ALI_GATOR: To on ho asi viděl - ale míra dějovosti může v seriálech kolísat - obvykle v rozsahu od akčního filmu, kde se toho stane hodně, po mexickou telenovelu, kde je hlavní zápletkou dílu to, že v příští epizodě přijde nějaká nová postava. A pokud jsou mu nesympatické postavy, tak chápu, že to tak může vnímat - mě takhle minulo třeba Battlestar Gallactica, kde jsou mi prostě všechny hlavní postavy nesympatické a to pro mě dělá ze seriálu jen sci-fi telenovelu.
Ale je fakt, že si spoustu informací nezjistil - například to, že Darabont zůstal jako producent, ale režisérské křeslo neopustil dobrovolně, nicméně se prý s Kirkmanem neshodli na pojetí seriálu. Dále je velký rozdíl mezi stylem druhé a třetí sezóny a čtvrté a páté. Musím říct, že mi režisér 2.-3. série nevyhovoval a opravdu si myslím, že to zbytečně natahoval. Zejména druhá polovina 3. sezóny obsahuje díly, ve kterých se fakt nic nestalo.
Na druhou stranu, jak už jsem někde psal, TWD se lépe sleduje, když máš celou sezónu pohromadě - když to sleduješ jednou za týden, tak si často nevšimneš drobných odkazů mezi epizodami. A když jsem to viděl podruhé, musím ocenit, jak si tvůrci vyhráli s detaily. Například ke konci první poloviny 4. série je vidět, že když se objeví Guvernér, tak na sobě má skutečně to oblečení, ve kterém později věznici oblehnou. A dokonce když zajme Herschela s Michonne, tak to navazuje na to, jak odjeli z věznice pálit mrtvoly. A to je docela příjemné zjištění, vzhledem k tomu, že jde o rozdíl tří epizod a určitě to nenatáčeli najednou.