• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISTRANSFORMACE - síť života: o všem, co pomáhá léčení a probuzení člověka,společnosti,Země
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    _BENNY: jo proto by bylo nejlepsi vetsi provazanost zenskeho spolecenstvi aby si byly zeny blizke a kdyz bojovaly tak aby tak nesoukromnicily :D
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    _BENNY: Kde to teď bylo...v citátech?
    Něco jako "pokud by ženy měly vedoucí úlohu v politice, nebyly by sice války, ale jen spousta států, co spolu nemluví."
    ,)
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    EVA_: takze za to ze je svet v takovych srackach v jakych je muzete vlastne vy zeny? (abych tomu sovinismu dostal ;)

    ja chtel jen rict, ze zeny az na par vyjimek nemaji tendence bojovat za jine zeny. ony primarne bojuji za svou rodinu, za svou tlupu a tedy i za svyho chlapa.
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    EVA_: jj, samozrejme samozrejme je nejlepsi kdyz se obe pohlavi podileji na budovani zdarnych zitrku a samozrejme kvetnych dnesku :D a tim sem nechtel rict ze ani chlapi nemaj co dohanet. me to prijde ze v dnesni dobe jsou chlapi vykolejeny a veskrze zbytecny na to na co byli potreba po dlouha tisicileti. ale neni to jen na jedny ci druhy strane. pravda je vsechno dohromady :D a verim tomu ze to nejak dopadne :D
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    GEN_IO:
    GEN_IO:
    Mě to moc vysvobozující nepřijde, nevím jestli si mou pozici neidealizuješ,) Odpovídat ti bez použití předpony ne jaksi nemůžu, neboť jejím nepoužitím se mé myšlenky nestanou sluníčkovější, ale jen nebudu mít jak se properly vyjádřit.

    Měl sem za to, že tahle diskuze je ještě celkem normální, tedy že když má v názvu slovo transformace, bude to tu o transformaci, ne workshop mladých tichých revolucionářů,)
    Ad waldorfské školy - zní to skvěle, ale odporočuju pročíst si i kritiky, svědectví ne tak spokojených žáků a rodičů /jistě, ty se najdou všude../ atd.
    Plus je tu otázka toho, že na každému musí wald. a podobné alternativy vyhovovat, a to zas nejen rodičům ,ale i dětem. Neříkám, že jsem zastáncem pedagogiky přelomu století, humanizovat se to musí, ale zase nepřešlápnout, abychom pak neměli spokojené a citově vyvážené nichtsmochry,) V tomhle je pro mě shrnující Marshallova /HIMYM/ řeč při koučování malejch basketbalistů, který Lily rozmazluje stylem "není důležité vyhrát, ale zvítězit":

    Marshall:Could be 53 to zero.
    Could be some other score. It's 53 to zero.
    Kids:What are we doing wrong, Coach?
    M:You know what? You're not doing anything wrong.
    It's great that you guys are losing,
    because in life, it doesn't matter how much effort you put in,
    or how hard you try,
    people will just give you things.
    Like diplomas and jobs and promotions.
    So, it doesn't matter what you do out there,
    as long as... as long as you have fun.

    EVA_: Já bych to neřekl tak, že sme na vás citově závislí, ale že bysme pro vás udělali všechno,) Což myslím ve výsledku cílí stejným směrem jaks to myslela ty..
    EVA_
    EVA_ --- ---
    CRANK: Díky moc...:-)
    EVA_
    EVA_ --- ---
    OGMIOS: Trochu jsem si dělala legraci. S tou přirozeností nás žen a její nedostatečností souhlasím, nicméně nejde říct "ženy makejte", protože jsme, ať chceme, nebo nechceme, provázaní, jde o spojené nádoby, bez vás to, podle mě, nejde.
    CRANK
    CRANK --- ---
    EVA_: Srovnal jsem to ... :-D
    EVA_
    EVA_ --- ---
    GAISAKA: Posouvala jsem myší a omylem klikla na dislike - vůbec to tak nemělo být a neumím to dát zpátky a palec nahoru tam nejde dát.
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    EVA_: naopak, ja si myslim ze matriarchalne zalozena spolecnost by mohla fungovat lip. ale jak jsem jiz zminil drive tak by to vyzadovalo zmenu u zen, tak jak jsou zeny nastavene dneska, by zmena k matriarchalne zalozene spolecnosti byla uplne zbytecna neb by to porad bylo o nicem. zeny by se nejdriv potrebovaly zpatky naucit byt zenami a pak teprve by to mohlo fungovat.
    ikdyz idelane spolecnost vidim tak ze by byla rozdelena na mensi skupiny kde by si kazda skupina ridila sve zalezitosti a mela svoji radu kde by byla zastoupena kazda zajmova skupina ale i pres to by bylo umozneno kazdemu prijit a vyjadrit svuj nazor k tomu jak to funguje pro tu danou komunitu.
    EVA_
    EVA_ --- ---
    OGMIOS:

    _BENNY:
    Pánové, píšete, jak šovinistická prasata, mrk. :-)
    Tak trochu souhlasím - nejsme, co jsme bývaly, ale kudy kam k té přirozenosti, že. Co není tak dobře vidět je fakt, že je na nás většina z vás citově dost závislá, takže to sice vypadá, že světu vládnou většinou muži, ale skutečnost je jiná.
    KUATO
    KUATO --- ---
    No, SNOP ve waldorfske skole ucil a moc nadsene se o tom nevyjadroval.
    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    SVA: ano, například.. Waldorfské školy jsou perfektní vlaštovky přístupu k transformaci. doufám, že přežijí ;) Bratr chodil na normální gympl, pak přešel na waldorfské gymnázium, takže mám důkazné srovnání. Říkal, že byla pro něj radost chodit do školy, že tohle nikdy netušil, že může říct. Říkal mi onehda, že si pamatuje ze školy ještě stále téměř všechno, a včetně věcí, které by ani nemusel...
    Honestly I think thats great :)
    SVA
    SVA --- ---
    GEN_IO: myslíš třeba waldorfské školy, to mě docela láká

    Waldorfská škola se sama charakterizuje jako škola, která chce člověka připravovat na život nejen znalostně, nýbrž též rozvojem tvůrčích schopností a sociálních dovedností. Waldorfský učitel by měl pohlížet na dítě jako na duchovní bytost, která přichází na svět nadána možností všestranného vývoje. Jeho úkolem je pěstovat toto nadání a vést dítě k tomu, aby bylo schopno jednou převzít výchovu sebe sama.[7]
    Podle Markéty Hladíkové je široce pojaté výchovné poslání patrné už při zevním pohledu na obsah výuky. Vedle vědomostních předmětů je v ní velmi mnoho místa věnováno jazykům, uměleckým předmětům, ručním pracím a základům řemesel. Ještě význačnějším rysem waldorfské školy je ovšem způsob, jakým se děti k poznatkům a dovednostem dopracovávají. Učitel se snaží vést děti k zážitkům toho, jak věci fungují, a k jejich samostatnému poznávání. Ve waldorfských školách se proto jen zřídka používají hotové učebnice, ale žáci si spíše vytvářejí vlastní učebnice ve svých sešitech.
    Waldorfská škola - Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Waldorfsk%C3%A1_%C5%A1kola

    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    říct, že něco ne-jde, je obrovsky vysvobozující
    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    GAISAKA: teď zkus vynechat předponu a slovo ne, a zkus mi vysvětlit že na to jdu špatně ještě jednou ;)
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    GEN_IO: Vidím trochu jako problém, když se transformací člocvěka a společnosti zabývaj lidi jako gen_io, který evidentně zásadně naivním způsobem nerozumí člověku ani lidem...
    Popřel bych na tvé větě téměř cokoliv,a stádo myslím nejsem. Takhle prostě nefunguje ani lidská společnost, ani myšlení člověka.
    Neříkám, že kooperace je něco špatnýho, ale soutěž má taky něco do sebe.Nehledě ovšem na související argument číslo 1, tedy že by muselo dojít k radikální změně myšlení naprosté většiny lidí, a to v krátkém okamžiku. Jak k tomu dojít? Jakákoliv katastrofa, ať už sociální nebo přírodní, nikdy nebude mít na takovou masu lidí stejnej účinek. Jediný řešení je tedy zásah zvenčí (všichni ti plejáďani a spol) nebo nějaká tajemná ezoterická "evoluce v jednom dni" typu májskej kalendář a přilehlá hnutí.
    "Lidé musí prozčít by mi vykouzlilo úsměv na rtech, kdyby mě to ve stejném okamžiku nepřipomnělo Julda Fuldovo "Lidé bdětě"...citáty z evangelií dyžtak dodám.
    Ne,tohle všechno už tu bylo stokrát, a nikdy to nevedlo k ničemu jiným než k dalšímu zlu, když budou ti prozření více či méně otevřeně šikanovat ty méně prozřelé, duch revoluce se ukradne a prodá atd. atd.
    Nechtěl bych vás zrazovat, ale pokud na to hodláte jít způsobem lidé prozřete, vzájemná komunikace je tu, tak to asi nevyjde.
    PIZI
    PIZI --- ---
    GEN_IO: Problém vidím v tom že ono "jen", není žádné "jen", ale pořádně velký úkol a změna. Je to jako věta. K tomu aby člověk byl zdravý stačí JEN nebýt nemocný.
    GEN_IO
    GEN_IO --- ---
    Řešení má každý v sobě. Každý cítí, co má, a co nemá dělat, aby se to, či ono, stalo či nestalo. Jen se, prozatím, téměř naprostá většina "lidí" vyhýbá tak vysoké zodpovědnosti za činy, které svým chováním způsobí. Včetně předávání dále svým potomkům, a oni svým potomkům, ani zase svým potomkům, a...
    PIZI
    PIZI --- ---
    GEN_IO: Nejprve vyřeš rozvody, to je taky věc u které "stačí aby lidé pochopili, že...". Když to zvládneš, pak můžeme dořešit ten zbytek. Nebo třeba něco menšího. Vyřešíme šikanu ve školách, tam totiž "stačí aby lidi pochopili, že...".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam