• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KROTITELArboristika - Kácení a prořezávání stromů
    AKHIBARA
    AKHIBARA --- ---
    WALSH: Velkej stepkovac by mohl mit Babobab, sidlej tedka v Uneticich.

DREDIK: To dost zalezi na riziku a narocnosti vubec. Kdyz odectu naklady, tak mezi 2500,- - 5000,- . Delam na vlastni triko. Pro nekoho jinyho, celej den prace, nejdu pod 2500,-.

Ale znam kluka co dela opravdovy rizikovy prisery, ala vicekmen v malym dvorku nad oranzerii a ten ma treba 10 000,- za den, ale taky podstatne vyssi riziko. Ja bych do toho nesel.

SNUPAK
    SNUPAK --- ---
    DREDIK: hele co ja znám partu známých pražských arboristu, co pracuji jako živnostníci. mají šéfa, auta, štěpkovač, zajištěnou práci plus nějaký skoleni atd. jinak vybavení včetně pil vlastni, tak jsou zvykli na 2500.- denne. sám vis že každý den to nejde...jinak úplně na vlastni triko to jde vyše. Já teď vyhrál vyberko a kacel jednu 20 m douglasku za 7000 po odečtení nákladů. to taky není každý den ale bylo to dobrý:-)
    DREDIK
    DREDIK --- ---
    WALSH: Horni plneni? To sem snad u profiku nevidel, necham se rad poucit o nejakym vykonym s horn I'm plneni, dovedu si predstavit jak hakim vetve rovnou do stepkovace, kdyz uz se o tom bavime, tak sem tenhle tyden pracovat s magorskym jensenem na ctyrech kolech, celkem zvlastni pocit kdyz koukam na dva rolery ktery by me bezproplemu pozreli I s tou kladou co se tam ve dvou snazime natlacit (jerab by byl drahej pro nasi firmu a dve paka zvladnou stejnou praci za mizernej peniz

Stale se tazi kolik mate v cr vyplatu jako lezec??
    WALSH
    WALSH --- ---
    Snad nebudu zas tak mimo mísu ale neznáte někoho s velkym štěpkovačem ideálně s hornim plněnim v okolí Velkých Přílep ,Kralup a tak .Potřebuju zpracovat větší množství dost velkýho chaosu
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    HAWKS: až budu něco vědět tak pošlu do počty.
    HAWKS
    HAWKS --- ---