• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    YMLADRISTRANSFORMACE - síť života: o všem, co pomáhá léčení a probuzení člověka,společnosti,Země
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    jinak já bych se rád se všemi těmi drahými a nepotřebnými předměty rád identifikoval, ale bohužel nejsem schopnej vydělat dost prachů, takže víceméně úspěšně předstírám pohrdání pomíjivými hmotnými statky zhýralých západních konzumentů ženoucích gaiu do záhuby :-)....postupem času jsem ale vymyslel pár triků, občas si například obleču jedno z Lacoste triček s límečkem za 20 kč ze second handu a pak se opájím představou, že někteří z těch lidí, kteří si toho všimnou si myslí, že jsem za něj utratil 2000 kč :-)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    myslite, ze za tim konzumnim silenstvim stoji snaha o sebepotvrzovani sebe tim, ze se clovek nejakym zpusobem identifikuje s vlastnostmi casto i nepotrebnych predmetu a snazi se je vlastnit a tim se z nich poskladat?
    EVA_
    EVA_ --- ---
    Blbý je, že si málokdo, kdo chce prosadit něco užitečného a prospěšného, může dovolit nebýt průrazný. Svým způsobem potřebuje "být vidět", svým způsobem potřebuje "být silný"... a to jsou přesně ty momenty, kdy se síla může zvrtnout ve slabost a často tak činí.
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    BROZKEFF: Hezký slovíčka, vážně že jo,) Tak hezky ti ty věty navazujou, a vůbec.
    Nicméně, to cut to the chase -) že je někdo hajzl, je možná moje mentální onálepkování, že je někdo socializovaný autista, to už je jaksi fakt, že, pokud máš vyvinuté některé smysly a potřebnou teoretickou průpravu a zkušenosti.
    Já neříkám, že socializovaní autisti sou hajzlové či dementi, to určitě ne. Neříkám, že jejich myšlení je inferiorní nebo tak něco. Ale jaksi dost jasně a jistě vím, že jejich myšlení/chování atd. je dost odlišné od statistické většiny.
    A opět, to neznamená nic negativního. Karel Janeček si valí v číslech, volebním systému a exaltované sebeprezentaci, ty si valíš v dzogčenech, šílených negativistických sociálních filozofech a podobných od normálního života dost odtržených ideálech. Oukej, máte to mít, nikdo vám to nebere.

    Ale jistě se na mě nebudeš zlobit, že záležitosti reálného života, jako hajzlíci jejichž hajzlovství vycítí každý foxteriér z dobré stáje, s Váma dvěma pánové probírat nebudu, protože jeden z Vás je nevidí a šušní si místo toho nějaký vály o dzogčenu, a druhej se jima nechá využívat zatímco si myslí že využívá jejich služeb.

    To je asi tak jádro naší diskuze, jak moc ten socializovaný autismus matters, jesi mi kámo rozumíš,)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    BROZKEFF: to co říkáš je hezky použitelný v běžném fungování s "normálními" lidmi. Ale pokud se jedná o lidi, kteří mají tendence získat si pro sebe moc a nějakým způsobem (skrz politiku, náboženství atd.) ovlivňovat či přímo ovládat menší či (raději) větší množství lidí, tak imho není na škodu tu "přísnost" hodnotícího filtru nastavit trochu ostřeji než u mého souseda apod. V některých případech by se tento mírumilovný filtr nemusel vyplatit, ve smyslu stáda smířených ovcí nehodnotících a nekritizujících spokojeně pochodujících na porážku.
    KUATO
    KUATO --- ---
    GAISAKA: ja jsem ted videl Baudyse po mnoha letech. drive na me pusobil dojmem arogantniho vseznalka, ted uz na me pusobi vyznamne lepe. tez asi dospel. takze muzu rici, ze ani jednoho neznam a vypovidam z dojmu jaky ve me vyvstava v prubehu toho hodinoveho videa.
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    GAISAKA: Měl jsem na mysli "Nejlepší v rámci jejich vlastní vize světa". To jak je ta vize zrovna pokřivená je v tuto chvíli jiná otázka. Ať už těch faktorů majících vliv na jednání účastníků je kolik chce, pořád v těchto okolnostech ti účastníci dělají nějaká rozhodnutí. Ta rozhodnutí mohou být téměř zcela určena "nižšími pudy" tj. nějakými nevědomými/fyziologickými potřebami, reagováním na "světlo a teplo" z okolního prostředí, nebo nějakým chronicky se objevujícím vzorcem mysli, ... a nebo je tam nějak víc přítomná ta emoční a/nebo kognitivní složka, a to rozhodování je víc vědomé než automatické.

    Ta moje "noble" vize mi pomáhá zůstávat v úzkém kontaktu se světem, tj. se jej nezříkat/neutíkat od něj, ale zároveň se nenechávat chytat do hněvu a agresivity co mně má tendenci dost zabarvovat jakýkoli další úsudek. Osobně si rád ponechávám tu svobodu vnímat věci pokud možno v jejich "fenomenologické takovosti" a když už je teda ta mysl má nějak interpretovat, tak ať ty její racionalizace a vývody jsou pořád ještě celkem "wholesome". Když totiž zapojím svou mysl "naplno" do toho procesu posuzování, hledání chyb atd., a ten filtr pro odmítání nastavím moc přísně, tak začnu až příliš velkou část světa resp. lidí odmítat pro jejich omezenost/nevyzrálost/nedokonalost atd. - jednak mi už není příjemné se cítit jako někdo "výjimečný" spolu s nějakou malou elitní hrstkou lidí, kteří projdou těmito filtry, a tu většinu ostatních zařadit kamsi do skupiny "ti ostatní tam někde" byť fyzicky vzato jde třeba o mé sousedy z vedlejšího baráku; a jednak si nedovedu představit, jak bych asi tak měl vytvářet třeba terapeutický vztah s člověkem, jenž pravděpodobněji bude z té skupiny těch, vůči kterým mám milion různých námitek - minimálně v tomto "terapeutickém" kontextu prostě příjímám člověka jako člověka s tím svým lidstvím a neřeším, jestli to je zrovna ten "hajzl Hnízdil", "socializovaný autista Janeček" apod. Nedovedu si představit, jak se s takovým Hnízdilem nebo Janečkem normálně bavit, pokud je na základě svých mentálních vývodů předem takhle onálepkovávám.
    Tenhle přístup používám a kultivuji i vzhledem k mé osobní důvěře v duchovní nauky, které následuji, kde se uvádí:

    If you fail to purify your perception toward the guru then, even if the guru is truly a living Buddha, you will not be capable of seeing him or her as an enlightened being and you will not be open to receiving blessings from him or her. On the other hand, if you purify your perception toward the guru, even if your guru is not fully enlightened, you will be able to view the guru as an enlightened being and thus receive the blessings of the enlightened beings from him or her. Therefore, seeing the guru as a living Buddha is crucial to spiritual practice.


    s tím, že není nutné tohle s vnímámím dělat jen při pohlížení na někoho kdo si říká přímo guru, ale na kohokoli... díky tomu jsem schopnej za své učitele pro nějakou dílčí věc přijmout i ty, kteří by mě jinak nějakou svou jinou osobnostní vlastností/názorem neskutečně srali, a naučit se od nich aspoň to, v čem vidím, že jsou opravdu dobří bez ohledu na to, jaký sranec se válí všude kolem toho. Kdysi ve škole jsem to měl tak, že když mě chemikářka srala, tak jsem se "jí pomstil" tím, že se záměrně nic z chemie neučil - taková ta naprosto pubertální černobílá reakce ... :-)
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    KUATO: Baudyš mladší? Ach so, ach so, to měl pán říct hned, to se vopravdu nemáme o čem bavit,)
    Fakt ti konvenuje duchovní supermarket 1.0 z dílny duchopodnikatele Baudyše? A na co konkrétně že on umí hrát, zatímco Chaun teda "jen" zná noty?,))) Možná na lidskou blbost a touhu po hezky znějících klišé.

    KAREN: Jojo, já si zas rozumím s tou svojí,) Aby bylo jasno, nedělám z Chauna žádnýho poloboha, jen mezi tou duchovní lůzou typu Baudyš (co se kamarádí mmj. s Jiřím Maria Maškem, Alue Loskotovou a podobnými dárečky, kdo "to tak nesleduje" google má, že je neznáte fakt slyšet nechci, znát byste je měli) nebo tady ten zábavný Mudr je Chaun celkem normální upřímnej člověk.

    BROZKEFF: Dobrá otázka,)
    Hele, tvoje vize jsou sice noble, ale sou zase jen tvoje, že,)
    Ono totiž tak jednoduchý, že by všichni dělali co zrovna považujou za nejlepší atd. atd., to fakt není. V každém oboru lidské činnosti vzniká dřívě nebo později přirozená mocenská sféra, motivace účastniků jsou začasté daleko komplikovanější než ve tvé vizi (hlubší, delší, interpersonální, - vycházející z ne zrovna standardní neurokognitivní architektury a funkce ... ).
    No a tohle všechno (a mnohé další, beru to nejzákladnější co je relevantní zde) pak má vliv na jednání účastníků.
    U Hnízdila tedy nejde o to, že jako jeden z iks lékařů "objevil psychosomatiku", ale jak moc /zcela zbytečně moc/ na ni visí a snaží se jí aplikovat /tam kam nepatří/. Což souvisí s tím, že jeho prohlédnutí/minulost ho samotnýho asi dost sere, když má takovou nutnost nám teď novou pravdu cpát horem spodem. To není moc tibetsky mnišsky uměřené, že? Či vůbec jeho projev?
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    GAISAKA: Čím posuzuješ zasranost čůráků? Moje vize je obecně totiž taková, že všichni se zpravidla snažíme dělat, to co považujeme za nejlepší možné v dané chvíli. Problém je samozřejmě, že míra schopnosti vidět věci v souvislostech, míra schopnosti sebereflexe a nějakého toho uzávorkování ega, ochota vůbec dostávat na případné egotripy zpětné vazby je často nízká až nulová, atd. atd. Prostě kombinace různých druhů zatemnění, nevědomosti, sebeklamu, neuróz, poruch osobnosti, atd. docela často vedou k tomu, že čin A přináší narozdíl od očekávaného následku B nějaký docela jiný, neočekávaný následek B', který je docela často úplně protichůdný té zamýšlené cestě, kam jsme chtěli věci "vylepšit". (The law of reverse effect)

    Takže Hnízdil konkrétně v mém pohledu nějakou dobu působil jako normální lékař, pak zjistil že to má svá omezení a začal se domnívat, že jeho psychosomatický přístup je lepší, protože překračuje některá tato omezení. A vedle toho své myšlenky propaguje a podporuje jiné, o nichž se domnívá, že adresují podobná témata - Janeček se mu patrně vešel do této škatulky. Ti, kteří se s Janečkem účastnili těch Pozitivních měst, IMHO nesdílejí totožný pohled na věc jako JAneček sám - přinášejí své vlastní pohledy, které mohou být užitečné při hledání nějaké syntézy, ale tím že sedí na židli vedle Janečka ještě neříkají, že plně a bez výhrad podepisují Janečkovu volební reformy apod...
    KAREN
    KAREN --- ---
    GAISAKA: myslela jsem tim, ze nemam v merku kazdej jeho prispevek, ani to neni v mejch moznostech, obavam se. tak, myslim, neni nutny to takhle zjednodusit a poslat do kytek;) jinak to vidim podobne, jak popisuje KUATO. po pravde receno, mne moje intuice vyhovuje, docela si s ni rozumim.) a ukotvenost se s uprimnosti vubec nevylucuje, hele.) halt mame kazdej jiny oblibence, svet se nezbori, Hobite.)))
    KUATO
    KUATO --- ---
    ANABEL_LEE: http://www.youtube.com/watch?v=6iDJx6rSvcg

    ted jsem se na to dival na kousek znovu. je mi neprijemna i jeho mimika v urcitych okamzicich. jako, je to asi "duchovni clovek", ale svoje deti bych mu na vikend na hlidani nepujcil.
    ANABEL_LEE
    ANABEL_LEE --- ---
    KUATO: toto video jsem nevidela, ale Chaun mi prijde jako clovek, co chape jen rozumem, ale od toho srdce to uplne nejde..
    KUATO
    KUATO --- ---
    GAISAKA: vcera vecer jsem sledoval nejake video Igora Chauna s Baudysem ml. a i kdyz Chaun mluvi radu veci rozumne, neco mi na nem nesedi. Nevoni mi. Tezko se to popisuje. Baudys to ma, Chaun to nema. Mel jsem z Chauna pocit, ze je to clovek, ktery "umi noty, ale hrat na zadny nastroj neumi". ale mozna, jak on je z tech "hvezd", tak je jiny zivocisny druh nez ja, tak ho plne nepobiram :o).
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    KAREN: Njn, to je o prioritách, chápu.
    Pokud je cílem být ukotvenej, pak naprosto chápu,)
    Ale pak třeba hned o ulici vedle bydlí lidi, pro který je "být ukotvenej" tím, nejhorším potenciálním peklem, a hledají právě upřímnost.

    Jinak ad Chaun: přislizlej, balí sedmnáctky, jeho práce, připadá ti labilní a nepořešenej, ad Hnízdil: přijde mi v klidu, nesleduju ho, ale dojem z něj mám dobrej.

    To už je fakt trošku Lol myšlení, nemyslíš?

    Bejt "přislizlej" a "nepořešenej a neukotvenej" je horší než bejt rádoby uktovenej duchovní obchodník s egem až za roh, co se otírá o jiný jako o egoisty? Ale hlavně je to jenom dojem a vlastně ho nesleduješ? Orly?,)
    KAREN
    KAREN --- ---
    GAISAKA: kromě toho, že mi není sympatickej (potkávala jsem ho v jednom podniku na Letný, kde vždycky balil nějakou jinou sedumnáctku a byl značně přislizlej), mi vadí některý jeho projekty - jako třeba "reality show" ČT Malá farma. plus mi přijde poněkud labilní a "nepořešenej"... no něco jako falešnej začátečník či jak se to řiká v jazykovkách. rozhovor s bezdomovkyní neznám, zato si vybavuju interview s tachecí, ale to jsme tu někde už rozebírali. upřímnej ale zřejmě je, to mu neberu - plus některý jeho iniciativy jsou zajímavý. jen pro mě není až tolik inspirativní, mám ke spoustě jeho činů a slov výhrady a připadá mi neukotvenej.

    nevim, mně hnízdil přijde v klidu - ne že bych sledovala každý jeho "uprdnutí" (video níže jsem zatím neviděla), ale dojem z něj mám veskrze dobrej.
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    KAREN: No jen se rozdpovídej.
    Já neříkám že to není popleta, ale aspoň mu to všecko věřim, jako ten rozhovor s bezdomovkyní o ucelení teorii pankosmické spermie. Je to normální cítící člověk, si to pusť.
    Hnízdil je hnusnej arogantní neupřímnej, typicky du(c)hovňáckej čúrák.
    KAREN
    KAREN --- ---
    GAISAKA: igor faun, to je mi příklad... omg.))
    GAISAKA
    GAISAKA --- ---
    KAREN: Tak o mě zas tak nejde... myslím že je dost jasně vidět, máme-li nějaké inteleguání kinderstube abych tak řekl, že ten pán lže, manipuluje, plácá se v hloupostech/věcech kterým nerozumí, je zaujatej, atd atp.

    Jedna věc je to fakt žít, jak Igor Chaun, kterýmu rád odpustím že občas něco nedomyslí a taky jako zde že občas věří lidem kterým by neměl a nevěří těm kerým by měl.
    Ale tihle pračúráci co je na nich vidět jak se sami egouškovsky vezou na tom jednom okamžiku pravdy co náhodou v životě zažili, a dělaj si z něj ideologii kterou když nectíš tak jsi neznaboh, ti mě fakt serou hodně.
    KAREN
    KAREN --- ---
    GAISAKA: já si jen řikám, jak se do tebe tolik (proklamovaný) nenávisti vejde... ale však ono tě miminko změkčí.))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam