• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    Alzáci jsou napříkald tady: http://blog.doprofilu.cz/nezarazene/slevovy-kupon-alza.html
    Pro přehled o aktuálních dealech stačí sledovat: SlevoMan.cz a SKRZ.cz.
    Na SlevaX.cz se dají pro přehlednost nahoře naklikat města
    a maximum lze vydojit patrně z Foxtera.

    Na nástěnce jsou servery jednotlivě, spíš pro pořádek... no, popravdě... jenom proto, abych je měl při ruce.

    Připisuju tam i zkušenosti. Taky tam jsou referaly, kdybyste chtěli někomu udělat radost. Pokud nějaký v diskusi uvidím, přidám ho tam. Pokud nezapomenu. Škoda každý stovky, která někomu nepřipadne...

    Prostě mrkněte i na Nastěnku.
    A rozcestník nakonec:
    [ Za málo peněz hodně muziky: PRODEJ ZE DVORA, FARMY, UDÍRNY... ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: Tipy a linky na SLEVY, AKCE, VÝPRODEJE, zajímavé služby. Toto NENÍ BAZAR !!! ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti. ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: ALL you can EAT! - restaurace, kde se můžete najíst víc než dosytosti (=Sněz Co Můžeš) ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: RECENZE, TESY, HODNOCENÍ, DOPORUČENÍ výrobků, služeb... bez ohledu na reklamy. ]
    rozbalit záhlaví
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: taková odměna... nahovno. Asi jako když mi Čong poděkuje a potřese mi rukou, když u něj udělám kšeft za litr.
    Já v tom vidím to, že mne považujou za imbecila, kterej si honem rychle něco vybere... cokoliv, jenom abych měl levell "profesor".
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: však taky nejsou proto, abys kvůli nim nakupoval :) Máš je prostě jako odměnu :)
    OMI
    OMI --- ---
    Konkretně ty Trofeje jsem nějak nepochopil -- když si koupím na něco akční slevu tak proto, že na to mám náladu nebo chuť, a ne proto, aby mi prodejce poděkoval nějakým metálem, kterej stejně nikdo neuvidí...
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    BABBA díky za pochvalu :) Pokud se jedná o zrušení rychty, chvíli trvalo, než se dohodly podmínky, vše bylo v rukou právníků :/ Ale nikdo neoděšel s prázdnou, všechny závazky se vrátily a každý si přišel na bonus jako omluvu ve formě kreditů :)
    BABBA
    BABBA --- ---
    RIDERXXX: ja s bonybony mam dobry zkusenosti, nikdy sem nemel problem.jen zrusili jednu akci a trvalo jim celkem dlouho nez poslali penize zpet ale poslali a libi se mi sekce moje trofeje!
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: Upgrade mailového serveru pamatuju, je to pár měsíců zpět, věř že tohle štvalo i nás, přidalo se pár komplikací a protáhlo se to na několik hodin. O kšefty jsme přicházeli i my, takže logicky jsme dělali na tom, aby to bylo udělaná co nejdříve, holt nasazení nového systému někdy provázejí komplikace, bohužel se nemluví o těch úpravách v systémech, které proběhnou "neviditelně" ale jen o těch kde se ty chyby projevi...
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: No jo, je to ale ten svět potvora... když mi pak sami napíšou, že nechodily žádný maily, protože upgradovali system.
    Proč upgradujou celejch několik hodin před koncem nabídky (půl dne), to už mi ale neprozradili.
    Nabídky pěkný, podniky férový, co jsem zatím měl, ale bože, pořízením s tím serverem... to bylo dycky utrpení.
    Jeslti teď maj opravdovou zákaznickou podporu, nebo snad dokonce někoho, kdo umí s počítačem, mohlo by to dost pomoci.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    ANAJTE: zmíněnou uživatelskou podporu :)
    ANAJTE
    ANAJTE --- ---
    RIDERXXX: a co děláš v Bonybony? :) jinak myslím, že je dobře mít i nějaký lidi z druhý strany. Já osobně jsem u Bonybony nakoupila asi 2x a vždy spokojenost.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: U několika firemních adres jsem se s tím setkal i já, ale chyba u nás není. Pokud se někdo ozve, že prostě mail nedorazil, mrknu do systému, který má na starosti odesílání těchto automatických mailů, ve 100% od nás odejde. Chyba je zkrátka někde po cestě či v cílovém mailu. A to, že se to "nikdy nestalo" od nás neuslyšíš, pokud je někde chyba, velmi rádi se k ní přiznáme, jsme lidi a lidi chybujou :)
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Psal jsem to já z vlastní zkušenosti.
    Výmluvu s freemailem znám, ale jednak se to netýká příjmu ani obligátního spamovýho koše, problem byl i na firemním .com, a druhak jsem ve dvou případech čekal dva dni a v jednom jsem s nedočkal vůbec.
    Problemů bylo víc.
    Jako relevantní reakci bych uznal "už jsme se polepšili" a ne že se to nikdy nestalo.
    Což mimochodem opět potvrzuje moje slova o tom amaterismu... :-P
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    klid.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    z textu bych měl připomínku k:

    BonyBony.cz (bacha, těžce amatérskej podnik! Často nechoděj registrační maily, hlavně večer.)

    Kdo to prosím psal? V žádném případě nejsme amatérský podnik, dle čeho tak soudíte? To že se stane, že občas nepřijde registrační mail, není chyba u nás, ale ve freemailech, maily od nás chodí okamžitě, pokud se stane, že nedorazí, stačí se obrátit na mail uživatelské podpory, a obratem zašleme kopii mailu.

    Podpora odpovídá na každý mail, ve většině případů obratem, jestli je toto braný jako amatérský přístup, kdy je poskytována každému klientovi individuální péče, rádi amatéry zůstaneme ;)

    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    Ahoj, pokud by měl někdo něco k bonybony.cz jako zaměstnanec můžu pomoct :)
    OMI
    OMI --- ---
    OMI
    OMI --- ---
    EVULLE: A co brání majiteli hospody tam vlítnout na plac a udělat bububu a srazit jim na tejden prachy?
    doprčic, česká touha se furt nad někoho povyšovat je snad biologická potřeba, genetickej defekt... jednou se povyšujou nad Slováky, podruhý zase věšej cedule (Židy zde neobsluhujeme", dneska je méněcenej člověk co platí mimo jiné vouchrem... zejtra mi plivnou do polívky, když budu platit kartou?
    Co to je za idiocii -- to si majitel neumí ohlídat?
    ...fakt nechápu. Majitel vydá prachy za reklamu a už si napohlídá, aby mu ji pár kretenů na place nezkazilo.
    Hele, fakt jim to tam nemůžete říct? Třeba jsou fakt tak pitomí, že to nevěděj...
    U nás každej ví, že když udělá na zákazníka blbej dojem, musí se zatraceně ohánět, aby to spravil jenom pár měsíci na holý mzdě (asi 10 hrubýho) a může mluvit o štěstí, my ten pracák poslední roky dost nakrmili...

    A pro kterej že to děláš? Já furt zapomínám...
    LADULE
    LADULE --- ---
    já byla v sobotu na big burgerech od zapakatelu v amfoře. byly jsme tam se ségrou samy, ale obsluha byla moc milá, měli výbornou sangriu a burger byl fajn a skvělé hranolky .)
    http://www.zapakatel.cz/cs/praha/detail/id-1683--dva-poradne-big-burgery-za-116-kc-misto-316-kc-ne
    EVULLE
    EVULLE --- ---
    OMI:bohužel v restauraterech problem není...restauratéři jsou většinou v pohodě, mílí a vstřícní(na slevovym portálu pracuju,denně s nimi mluvím)...problém je v personálu, většinou nové zákazníky odradí svou neochotou a jednáním :(
    OMI
    OMI --- ---
    Je škoda tyhle zkušenosti nechat zapadnout, kam se to páše, neíte?
    Nějaký zaběhlý a navštěvovaný server pro zkušenosti s hospodami...
    JULISAK
    JULISAK --- ---
    My byli nedavno v susharne na Male Strane, voucher zakoupen pres slevomat myslim. Rezervace v nedeli hodinu predem bez problemu, moc prijemna obsluha a jidlo luxus.
    OMI
    OMI --- ---
    Cupolis, topinky za 35,- na Betlemáku: v podniku mi řekli, že je nějaký topinky prostě nezajímaj a že mi teda vrátěj peníze. Plus něco o charitě, nepřizpůsobivých a tak.
    Rekalmace, budu dál referovat.

    NebeSlev, tataráky na Hradčanský: je obtížný s nima dojednat termín, chtěli by dost předstih, ale při troše smlouvání zvládaj tak 2, teoreticky i 1 den předem (aby stihli poslat objednávku na maso). Ale zatím fair přístup, ikdyž nic moc.

    Pizzerka Mořská panna na úUjezdě -- opět celej den obsazovací tón. Předpokládám taky obštrukce s vybráním vouchu.

    Opakovaně se setkávám s postojem restauratérů, že vouchry si kupujou jenom socky a oni se s nima nechtěj zdržovat.

    "romantická večeře pro dva" v rest.Sklepení v Husově ul. pod Žižkovem -- skvělej podnik, prvotřídní servis. Jediný, co je zajímalo, bylo v kolik hodin chci přijít, žádný pruzení s nějakým předstihem. A víno taky fajn.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam