ARCHIMEDES: pak by si to ale dost mozna zaslouzilo revizi zpusobu vyuky?
protoze pokud ma byt primarni ziskana schopnopst
"prevedte slovni zadani na vstupni paramtery funkce", tak vyuka nemuze travit vetsinu casu na
"tady mas cisla, spocitej vysledek"nebo oblibene
"tady je 5 typu beznych zadani, kdyz je formulovano "takhle" vem tyhle cisla a dosad, kdyz "takhle" tak dosad tyhle"e.g. hura, spocital jsem vysledek, ale vetsinu casu jsem vubec netusil proc je takovy postup spravne. nicmene jako dite mam dalsi ukoly a jine starosti nez jit zjistovat proc to tak je
bavime se o studentech <15 let, tzn. nemuzu ocekavat prehled v oboru, nebo nadhled ziskany X roky praxe a pohledu do minulosti.
skola rika "nauc se A" a student se uci A, protoze vetsinou je skola jedina edukacni autorita kterou ma
a pak je trochu podraz, ze je X let pripravuju na A a kdyz prijde na zkousku, tak dostane B