• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEČeské Dráhy - z provozních důvodů nejede
    QUITE
    QUITE --- ---
    Francouzům se ztratilo 150 vagonů, železničáři je hledají za odměnu | Doprava | www.lidovky.cz
    http://byznys.lidovky.cz/francouzum-se-ztratilo-150-vagonu-zeleznicari-je-hledaji-za-odmenu-pyw-/doprava.aspx?c=A130419_160356_ln-doprava_mev
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Kafe zadarmo i za 39. Jak se bojuje o zákazníka mezi Prahou a Ostravou - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/porovnani-vlaku-z-prahy-do-ostravy-du5-/ekonomika.aspx?c=A121115_200452_ekonomika_top
    QUITE
    QUITE --- ---
    Plán supertratě krachl, železnice přišla o 70 miliard - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=732599
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE:
    Společnost RegioJet podnikatele Radima Jančury po letech příprav oznámila, kdy vyrazí jejich první vlak na ostře sledovanou trať Praha-Ostrava. První reálnou alternativu k Českým drahám budou moci cestující poprvé zkusit v pondělí 26. září.
    Prodej jízdenek zahájí RegioJet příští týden ve středu. Jejich cena bude závislá na předstihu v jakém si je cestující koupí a bude začínat na 230 Kč za jízdu. Podobně jako České dráhy bude i RegioJet u této ceny vyžadovat zákaznickou kartu. Tu však na rozdíl od drah poskytuje firma zdarma a má doživotní platnost.

    České dráhy prodávají jízdenku do Ostravy za 329 Kč se základní In-kartou 25 a za 219 Kč s In-kartou 50. Nová In-karta 25 pro dospělé s roční platností přitom stojí 550 Kč, In-karta 50 pak vyjde na 2990 Kč.
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    Boj o vlaky na české železnici komplikuje život cestujícím - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=712339
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE: České dráhy zavádějí na svých vlacích v Ústeckém kraji zóny klidu. Speciálně vyčleněný vagon má zajistit klidné cestování. Bez hlasitého hovoru, mobilních telefonů... Má to ale háček, zóny budou ve vlacích Regionova, které jsou samy o sobě hlučné.
    QUITE
    QUITE --- ---
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    České dráhy snižují platy v administrativě o 10 procent - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=697653
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    QUITE
    QUITE --- ---
    MITTRON
    MITTRON --- ---
    CISLO42: to jeste nemeli?? .. no slava. jen kpi, jsou performance indicators, spis nez jak pisou v clanku point indicators :) .. ostatne, kpi by meli byt definovane pro celou statni spravu. a pro kazdy resort, dalsi oborove specificke.
    CISLO42
    CISLO42 --- ---
    Ministr dopravy zavádí měření výkonnosti v resortu
    http://www.mdcr.cz/cs/Media/Tiskove_zpravy/Ministr+zavadi+KPI.htm
    MITTRON
    MITTRON --- ---
    infrastrukturu bych netrhal a nechal v statnich rukach (podobne jako i jine, elektro, voda, zeme). ale nevidim duvod, proc by stat nemel mit konkrunci v samotne doprave, podobne jako nevidim duvod proc by nemel obstat (podobne jako napr ceska posta). pokud by mel snad mit jakekoliv problemy, za stejnych podminek jako soukromi dopravce, tak je to celkem jasnou znamkou nejakeho problemu. coz je presne, duvod proc pustit na koleje i jine motivovane subjekty. protoze zatim, je motivace k efektivizaci slaba. neprijde ti?
    proc se nakupujou luxusni soupravy a zalud je s timhle ve zpravach? a dal se rusi a zhorsuji spoje (napr. traj praha - pardubice - ceska trebova, coz je hlavni trat). docela blbost.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam