WOLFGAR: Hele tohle je špatně, takhle se v tom akorát utápíš. Dokud se nenaučíš s koncem pracovní doby práci zavřít (vypnout pracovní komp, služební mobil, prostě komplet), tak ti tenhle dluh bude akorát narůstat, až ti z toho mrdne.
Vem si na zítra volný den, během něj dodělej co mělo být dneska.
A pak už nikdy nedodělávej práci mimo pracovní dobu, protože pak v průběhu příštích tří pracovních dnů uděláš v souhrnu míň práce, než normálně za dva.
Když to nebude včas, tak to prostě bude o den později, svět se neposere. A pokud na tom něco shoří, není to tvoje chyba, ale toho, kdo dělal harmonogram.
Jakmile si osvojíš tenhle mindset, začneš práci dodávat mnohem konzistentněji (tzn. sice vždy trochu pozdě, ale ne nějak moc). Což sice nadřízené bude trochu srát, ale ve skutečnosti míň než současný stav, kdy občas něco dodáš pozdě a občas ta práce stojí za hovno, protože ve čtyři ráno dost pravděpodobně za hovno stát bude.