• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    MYJKA: Teď nevím co bylo špatně, pokud je tu nějaká platnost, nemůžete se divit.. dost restaurací prostě nepustí nabídku, dokud není ukončena na webu, aby nejdřív věděli nakolik budou mít návaly...
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    Hm tak dnes sklamanie. Volala som na voucher na rezervacku. Miesta v sobotu v pohode vsetko klaplo a potom hovorim jo a mame vouchery na zebra. "Ahaaa no to uz nejde to az od stredy.. Nazdar."
    Ma nasrali. Minule sme od nich mali tiez tie iste zebra a nechali sme im tam krasnu utratu a oni takto.. Keby sme boli nejake socky tak drzim hubu ale tesila som sa na ten uzasny dezert co tam maju. :(
    BABBA
    BABBA --- ---
    OMI: me neprijde ze je predrazenej
    OMI
    OMI --- ---
    MAREKI: Na tuhle nabídku jsem fakt zvědavej, protože Rikatádo je dost předraženej club a snaží se bejt hogo-fogo, tak si nedokážu představit přes prázdniny 10.000 lidí, to by musel bejt strašlivej nátřesk...
    No, zejtra začínaj vydávat, tak to prověřím... Mám to zarohem od firmy.
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: ...jistě, tatarák skladovat nesmíš, promiň, tak ještě specielnš pro kuchaře se opravím -- maso na ttaráky a na steaky nekupujou kurýrem pro každýho zákazníka zvlášť, ael maj je nachlazené podle zkušenosti a odhadu.
    A o kuchynji taky něco vím, takže si to z palce necucám: problem je tedy jenom v tom, že na vouchry hleděj jako na něco, za co nedostanou tolik (tržba směny?) a nechaj si tedy maso por někoho, kdy by MOHL přijít z ulice a přinýst plnou taxu.
    BABBA
    BABBA --- ---
    MAREKI: Dobré odpoledne, zvažovali jsme to, ale má to i druhou stránku, že vyřizování každé jednotlivé rezervace by bylo v tomto počtu asi nemožné.
    Byl posílen personál a navíc byl otevřen i prostor hudebního klubu pro odpolední návštěvy.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: omyl, jako kuchař-číšník ti mohu potvrdit, že zrovna tatarák je zakázáno skladovat, musí se vždy připravit čerstvý, málojakýmu hospodskýmu toza to riziko pokuty stojí...
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Dnes 100% sleva
    Zveme vás! Pochutnejte si díky Ampliónu zdarma na tradiční české specialitě – smažáku s hranolky a tatarkou, nebo na kuřecím rizotu. Navíc ZDARMA vstup na hudební program s živou hudbou! - Amplión.cz
    http://amplion.centrum.cz/127-zveme-vas-plati-amplion-cz?_fid=njnj
    OMI
    OMI --- ---
    LUKAS87: taky konina -- tataráky i steaky maj normálně na lednici a kec o tom,ž e musej den předem přesně objednat... taková hospoda by asi dlouho klientelu neměla, kdyby si zákazník musel den předem objednávat, žejo?
    Prostě voucher je v takovech podnicích béčkovej zákazník. Socka, která dojídá zbytky, a to DOSLOVA.
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    OMI: opomenul jsi situaci, kdy je předmětem slevy něco, co například není standardně v nabídce, a nebo se na to objednávaj zvláštní suroviny (a dost často je to případ právě tataráku) který nevydržej dlouho skladovaný. druhej případ byla nějaká akce na flašku cpt. morgana do starskyho&hutche - kdyby se měli předem komplet zásobit, tak nemaj, kam ty lahve naskladnit.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    OMI: Mezi majitelem a personálem bývá rozdíl jenom v možnosti majitel idiot-slušný personál, to se může nějakou náhodou stát. Ale schopný majitel-příšerný personál, to se nestává. Personál je vždycky odpovědností majitele, a jenom alibisti se na něj vymlouvají.

    OMI: To mi ještě nikdy nevysvětlovali, většinou si objednávám i mimo voucher a nikdo to zatím neřešil.
    OMI
    OMI --- ---
    Já si dycky něco objednám a oni mi začnou POKAŽDÝ šetrně vysvětlovat, že to není v ceně vouchru... A to chodím velmi slušně oblečen... Naopak, když jsu výjimečně jako trhan, rovnou z práce, chovaj se ke mně solidně. Asi se bojej o držku, nevím.
    Divnej kraj...
    LADULE
    LADULE --- ---
    já teda chápu, že se má objednávat předem, dělám to a vždycky i říkám, že mam voucher. a že byli kvůli tomu trochu protivní, se mi stalo jednou. ale to bylo spíš ve smyslu, že si nás paní moc nevšímala, ze začátku. když jsme si objednali lahev vína mimo jídlo, tak trochu roztála .))
    takže asi záleží, no. asi mam štěstí .)
    OMI
    OMI --- ---
    BABBA: On kolikrát je dost rozdíl mezi majitelem a mezi personálem. Ale upřímně -- pokud je majitel rozumnej a má kretenskej personál... a neumí jim nakopat prdele, aby vstávali s podnikovou hymnou na rtech, tak si holt zkrachovat zaslouží.
    BABBA
    BABBA --- ---
    RIDERXXX: jasny, nevim proc vubec takovy podniky do toho chodej...
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: nechápu.

    CLUBEER: podívám.
    CLUBEER
    CLUBEER --- ---
    OMI: na primasleve to delame
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI je to jen na tobe, bezny zakaznik ti ale nerekne-ja to musim mit! Ja si to zaplatil, takze si dělejte co chcete!
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Promiň, ale nesmysl.
    Lítám v tom už dlouho, odzačátku, takže vím, že
    1) pokud podniky nestíhaj, nestíhaj i "platící zákazníky" (...voucher je snad zadarmo?)takže šance na "nestíháme" je úplně stejná. Prostě přijdu do hospody a vidím, že si nesednu a mám smůlu.
    jenomže přijdu s vouchrem do prázdný hospody a nesednu si, protože jsem se neobjednal.
    Ergo pičovina, jenom buzerace.
    2) 2) když se blíží konec platnosti vouchru, jednoduše s lidma vyfakujou. Prostě jim termín nedaj a basta, dělejte si co chcete.

    Nekupuju (až na výjimky, který jsou těsně při cestě, kterou denně jezdím) žádný věci, který se musej objednávat předem.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    Pokud se jedná o rezervace, je to tak trošku ochrana, pokud dost velké množství zákazníků nechá využití dealu na poslední chvíli, jako že se tak stává, obsluha nestíhá, je plno, někdy klienty i z důvodů vytíženosti musí odmítat a pak jsou obě strany znepokojeny...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam