• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FALUCIUSVědecké vtipy
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    KNX: Bohužel jen podobné, nikoliv přesné, aneb najdi 3 rozdíly...
    KNX
    KNX --- ---
    KNX
    KNX --- ---
    SUMIE_DH
    SUMIE_DH --- ---
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    RADICETA: tomu celníkovi stačilo na škole znát jen tři písmena. Než si našel co sou tady ty zbylý dvě, tak to holt chvíli trvalo.
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    ERGOSUM: ty si děláš legraci ale když si univerzita po 9/11 pořizovala afm, zůstalo to půl roku v Americe na celnici, protože americký celník rozhodl že teď teda žádná atomic force na východ nepojede. vysvětlovat jim, že tím deseti atomovým hrotem by někoho ubodali za hodně dlouhou dobu nemělo cenu.
    ERGOSUM
    ERGOSUM --- ---
    Pořídili jsme si na hvězdárnu koronograf. Než jsme ho nainstalovali, obklíčilo nás policejní komando v biohazardu.
    SUMIE_DH
    SUMIE_DH --- ---
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Dnes ráno jsem nechal 12 zpráv na záznamníku Stephena Hawkinga. Pak jsem si uvědomil, že to asi pokaždé zvedl.
    (vyskočilo na mě ve 4 roky starých vzpomínkách na Fejsu - čest jeho památce)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Minulý týden jsem na Alze koukal na chytré náramky a zrovna jsem trefil těch pár minut úplně bez slevy. Docela jsem se vyděsil :)
    KAERO
    KAERO --- ---
    ATUARFIK: bych to opravil, zbozi musi byt o korunu levnejsi nez pred slevovou akci, jinak porusujes zakon! :)
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    TRISSIE: To by ovšem byla skvělá slovní úloha - na kolik musí nejmenovaný internetový obchod zvýšit ceny, aby po deklarované slevě X procent stálo zboží stejně jako před slevovou akcí?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    ATUARFIK: v tomto případě bych ovšem k obchodním politikám řetězců (těsně před slevou zvýšit ceny, aby po slevě zboží stálo stejně, ne-li víc, než před akcí) považovala názor studentů za opodstatněný :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam