• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    OMI
    OMI --- ---
    Boha jeho, NebeSlev zase válí a boduje:
    Materiálem je mosaz neuvolňující zinek, píše při dnešním prodeji vodovodní baterie.
    Což je zajímavé -- mosazí se ještě nikdo za celá staletí neotrávil, zato naopak uvolňování zinku je dost problem, zvláště do pitné vody... :-) A to ani nemluvme o tom, že je to materiál dobrej tak nanejvejš pro nábytková madla, jak se furt trhá a láme.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: Ať tu nerozjíždíme flame, jssou tady nyní téměř jen příspěvky od nás, uzavřeme to předchozím "třeba to někoho baví". Pokud ale chceš, můžem pokračovat po zprávách...
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    OMI: třeba to nějakého nakupujícího baví. klid simtě... to neni jako oblečení, na kterym je velkym písmem logo firmy, co ho vyrobila - tady nikomu nemusíš nic ukazovat .)
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Naštěstí neznám. Ale přijde mi to jako podobná logika, jako přikupovat si smajlíky a životy.
    Akorát že "bonusovým smajlem" můžu na někoho machrovat, že já jsem ten pracháč, co si za bůra koupil gif. S "trofejema" můžu oblbovat jenom vlastní ego.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI no, ted me asi rychle napada CZC, kde si za bonusový body můžeš kupovat obrázky do profilu, mají tě tam podle této logiky za méně inteligentního jedince? :)
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: taková odměna... nahovno. Asi jako když mi Čong poděkuje a potřese mi rukou, když u něj udělám kšeft za litr.
    Já v tom vidím to, že mne považujou za imbecila, kterej si honem rychle něco vybere... cokoliv, jenom abych měl levell "profesor".
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: však taky nejsou proto, abys kvůli nim nakupoval :) Máš je prostě jako odměnu :)
    OMI
    OMI --- ---
    Konkretně ty Trofeje jsem nějak nepochopil -- když si koupím na něco akční slevu tak proto, že na to mám náladu nebo chuť, a ne proto, aby mi prodejce poděkoval nějakým metálem, kterej stejně nikdo neuvidí...
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    BABBA díky za pochvalu :) Pokud se jedná o zrušení rychty, chvíli trvalo, než se dohodly podmínky, vše bylo v rukou právníků :/ Ale nikdo neoděšel s prázdnou, všechny závazky se vrátily a každý si přišel na bonus jako omluvu ve formě kreditů :)
    BABBA
    BABBA --- ---
    RIDERXXX: ja s bonybony mam dobry zkusenosti, nikdy sem nemel problem.jen zrusili jednu akci a trvalo jim celkem dlouho nez poslali penize zpet ale poslali a libi se mi sekce moje trofeje!
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: Upgrade mailového serveru pamatuju, je to pár měsíců zpět, věř že tohle štvalo i nás, přidalo se pár komplikací a protáhlo se to na několik hodin. O kšefty jsme přicházeli i my, takže logicky jsme dělali na tom, aby to bylo udělaná co nejdříve, holt nasazení nového systému někdy provázejí komplikace, bohužel se nemluví o těch úpravách v systémech, které proběhnou "neviditelně" ale jen o těch kde se ty chyby projevi...
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: No jo, je to ale ten svět potvora... když mi pak sami napíšou, že nechodily žádný maily, protože upgradovali system.
    Proč upgradujou celejch několik hodin před koncem nabídky (půl dne), to už mi ale neprozradili.
    Nabídky pěkný, podniky férový, co jsem zatím měl, ale bože, pořízením s tím serverem... to bylo dycky utrpení.
    Jeslti teď maj opravdovou zákaznickou podporu, nebo snad dokonce někoho, kdo umí s počítačem, mohlo by to dost pomoci.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    ANAJTE: zmíněnou uživatelskou podporu :)
    ANAJTE
    ANAJTE --- ---
    RIDERXXX: a co děláš v Bonybony? :) jinak myslím, že je dobře mít i nějaký lidi z druhý strany. Já osobně jsem u Bonybony nakoupila asi 2x a vždy spokojenost.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: U několika firemních adres jsem se s tím setkal i já, ale chyba u nás není. Pokud se někdo ozve, že prostě mail nedorazil, mrknu do systému, který má na starosti odesílání těchto automatických mailů, ve 100% od nás odejde. Chyba je zkrátka někde po cestě či v cílovém mailu. A to, že se to "nikdy nestalo" od nás neuslyšíš, pokud je někde chyba, velmi rádi se k ní přiznáme, jsme lidi a lidi chybujou :)
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Psal jsem to já z vlastní zkušenosti.
    Výmluvu s freemailem znám, ale jednak se to netýká příjmu ani obligátního spamovýho koše, problem byl i na firemním .com, a druhak jsem ve dvou případech čekal dva dni a v jednom jsem s nedočkal vůbec.
    Problemů bylo víc.
    Jako relevantní reakci bych uznal "už jsme se polepšili" a ne že se to nikdy nestalo.
    Což mimochodem opět potvrzuje moje slova o tom amaterismu... :-P
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    klid.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    z textu bych měl připomínku k:

    BonyBony.cz (bacha, těžce amatérskej podnik! Často nechoděj registrační maily, hlavně večer.)

    Kdo to prosím psal? V žádném případě nejsme amatérský podnik, dle čeho tak soudíte? To že se stane, že občas nepřijde registrační mail, není chyba u nás, ale ve freemailech, maily od nás chodí okamžitě, pokud se stane, že nedorazí, stačí se obrátit na mail uživatelské podpory, a obratem zašleme kopii mailu.

    Podpora odpovídá na každý mail, ve většině případů obratem, jestli je toto braný jako amatérský přístup, kdy je poskytována každému klientovi individuální péče, rádi amatéry zůstaneme ;)

    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    Ahoj, pokud by měl někdo něco k bonybony.cz jako zaměstnanec můžu pomoct :)
    OMI
    OMI --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam