• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: Profík by se nehádal dva dni o krávovině, stačí?
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: proste podle cipoviny nas oznacujes za amaterskej podnik, staci?
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: ...třeba bys prozačátek mohl rozvést to "neoprávněně". :-)
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    příliš horlivej zaměstnanec je pro firmu kolikrát horší, než příliš inteligentní zaměstnanec.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    LUKAS87: hele, publikuju tu pouze osobní názory, nikoliv oficiální postoje firmy, můžeš mi, prosím říci, co je špatnýho na tom, ohradit se proti tomu, když tě někdo neoprávněně obviní?!
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    kua RIDERXXXi, zklidni se už, začínáš dělat firmě, ve který pracuješ, ostudu.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: "no je ta pizza mizerná, jasně, ale co byste chtěl, dyť je se slevou!" to ti rekl nekdo od nas nebo co?!

    a nějak nechápu poznámku s kanceláří o.O
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: jo, tohle poznávám -- "no je ta pizza mizerná, jasně, ale co byste chtěl, dyť je se slevou!"
    Možná to nechápeš -- já tady nejsem pro BonyBony, já nejsem žádný váš zaměstnanec a pokud se ti něco nelíbí, zkus to změnit. Zakázat mi to, zaplať pánBů, nemůžeš.
    Žádný podpory jsem si tady nevšiml, takže nevím, z čeho si to mám teď řezat žíly.

    ...jestli si jako myslíš, že ty se "proti něčemu ohradíš" a oni se všichni podělaj... tak to se vzpamatuj, proto existujou internéty, aby si tam lidi mohli svobodně vyměňovat zkušenosti a žádnej reklamák jim to nemazal, jako na NebeSlevu.

    Naopak -- tvrdím, že Bony jsou specifický dobrejma nabídkama, ale naprosto nahlavu padlou kanceláří... a jestli se to tímhle mělo vyvrátit, sory, nějak se to nepovedlo.

    Jasně jsem ti řekl, co konkretně se mi na tom nelíbí.
    Navrhl jsem ti, jak by to u mě prošlo.
    Jestli s tím vaše PR oddělení dokáže prcovat, to už není můj problem.
    Lidem něco sebrat... jo, vám se to bude líbit, ale jste holt jediní, to si nalhávej co chceš.
    Lidem to za něco vyměnit, to už není tak jednoznačný, někdo bude rád, někdo nadšenej, když se mu trefíte do noty, někdo si řekne, že jemu osobně se to nelíbí, ale holt někomu ano... a vezme to líp.
    Zkus stáhnout hlavu z oblaků, je to jenom zaměstnavatel, není to tvoje životní poslání, kterýmu by se všichni museli klanět a sedat před tebou naprdel.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: hele, píšu ti jednu z posledních reakcí- nechápu člověka, která dostane něco zadarmo a nadává na to, prostě čech. Nafrněný písmenka házím proto, že jsem si dnes znovu přečertl nástěnku a zmínka proti které jsem se ohrazoval, je tam stále. Tímto podporu tady nabízím pouze ostatním, doufám že to chápeš.
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: No nevšiml jsem si, žebys mi (nám, když jsme u toho... ) nějak vysvětlil, komu jinému než vám se tohle líbí.
    Přijde mi to unfair, ale vzhledem k tomu, že takhle přijdu asi o 15,- to neřešim, všechny kredity jsem si u vás zatím vybral a popravdě, neměl jsem u Bonů snad ještě vyloženě zklamání v nabídce, dycky jenom v servise, ten máte skutečně strašlivej.
    A tohle je jeden z jeho dalších projevů: ty řekneš, že mnozí jsou nadšeni, já se ti směju, Ty se urazíš a házíš nefrněný písmenka. Něco je blbě, žejo?

    Zvlášť tvoje poslední věta je nějak trochu pozadu za tím, co jsem ti už psal -- OMI
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    RIDERXXX: Ok, dík.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: Hele OMI, já tu nejsem od toho, abych se s tebou neustále hádal a vysvětloval vše jak malýmu dítěti. Připomínat klientům funkce kreditů víc, jsme označeni za spammery. Máš možnost říct, co ti připadá zajímavá nabídka, tak?
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OTAKAR: Vydat ti ho nemůžou-vydá ti ho poskytovatel dealu, domluv se s ním...
    OMI
    OMI --- ---
    "blíží se konec platností vašeho kreditu. Omlouváme se, že jsme nebyli schopni nabídnout vám zajímavou možnost ho prošustrovat -- o co přesně byste měli zájem?"
    ...a domluvíte v hospodě deset tataráků pro deset lidí, co o ně projevili zájem a dvoje vstupenky do kina, tři kafe s čokoládou a pět třeba lodiček na Vltavě.
    Doprčic, to u vás fakt nemá nikdo kouska fantasie!?
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: 1) pokud o nic nevědí, můžete jim to třeba připomenout. ale porč -- aspoň ušetříte. Vaše vina, že jste jim o nich nedali vědět.
    2) pokud nic nekupují, není to jejich vina -- prostě nedokážete nabídnout nic, o co by měli zrovna zájem -- opět vaše chyba.
    3) Já jsem taky ostatní běžný kupující a mně se nikdo neptal: vaše chyba, že jsem neměl možnost, se k tomu vyjádřit.

    3x vaše chhyba, dohromady 1x moje ztráta.
    Nějaký nablblá bilance, nezdá se ti?
    OMI
    OMI --- ---
    RIDERXXX: JASNĚ, UŽ VIDÍM DAVY ZÁKAZNÍKŮ, KTERÉ RYČÍ NADŠENÍM, ŽE JIM KREDIT PO ČTVRT ROCE SMAŽETE :-DDD
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    Nemáte někdo zkušenost s vystavením daňového dokladu? Začátkem týdne jsem se na to ptal slevomatu a nemůžu říct, že by mi odpověděli.
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    OMI: To že tobě něco nevyhovuje, neznamená, že to nevyhovuje nikomu...
    RIDERXXX
    RIDERXXX --- ---
    NO_ON: :)
    ANAJTE
    ANAJTE --- ---
    RIDERXXX: tak na bony bony nakupuju jednou za čas a musím říct, že mě zavedení kreditů u nich potěšilo, ale takhle ztrácím zase kus motivace tam nakupovat, to si radši počkám až podobná sleva bude na Slevomatu, kde si syslím kredity :) jinak by to musela být jooo super sleva, abych si ji koupila a navíc člověk už je těch slev taky docela přesycen
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam