazinach, rudy a zluty na geotermalnich zridlech, bily a modry na vrcholcich hor, cerny na nebi mezi hvezdami. Vsichni draci muzou lovit i v lidskych pevnostech i ve hvozdu, taky to delaji. Hvozd a Drak nejsou v opozici, mozna se vzajeme mohou pidporovat.

    Nevis.

    Vlastne vic informaci o tom svete neni potreba, zadny jedinec ze soucastne doby nevi vic, ale existuje malo takovych, kteri ctou stare svitky a knihy (papir je ponekud draha komodita, btw).

    Vzdelanost je pomerne velmi vysoka, ale vzdy zalezi na klanu/cech z ktereho postava pochazi. Dik systemu teleportu je velmi obtizne ve svete cestovat, je mozne, ze to nekdo zkusil horami ci hvozdem, o tech se nic nevi.

    Nic se taky nevi o tom, kdo rozdelil draci supiny kazdou na 100 zlomku, nevi se, jakou vsechnu magii v sobe draci materialy nesou, zda se lisi podle druhu draka a jak je vubec mozne draky byt i jen zranit. Ale i tomuhle vyzkumu se venuji nekteri (vetsinou bohati a vlivni) clenove klanu a cechu. Kazdopadne vacek s 200 zlomky predstavuje zemljanku na jeden rok, za draci leblu by bylo mozne koupit si na 10 let celou mensi pevnost (ne Klondajk, Drakospar ci Benatky).


    Sila draku, podle starsich vypraveni, by se dala srovnat se silou 20kT jaderne hlavice ci divize tanku oproti beznejsimu beranidlu, katapultu, meci ci kopi.


    Mmchodem: v tomhle svete existuje strelny prach, jakesi zaklady raket a delobuchu, zastrasit ci zabit draka neni timhle ovsem mozne. Neni mozne ocarovat projektil, i kdyz koluji ruzne povesti.

    Antibiotika v tomhle svete nejsou a bezne magicke leceni NEPOMAHA proti vecem, jako je rakovina, nebo cokoliv na co se v nasem svete musi ockovat. Leceni magii je take ucinnejsi na bakterie, viry se daji lecit pouze pomoci dracich materialu (jejich znicenim/obetovanim - nevis jak) nebo pomoci magickych materialu z Hvozdu.

    Nemoci typu ztrata esence zpusobene BansHee (zesedivis, oci ztrati lesk, body esence dolu, za kazdy +10 let veku u zijicich kratce, + 100 u zijicich dlouze)... tyhle nemoci leci jen specializovana magie a artefakty z magickych materialu...

    To jsou uz ovsem podrobnosti, ktere bude znat kouzelnik, sama, zaklinac/vedmak, madtickar a podobne.


    Nize zminena lepra je bez lecby vzdy nakazliva 7/10, vetsinou smrtelna 8/10 a zanechava trvale nasledky i po leceni 50:50.

    Rika se, ze je mozne ji lecit tim, ze se clovek necha 5 dni a noci nahy a sam v Lese...,
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Cemu nerozumis? Co je na tom vagni? Dyk je to cely popsany. 10 mesici -15 az -35*, lidi ziji vsude tam, kde na ne hvozd nemuze, tedy na upati 8000m/m hor, nebo na rece. Kazda pevnost je specializovana, deti tam dostavaji umistenky, deti jsou za vzdelani placene, kdo neprospiva, neni placen = umre hlady. Cim se lidi zivi? Vsim co ve stredoveku, kazda pevnost dela neco jineho, uplne na zapade je Zona/Peklo, tam se nedela nic, je to Australie, ale ma pristup k mori. Pevnost na rece i na horach (uprostred) je hlavni mesto, i kdyz ne formalne, co pevnost, to stat sam pro sebe. Pevnost na prameni reky/v horach se jmenuje Drakospar a 90% je ji v jeskynich v zemi. Pevnost na horach jsou ve visce do 3000m/m, zivotni uroven vsech je ala Tibet, jen na soutoku rek jsou “benatky”. Ty nemaji teleport a venuji se tam nejvic magii. V zamrzlych mesicich jezdi po rece sane s bruslemi, tazene psy, v lete 2 nakkadni lode. Ostatni pevnosti maji teleport, vzdy jen do nejblizsi, umi je otevirat jen zvlastni kasta magu.
    Hory a ricni tok jsou jedina mista, kde na lidi nemuze Les Mytag, ktery se opravdu chova jako Les Mytag (strasidla, smrt, bludiste, kolektivni rostlinna nebo zombie-like inteligence). Nizsi hory a reka chrani lidi pred draky, kterych jsou nizke stovky, driv jich bylo tisice. Jak je lidi pobili je ztracena technologie. Kazdopadne les i hory proste stoji nad clovekem v potravnim retezci. Nejprestiznejsi povolani je lovec draku/zvere v lese a tezar rostlin a dreva. Oboji jsou bud extremne schopni, nebo odsouzenci na smrt.
    Asi ze Zony pochazi vira v Jedineho Boha, a prichazo odtamtud Zlo. Jak, kdyz odtamtud nikdo neutek? Nevis.

    Vsechny povolani DrD 2.0 jsou ve svete zastoupeny, tak jako rasy. Pridano je zlo, ktere nici jak povahu, tak telo, ale je to objektivni ukaz.

    Kazde dulezite misto ma magicke pozadi, s tim souvisi i pritomnost jednoho ci vice duchu. Vlastne funkcni animismus, proti kteremu stoji On Jediny.

    Vic nevis.

    Muzes byt od sankare psovoda pres chovatele jaku, knihovnika v Benatkach, zlodeje, kovare, chemika... ten svet je sobestacny. Chovatel jaku vyrabi maso, srst a brikety, ale sezere jej drak. Bylinkar muze byt treba kouzelnik, ktery dokaze ve skalnich jeskynich pestovat houby a mechy zvlastnich ucelu, kttere hori zelenym plamenem, zahani vlky a kostlivce nebo leci sneti.

    Muzes byt ucen Panu Prechodu, ktery vyletel tesne pred zaverecnou zkouskou, procez podlehl zlu, coz je na nem videt uz jen v tom, ze na rukach se mu zacaly objevovat nelecitelne bolaky lepry. Zabil sveho doktora, aby se jej nepokusil dat do karanteny, ovazal si bolaky hadry napustenymi v parfemu a sel se pomilovat postupne do kazdeho bordelu v pevnosti a pak dal posledni penize za skok do dalsi. Jeho snem je podat si ruku se vsemi Pany Prechodu...


    Vsecko uz jsem niz popsal...
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: Srry, ale tohle se fakt neda.

    Ten svet je prilis neobvyklej na to, aby sel popsat takhle vagne. Nevim, z ceho si muzu vybirat, cim se tam lidi zivi, historie, proste nic. Navic neustale zduraznujes, jak to v zadnym pripade neni tradicni fantasy. Pichani s Rusalkama a to, ze nekomu z hlavy roste strom, rozhodne zadny dojem celistveho sveta v me hlave nevytvari. Takze tezko vytvorim uveritelnou postavu. Pockam si tedy, s cim prijdou ostatni.

    Herni system nechapu uz naprosto vubec, tedy krome toho, ze si MUSIM vzit nejake negativni kvality...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Sorbak + Burkhina: set & setting sveta jsem popsal. V ramci neho chci slyset koncept postavy, s tim, ze dovednosti muzou byt ala DrD2, pripadne si vymyslete dalsi. Kostkama se hazi ala Shadowrun. S tim, ze body se rozdeluji podle Shadowrunniho 2.0 systemu A-E proritniho systemu, ale na dovednosti +10 bodu. Atributy ala DrD. Pokun nemas skill, muzes zkusit odvozovat ala pavouk, za kazdou tecku pribyvaji +2 kriticke neuspechy, nebo muzes hodit o -2k6. Luck je hodnota, kterou urcim ja (edge) a sam se rozhodnu jak, cim lip vymysleny koncept postavy, tim vetsi sance na edge. Pokud jde postava cestou corrupted (DALEKO DALEKO vetsi sance na uchylky typu nekrofilie, pedofilie, vrazdici silenstvi, lhani za kazde situace, kleptomanie, umyslna krutost, nezvladnuta zavislost...), tak v ten pripad hraju edge opacne, proste prokleti.... poku se tedy situace vyvyji ve prospech zla pro vsechny ostatni, na jejich ukor, tak postave vzroste nebo se doplni edge. Corruption je vzdycky nejak videt, corrupted postavy muzou byt nejak zmutovane, malformovane, mit tiky, hrb, nejakou viditelnou nemoc...

    Pokud si nekdo vezme edge / flaw, dostane body navic, pripadne klad musi byt vyvazen stejne drahym zaporem.

    Vybirejte podle Savlozube Veverky, cisla doladime pozdej, ted chci slyset koncept postavy, ktera prezije v 8000m/m horach, v -35*C nebo taky na panskem dvore ci na plese mistodrziciho regenta.


    U kazde postavy chci duvod, proc jde do extremnich situaci v uz tak extremnim svete. Hleda ztraceny rodiny majetek, chce se pomstit krutemu velmistru cechu, ktery ji nechal chcipat v mrazu, pac ... mohl. Postava hleda ztracenou lasku/pritele. Postava chce videt draka, postava touzi projit Hvozdem a videt, co je na jihu. Postava je uprchlik/zije na Clondike, tedy uplne zapadni pevnost, ktere se taky rika Peklo nebo Zona, fakticky trestanecka kolonie, Prechod do ni je jen jednosmerny (nenachazi se tam pan brany/klice), jedine mist, ktere ma pristup k mori. Co Zona schvati, to uz nenavrati. Mmchodem, rika se, ze ze Zony prichazi corruption, ze kazdy, kdo se tam dostal, je nakazen. O zbytky lidstvi se tam pry stara Rad Tise Milosrdnych Sester... to jsou ty s tema rukama od krve a klestema, na trhani zubu... je ovsem mozne, ze prave ony jsou opravdovymi uctivaci Jedineho, kdo vi, vse je v detailech...


    U corrupted postav - muzete si brat corrupted vlastnosti s bonusem na ty pozitivni (schvaluju), ale musi to ladit...


    Preju prijemnych 20 otazek. Doporucuju postavy hodne vymazlit, tak, abyste meli chut je rozvyjet i dal, zadne archetypy, u kterych vam nezalezi na tom, cim jsou a jestli umrou. Valecnik s palcatem nebude vpusten, dokud jej neuvidim pred sebou v zivych/mrtvych barvach...

    http://drd.webz.cz/odchylky.html
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Btw Hybl nema doma interet a jelikoz je nezamestnanej, chodi na net do Ogriho doupete. Takze bych se nejak moc nespolihal na to, ze si to tady precte. Uvidim se s nim dneska na zkousce, tak mu to predhodim.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: Na zadnem vikednu v cervnu jsme se neshodli, cekam na nejake konkretni navrhy. Zatim je ve hre 26.7. a 2.8.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: No me se spis zdalo, ze to bylo spis tim, ze tys byl zfetovanej tak, ze s tebou nebyla kloudna rec. Takze kdyz jsi dokazal nebetycne zkomplikovat tak trivialni vec, jako je uvodni bitka, radsi jsem te do niceho slozitejsiho nezapojoval.

    A ta buchta? Ta byla proste HROZNA. Uz o ni prosim nemluv a neobhajuj neobhajitelne. Klidne si mysli co chces, ale uz o tom prosim nemel. Nekteri z nas tam byli a videli to na vlastni oci.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Mmchodem, zensky bych nezakazoval, treba Slunko s Krystynou by byli taky dobry ucastnik zajezdu.

    Takze Bur a Zorbak: shodli jste se na nejakem weekendu v Cervnu, chrapu-li bodre?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OVERDRIVE + OVERDRIVE: Tady bych si, pane kolego, dovolil trochu nesouhlasit, ale serme na to. :*

    Já su za, co Hýbl, co Bota? Opomněl jsem ještě někoho ze zdravého jádra?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OVERDRIVE: Normálně jsem se fakt teď rozřechtal, když si nás vybavuju. Dlouhý kabáty, čerstvě zhulený z brka, boxer (Sigurd se jmenoval?), kterej nechápal, co se děje, když dostal kuličkou z metru, tvoje 1911, Sorbákův Glock, muj DE .PeaceMaker, značka Zákaz zastavení u schodů do Výpadu cinkala pod náporem kuliček a najednou: "Bacha, cajti!" a všichni jsme svorně během čtvrtvteřiny schovali guny pod kabáty a dělali, že jsme jenom random týpci, co čekaj u auta. Le-gen-dary.

    Je fakt, že s málokterejma šulinama mám takovýhle skvělý zážitky, který se daj vykládat aj vnoučatům...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: Tyvole, uz dost. Ty budes ten typ, kterej zenske dopredu rekne, co se bude v posteli dit a pak ma komplex, kdyz vsechno nebylo podle planu?!

    Proste setkani v Olomouci, na ktere vyjimecne dorazis. Klidne si vem buchtu, klidne se zmatlej treba extoskama, pokud se ti bude dobre hrat.

    Usetri na vlak, zusi si nehodit glitch na vyjednavani o cene listku a smeru jizdy a najdi hospidu na Blajchu ve spravny den a ve spravnem meste.

    Zkus se neurazit, kdyz v celym dracaku bude jedine ferrari, ktere navic bude ohnivy drak.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Na Burkharovu pocest se budu predvadet vzdycky, vicemene to je jeden z duvodu, proc mam Burkhara rad, protoze je to idealni spolecnik na propracovanou sikanu, o niz vi obe strany. Lepsi kvalitni nepritel, nez nudny kamarad. To neni zenskejma, to je Burkharem a plyne to uz z pocatku naseho vztahu, kdy se za mnou plyzil Olomouci a nakonec se stal znamym jako en, co si ho pletu se Spajdrm, kterej to ale vzdycky prestreli.
    Uznej, definovat svou identitu na padelku, to je prece inspirujici.
    Driv ale nebyl tak urazlivej, to neni prdel pak, zahodit kostky, jen proto, ze ti padaj samy fatalni neuspechy ;))))
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: To bylo dobry, souboje pred Primavesi byly vubec legendary, ale ten quick holster si taky pamatuju, to bylo dobry lol, tak nejak si prave predstavuju souboje ve mestech, at uz na guny nebo na secne - bodne. Je tam proste vsude hlidka a oni si davaj pozor, aby byl ve meste poradek.

    Ted treba v poslednim hrani jsem dokonce naridil, ze v dobe karnevalu jsou spuboje na ulicich trestany gardou zlatych vlku (stras mistodrziciho s maskami... ze by zlatych vlku?!)... tresta se paralizujici sipkou do kuse, v pripade odporu vlci muzou zabijet.

    To bylo dost dobry, pac vsichni museli davat hrozny pozor, aby nevymamlasili neco, co by vedlo k souboji, a uz jen bitka pred hospodou byla dik tomu napinava, zvlast, kdyz se bil sermir s vrahem ;))
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OVERDRIVE: Žádnej tvrdej chlast podepisuju. Pome hulit, popíjet střik žufánkem z obří zavařovačky a udělat si to prostě hezký, což?
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: Eeeh , minule v tom zenska nijak nezavazela, trosku pitome bylo, ze Sorbak si ji nevsimal, takze kdyz dostala za ukol predvest, jak se jeji komediant chova na ulici, hracka zacala zinglovat s peti mickama, ale Sorbak se nastval, ze nic nedela, ze ma prece kurva uz neco rict. Tak ji to pak prestalo bavit. Me vlastne taky, pac jsem byl donucen hrat postavu, ktera nemohla udelat nic z toho, co umela, takze misto, aby hlidkam dodala falsovane doklady, pac to byl knez slouzici tajne sluzbe, se chopnosti prevleky, lhani a falsovani, tak jedine, co se smelo udelat, tak bylo “vtrhnou tam a vsechny pozabijet”.

    Takze ano, me se minule hrani taky nelibilo, ale ne kvuli zenske, ktera byla stejne jen halasne ignorovana, ale kvuli tomu, proc nemam rad “might & magic fantasy”: proste mi pripadne nudne nekam vtrhnout a vsechny pozabijet, pac se tim nic nevyresi a neodvypravi to zadnou pointu (aspon tady to tak bylo) + kdyz mi je pridelena postava, co neumi s zadnou zbrani, ale v deji jsou jen a pouze sceny “zabij je vsecky” (boj na moste, boj na kopci, boj na zdi)... proste jsem se nudil.

    To zdovolenim odmastruju jinak, souboje budou, ale kazdy z mojich hracu si musi uvedomit, ze jeho postava ma jen jeden zivot a zadny samuraj nepujde do souboje, pokud muze nepritele odstranit jinak, protoze se casto stava, ze zranenim muzou podlehnout oba.

    Takze odejit na 2h s zenskou od hrani a vratit se v dobe, kdy konci souboj, ktereho jsem se stejne nemohl ucastnit a ktery vzesel z “jdu na pruzkum, pokusim se okrast slechtice, co vim, ze ma propustku, hledam jak se pres zed dostat vsude jinde nez strezenou branou” -> “ok, tak vidis, ze je tam posadka jesterek, utoci na vas, co delas?” -> “no tak asi koncim pruzkum a necham fightera, at je rozmlati palcatem, a pokud mam cas, a tohle se nestalo, pokousim se vyrobit traskaviny a az pak je muze fighter rozmlatit palcatem” ;)))


    Je proste fakt, ze Tereza me varovala, ze nesmim nalejvat zadnej tvrdej chlast... ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SORBAK: 26. - 28. 7. hrajem na Okolojelesu, ten víkend před / po zatím nic nemám.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SORBAK: V červnu možná najdu okýnko, když se teď dívám do kalendáře, ale nevím, zda to není moc narychlo. Ale freneze chce frenetické činy, n'est ce pas?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SORBAK: Tak nějak mi to tlumočil Boťák. Díky za pragmatické vyjádření názoru. ;)
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Spajdre, chces vedet, proc bez bab? Protoze se pred nima nechutne predvadis.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OVERDRIVE: LOL, teď jsem si vzpomněl na ten náš quick holster u Primavesi, jak projížděli cajti když jsme se chystali na run a "značka byla mrtvá". :D
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    BURKHAR: a ja zase asi nebudu moct pocinaje 5.8. Takze 19.7., 26.7., nebo 2.8. ?
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: No to je prave presne ta aktivita, kdy je zenska pri hrani na prekazku, podobne, jako Adele se musi pri hrani zabavovat telefon. Pokud chces misto hrani mrdat nebo hladit tydlifoun, tak to radej nehraj, to je jasny...
    Stejne tak nechces byt ozraly nebo zmasteny k nepoznani a podobne, ale tak kurva, uz Ti neni lasko 20, takze hlavne bejt hustej a nepoblinkat se.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam