• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    Alzáci jsou napříkald tady: http://blog.doprofilu.cz/nezarazene/slevovy-kupon-alza.html
    Pro přehled o aktuálních dealech stačí sledovat: SlevoMan.cz a SKRZ.cz.
    Na SlevaX.cz se dají pro přehlednost nahoře naklikat města
    a maximum lze vydojit patrně z Foxtera.

    Na nástěnce jsou servery jednotlivě, spíš pro pořádek... no, popravdě... jenom proto, abych je měl při ruce.

    Připisuju tam i zkušenosti. Taky tam jsou referaly, kdybyste chtěli někomu udělat radost. Pokud nějaký v diskusi uvidím, přidám ho tam. Pokud nezapomenu. Škoda každý stovky, která někomu nepřipadne...

    Prostě mrkněte i na Nastěnku.
    A rozcestník nakonec:
    [ Za málo peněz hodně muziky: PRODEJ ZE DVORA, FARMY, UDÍRNY... ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: Tipy a linky na SLEVY, AKCE, VÝPRODEJE, zajímavé služby. Toto NENÍ BAZAR !!! ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti. ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: ALL you can EAT! - restaurace, kde se můžete najíst víc než dosytosti (=Sněz Co Můžeš) ]
    [ Za málo peněz hodně muziky: RECENZE, TESY, HODNOCENÍ, DOPORUČENÍ výrobků, služeb... bez ohledu na reklamy. ]
    rozbalit záhlaví
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: ...jistě, tatarák skladovat nesmíš, promiň, tak ještě specielnš pro kuchaře se opravím -- maso na ttaráky a na steaky nekupujou kurýrem pro každýho zákazníka zvlášť, ael maj je nachlazené podle zkušenosti a odhadu.
    A o kuchynji taky něco vím, takže si to z palce necucám: problem je tedy jenom v tom, že na vouchry hleděj jako na něco, za co nedostanou tolik (tržba směny?) a nechaj si tedy maso por někoho, kdy by MOHL přijít z ulice a přinýst plnou taxu.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: omyl, jako kuchař-číšník ti mohu potvrdit, že zrovna tatarák je zakázáno skladovat, musí se vždy připravit čerstvý, málojakýmu hospodskýmu toza to riziko pokuty stojí...
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Dnes 100% sleva
    Zveme vás! Pochutnejte si díky Ampliónu zdarma na tradiční české specialitě – smažáku s hranolky a tatarkou, nebo na kuřecím rizotu. Navíc ZDARMA vstup na hudební program s živou hudbou! - Amplión.cz
    http://amplion.centrum.cz/127-zveme-vas-plati-amplion-cz?_fid=njnj
    OMI
    OMI --- ---
    LUKAS87: taky konina -- tataráky i steaky maj normálně na lednici a kec o tom,ž e musej den předem přesně objednat... taková hospoda by asi dlouho klientelu neměla, kdyby si zákazník musel den předem objednávat, žejo?
    Prostě voucher je v takovech podnicích béčkovej zákazník. Socka, která dojídá zbytky, a to DOSLOVA.
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    OMI: opomenul jsi situaci, kdy je předmětem slevy něco, co například není standardně v nabídce, a nebo se na to objednávaj zvláštní suroviny (a dost často je to případ právě tataráku) který nevydržej dlouho skladovaný. druhej případ byla nějaká akce na flašku cpt. morgana do starskyho&hutche - kdyby se měli předem komplet zásobit, tak nemaj, kam ty lahve naskladnit.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    OMI: Mezi majitelem a personálem bývá rozdíl jenom v možnosti majitel idiot-slušný personál, to se může nějakou náhodou stát. Ale schopný majitel-příšerný personál, to se nestává. Personál je vždycky odpovědností majitele, a jenom alibisti se na něj vymlouvají.

    OMI: To mi ještě nikdy nevysvětlovali, většinou si objednávám i mimo voucher a nikdo to zatím neřešil.
    OMI
    OMI --- ---
    Já si dycky něco objednám a oni mi začnou POKAŽDÝ šetrně vysvětlovat, že to není v ceně vouchru... A to chodím velmi slušně oblečen... Naopak, když jsu výjimečně jako trhan, rovnou z práce, chovaj se ke mně solidně. Asi se bojej o držku, nevím.
    Divnej kraj...
    LADULE
    LADULE --- ---
    já teda chápu, že se má objednávat předem, dělám to a vždycky i říkám, že mam voucher. a že byli kvůli tomu trochu protivní, se mi stalo jednou. ale to bylo spíš ve smyslu, že si nás paní moc nevšímala, ze začátku. když jsme si objednali lahev vína mimo jídlo, tak trochu roztála .))
    takže asi záleží, no. asi mam štěstí .)
    OMI
    OMI --- ---
    BABBA: On kolikrát je dost rozdíl mezi majitelem a mezi personálem. Ale upřímně -- pokud je majitel rozumnej a má kretenskej personál... a neumí jim nakopat prdele, aby vstávali s podnikovou hymnou na rtech, tak si holt zkrachovat zaslouží.
    BABBA
    BABBA --- ---
    RIDERXXX: jasny, nevim proc vubec takovy podniky do toho chodej...
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: nechápu.

    CLUBEER: podívám.
    CLUBEER
    CLUBEER --- ---
    OMI: na primasleve to delame
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI je to jen na tobe, bezny zakaznik ti ale nerekne-ja to musim mit! Ja si to zaplatil, takze si dělejte co chcete!
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Promiň, ale nesmysl.
    Lítám v tom už dlouho, odzačátku, takže vím, že
    1) pokud podniky nestíhaj, nestíhaj i "platící zákazníky" (...voucher je snad zadarmo?)takže šance na "nestíháme" je úplně stejná. Prostě přijdu do hospody a vidím, že si nesednu a mám smůlu.
    jenomže přijdu s vouchrem do prázdný hospody a nesednu si, protože jsem se neobjednal.
    Ergo pičovina, jenom buzerace.
    2) 2) když se blíží konec platnosti vouchru, jednoduše s lidma vyfakujou. Prostě jim termín nedaj a basta, dělejte si co chcete.

    Nekupuju (až na výjimky, který jsou těsně při cestě, kterou denně jezdím) žádný věci, který se musej objednávat předem.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    Pokud se jedná o rezervace, je to tak trošku ochrana, pokud dost velké množství zákazníků nechá využití dealu na poslední chvíli, jako že se tak stává, obsluha nestíhá, je plno, někdy klienty i z důvodů vytíženosti musí odmítat a pak jsou obě strany znepokojeny...
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    BABBA: V tomhle jsme smlouvama vázání mlčenlivostí, můžeme pouze říct, že jsme měli dost rozdílný pohled na plnění závazků vůči našim zákazníkům. Podrobněji se to trošku můžeš dozvědět zde http://cody-cz.posterous.com/staroceska-rychta-v-holesovicich-nechodte-tam
    BABBA
    BABBA --- ---
    OMI: jj uz sem koupil 2x :)
    OMI
    OMI --- ---
    Tak Bony tentokrát bodujou v dobrým -- reservé jen doporučeno. Já už ignoruju všechny ty co se musej objednávat dopředu, jednak člověku židli stejně nechtěj dát a druhak to předpovídá taky že se k vouchrákům budou chovat jako k sockám. No a vposled -- kdo má taky vědět, že půjde za pár dní do hospody, žejo...
    59 Kč (běžná cena 219 Kč) za 250g pochoutku Braciolu. Krátce opečené tenké plátky roštěné s báječným dipem z drceného barevného pepře. Užijte si gastro zážitek v pizzerii Leonardo da Vinci s obří 73% slevou!
    http://www.bonybony.cz/deal/521-2011-05-pizzeria-leonardo-da-vinci-braciola
    Pokud by někdo chtěl registrovat novej mail a neměl žádnej po ruce, můžete třeba nějakej z ěch, co jsou na nástěnce... :-)
    OMI
    OMI --- ---
    Hele, takovej nápad -- co takhle z vouchrů, které lidi nezaplatili, udělat nějaký "LastMinute"?
    BABBA
    BABBA --- ---
    RIDERXXX: a proc se ta akce zrusila?
    OMI
    OMI --- ---
    Boha jeho, NebeSlev zase válí a boduje:
    Materiálem je mosaz neuvolňující zinek, píše při dnešním prodeji vodovodní baterie.
    Což je zajímavé -- mosazí se ještě nikdo za celá staletí neotrávil, zato naopak uvolňování zinku je dost problem, zvláště do pitné vody... :-) A to ani nemluvme o tom, že je to materiál dobrej tak nanejvejš pro nábytková madla, jak se furt trhá a láme.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam