• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KARYSLAVDSLR a Micro 4/3 video tvorba, vybavení a produkce (točení videa na foťáky s výměnnými objektivy)
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    ladinek: dik :) vsude plna dira :) nekde toceny i na 1/30 at mam nejaky ty 2/3 navic proti 1/50. kdyz by to sumelo nejak hezky tak mi vysoky iso nevadi, ale digitalni sum na 5D holt neni zrno :))

    OT_ a cim je to toceny?
    OT_
    OT_ --- ---
    LADINEK: Tak bez štábu si občas nejde moc vybírat:) Tady např. nikde nejdu pod ISO 3200, místy je tam dokonce 12800 (třeba v 3:25, což už vypadá hrozně i s odšuměním v Neat videu, ale ten záběr tam byl nutný).

    Cinema Royal 13: 13 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=RmGSDaGcyFA


    LADINEK
    LADINEK --- ---
    btw tohle znate?

    MōVI - This New Camera Stabilizer Could Change Cinematography Forever - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=EDnnv61tNQ4
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    MURHAAYA > pekny to mas nahodou :) jak moc si clonil ? Me prijde ISO 1250 uz docela dost. Chapu, ze to nejde srovnavat s profi vybavou, ale malokdy se jede vic jak 800...me prijde, ze na nocku je to dost rozjasany.
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    MURHAAYA: vcelku zazracnej je neat video (stav pred pul rokem ve srovnani s ostatnimi denoisery, nevim, jestli uz ted neexistuje neco lepsiho). pouzival jsem pod vegasem a ted i v premiere.

    Denoise Video From Canon 5D Mark II - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?v=fXze7wLWh_4

    Neat Video :: Log on to download area of Neat Video Home or Pro plug-in for Sony Vegas
    http://www.neatvideo.com/downsvp.html
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    GONDAR: dik. chtel sem to drzet rozhodne pod minutu, nakonec tohle bylo maximum co sem z natoceneho materialu vyzdimal. Abych to mohl udelat delsi, musel bych nabidnout neco, co divaka fakt zaujme aby se vydrzel divat dele.

    Prave jsme to tocili v noci kvuli tem kostymum, ale nesvitili zdaleka tolik (zvlast cervenej) jak by bylo potreba, casto jim to poblikavalo a zhasinalo... no profi :D, plus sem samozrejme precenil svetelne podminky a iso pak tahal a tahal.

    coz me vede k otazce, je nejakej denoise plugin do vegas? Pripadne nejakej zpusob jak treba pomoci michani kanalu a prolnuti, zmenou na Lab z RGB snizit sum?
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    tak mozna se stojate fullframe vody opet rozhybou..

    (SR5) A7 price lower than current Canon and Nikon FF cameras! | sonyalpharumors
    http://www.sonyalpharumors.com/sr5-a7-price-lower-than-current-canon-and-nikon-ff-cameras/
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    MURHAAYA: jo, obcas to zasumi, ale jinak je to prima. jako na "divaka" (resp. na muj mozkovej pametovej buffer ohledne youtube videi) na me zafungovalo to nocni zpracovani/jejich kostym, dennich verzi je vsude hafo. a taky ze to ma jen 0:42sec ;]
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    MURHAAYA: jo a hudbu komplet dodali oni.
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    ja se pochlubim svym trailerem co jsem natocil pro kamose:
    Incredible Tron on Poweriser - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=bEXZgYj5MtU


    Puvodni zamer byl objet nekolik mist (krom strahova kde kluci bydli na kolejich) i letnou/kyvadlo a sjet pak nekam dolu a udelat aspon kratkej beh centrem, ale jak to na nataceni byva - skluz skluz skluz, takze sem byl rad, ze jsme po asi trech ctyrech hodinach meli aspon neco. Je to vlastne jeden z prvnich ne li vubec prvni takovejhle pocin, co jsem delal.

    Technicke info: 5D II, 50/1.4, 35/2, 28/2.8 a 17/3.5, iso nekde mezi 1250 az 5000 (je to videt, nad 2500 uz nejdu priste). Mel jsem Apurture magic rig rameni operku, zadnej viewfinder, ty zabery v pohybu jsou toceny ze skejtu s velkejma kolama. Strihany to je ve vegas pro 12. Prijde mi, ze mi nekde ne uple dobre sedi synchro hudby a obrazu, ale cumel jsem do toho nekolik veceru a hejbal frame by frame a nic lepsiho z toho asi nevymacknu. Jsem s tim v ramci svejch moznosti a moznosti co byli na miste docela spokojenej, nicmene to je daleko od moji puvodni predstavy jak to melo vypadat :)
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    nema tu nekdo na cca denni pronajem OLYMPUS ED 9-18 mm F4.0-5.6 (pro zkousku s BMPCC) ?
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    W_NOICE78: prima. no jeste cekam na specifikace a prvni pohyblive obrazky (a dynamicky rozsah) z fullframe sony nex (podle sonyalpharumors snad alespon zakladni info bude sestnactyho), protoze holt pro me neni "pushovatelnost" primarni, ale low-light ultra-wide objektivy (alespon 16mm bez cropu) a vaha a fotky ano. je jasne, ze zamereni je trochu jine, ale castecne se asi bude prekryvat (pokud prilis zamerne nezmrsej kodek, ktery kazdopadne bude slabym clankem). cenove se blizici by mohla byt ta levnejsi varianta (budou mozna dva). a ty sikovny cinani co zkopirovali metabones speedbooster (lens turbo) uz prej delaj na canon EF na fe-mount (full-frame e-mount). http://www.sonyalpharumors.com/mxphoto-working-on-a-ef-to-e-mount-full-frame-adapter/
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Blackmagic Pocket Cinema Camera Review - Part 1 - Worth the hype? » EOSHD.com
    http://www.eoshd.com/content/11252/blackmagic-pocket-cinema-camera-review-part-1-worth-hype
    OT_
    OT_ --- ---
    MURHAAYA: Řekl bych, že to není jen o zrychlení ale i o času expozice. KDyž se budeme držet zlatého pravidla expozice = dvojnásobek fps, tak při 22 fps máme cca 1/40 s, tudíž dostaneme záběry s parádním motion blurem. Při 60 fps to bude 1/120 s a to bude imho vypadat dost hnusně, jako z videokamery.
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    OT_: no to nevim jesli se dela jeste dneska. driv kdyz si 22fps pustil na 24 tak to bylo zrychleny, to dava smysl (stejne tak vzhledem k nazvu clanku - low budget... :)), ale kdyz to renderujes, jako dneska hromadu veci tak je ti to jedno a jede se spis na tu maximalni plynulost tehc 60 fps...
    OT_
    OT_ --- ---
    KARYSLAV: MURHAAYA: Teď jsem zrovna nedávno četl, že akční scény se (ve filmech, které jsou jinak 24fps) často točí na 22fps, aby to těm scénám dodalo šťávu, viz. http://nofilmschool.com/2013/09/low-budget-editing-techniques-for-action-sequences/
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    Jinak kdyz si odmyslite obsah (co by clovek za prachy neudelal, ze) :) tak tohle jsme ted natocili s kamosem a Filipem Rencem. Takovej mini stab skladajici se z 5ti lidi, kamos Steadicam a ja ostril, Epic a ultra primy 24, 50, 85, 135mm...docela jsem si na tom moste a chodech uzil, zadnej cas, zadny znacky, zadny mereni... 85mm/f5,6 z 30m na 3m :D

    Předvolební spot KDU-ČSL 2013 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=1lTXqhI_V_c
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    LADINEK: kubrick kdyz tocil barry lyndona tak kvuli tem scenam pri svickach pushoval film o jeden ev myslim a kvuli zachovani uniformniho vzhledu pushoval celej film i pro denni sceny takze bych se podobnym krkolomnostem nedivil.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    KOZEL:covece na cem to bylo uz si fakt nepamatuju...ale vim, ze to bylo jeste na matros. Takze nejspis kvuly filmu...
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    LADINEK: to bylo v lete na severnim polu?
    Bokeh na plnou diru umi bejt taky dost zajimavej, jen clovek prijde o ty hrany no.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam