F0N: Mě nerobí šťastným, já sem to vystudoval a teď se tím bud snad i živit.
Krom toho nesúdím, jinak bych tam asi necpal těch x závorek kde se tomu zcela přímo vyhýbám.
Jen mě zajímá, jestli jsi třeba schopen reflektovat to, že pleteš do orientálních filozofií, který se mají uplně jinou představu o člověku, vesmíru, vědomí a nadlidském vědomí a silách, že tam pleteš zbytek svých - opět nereflektovaných - geneticky předaných křesťanských středoevropských názorů a vidění.
U meditace je
zásadní právě důsledně neutrální postoj k obsahům mysli. Ten sice přiznáváš (viz můj první příspěvek), ale v zápětí ho devalvuješ tím, že nejsi evidentně schopen být neutrální k obsahům jiných, což asi značí, že tvoje jistota ohledně vlastního náhledu možná není tak opodstatněná jak si myslíš. Ano, teď hodnotím.
Já se nesnažím ti propagovat nějakej svůj názor. Jasně jsem uvedl že uř roky nemedituju, a místo toho tyhle věci akademicky studuju /to doufám můžu,a můžu tu diskutovat s váma "profíkama"/. Takže já se vážně nesnažil /až na poslední odstavec výše/ nic hodnotit, jen sem se prostě otevřeně zamyslel, tys mě odpálkoval s tím, že mi nic nemusíš vysvětlovat a to co cítíš je pravda a moje touha po otevřené a smysluplné debatě si může jít nasrat..a ano, v této chvíli většinou ztrácím hlavu, a začínám hodnotit/bojovat.
Mohl by ses prosím, normálním jazykem nebo v nějaké tvé zvolené metafoře vyjádřit k mé - z pohledu badatele - vyjádřené námitce, že tvůj postoj k meditaci nevyzařuje/na mě nepůsobí neutralitou vůči obsahům mysli, a tím v podstatě meditaci v jejím původním kontextu /čti: skutečnou meditaci, tu tisíciletími napříč kulturami proslavenou věc, né "nějaké svoje pochopení"/..no téměř paroduje?