• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    UNREALONEAD(H)D - porucha pozornosti s hyperaktivitou i bez
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Atomoxetin je generikum strattery, a přesně tak to funguje. Takže to nedává smysl.
    Mně dospělá dávka něco začala dělat za týden.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    Ja mel za to, ze zrovna atomox je variace na stratteru a nema okamzity ucinek ale funguje na principu dlouhodobeho uzivani, to prave narozdil od ritalinu/concerty neni stimulant ne?
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    Včera jsem byla u lékaře (zcela mimo obor psychiatrie). Když si lékařka, příjemná, ale docela svérázná, odebírala anamnézu, můj ritalin okomentovala slovy: "já když potřebuju udělat něco, do čeho se mi nechce, beru si dětský atomoxetin".
    KROPUCHA
    KROPUCHA --- ---
    STELLA eMOTION – ADHD Alien Gifts, Tools & Merch for Focus
    https://stella-emotion.com/

ZLOKOCKA
    ZLOKOCKA --- ---
    MART1NKA: To je vyborny!! 😁
    SHARKIE
    SHARKIE --- ---
    FRAKIRA: Tak uz mam doma taky a je to super. Nemusim furt hukat na asistenta, aby mi nastavil kratky budik.
    DRABICZ
    DRABICZ --- ---
    UNREALONE: jak to vypadá a případně kde se dá sehnat? (togle totiž musí někdo otevřít a zmáčknout, že jo? :D )
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Ad vnímání času - nedávno jsem si pořídil takovou minutku - kostku, která funguje jen tím že se otočí na jinou stranu a umí i pomodoro. Občas jsem zkoušel točit jen třeba 10-15min jen abych víc vnímal čas. Akorát teda samozřejmě funguje to že po několika otáčkách to přestanu dělat. To mám asi takhle s hodně podpůrnými nástroji, že mám pocit, že pomáhají jen málo a pak nemám takovou motivaci je používat dlouhodobě a konzistentně
    KROPUCHA
    KROPUCHA --- ---
    QUANTI: Víc bohužel nevím, zkusila bych napsat přímo jí: katerina.dorflova@lf3.cuni.cz
    QUANTI
    QUANTI --- ---