PLUMM: to nevadí, Mousek na mě pořád útočí, že tady není nic nového, tak se aspoň něco objeví :)
PLUMM: No, tak to musí být dost intuitivní, když hned po nainstalování můžeš používat v podstatě všechny nástroje, které jsou potřeba tímhle způsobem... je fakt, že takhle by to v zbrushi asi nešlo bez předchozího studování hromady materiálů :) Anatomii nemá smysl asi řešit, to je mi jasné - nějaké odchylky od reality tam jsou, ale o to nejde, co že jsi vzdal ouška? :) Dobrá věc tohohle sochání je taky to, že se chtě nechtě učíš tu anatomii, kam co vede, na co se to váže a jak to asi vypadá... No a je vidět, že o ní povědomost máš.
To s tou prací ve 3D a větším uvědoměním je fakt... proto je dobré si některé věci třeba dělat i ve sketchupu, když už se člověk nechce kontaminovat něčím jako MAX, což je podle mě zbytečnost. Ony taky ty koncepty a vizualizace, kde si někdo předtím udělal studii v nějakém prostorovém programu, vypadají uvěřitelněji, kompaktněji a funkčněji. Jen to holt vyžaduje dva skilly, jeden pro PS a druhý pro modelovací program. Jako ono to jde i ve 2D vymyslet něco aby to fungovalo, ale to musí mít člověk hodně velkou představivost v prostoru, aby vnímal věci i hloubkově...