• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    Chemtrail – Wikipedie
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

    fotografie, souvislosti, dukazy, proc?

    kdyz budete postovat svoje fotky, napiste prosim datum a misto. diky.

    Beck - Chemtrails

    chemtrails , a song by beck
    http://www.youtube.com/watch?v=7VmAQqi3OJc
    rozbalit záhlaví
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC:
    JVCNC: napsal si "chemikalie michaji do paliva ktere pak prozenou spalovaci komorou v turbine kde je dost vysoka teplota na to aby z nich zbylo". Tim mam teda rozumet co? Ze premenou na oxid hlinity z toho nic nezbyde?
    No tak to jsme si snad vysvetlili, ze o to prave jde, to ten aerosol.
    udelat byt i jen kilometr dlouhou stopu, tedy 4s letu, vidilnou ze zeme z castic oxidu hliniku se do sebevetsiho letadla fakt nevejde
    To je na urovni predstavy, ze contrails je cara z castecek CO2.
    Da se rict, ze chemtrails je contrail jineho druhu, coz je logicke
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: protoze k tomu spalovani dochazi ve spalovaci komore? prave proto taky se jmenuje spalovaci komora. oxidace hliniku neprobiha jenom spalovanim, navic oxid hliniku je chemicky netecny v prirode se prirozene vyskytujici. udelat byt i jen kilometr dlouhou stopu, tedy 4s letu, vidilnou ze zeme z castic oxidu hliniku se do sebevetsiho letadla fakt nevejde, a den takoveho chemtrailovani by hodne slusne s cenou hliniku zamavalo, protoze by hodne rychle zacal na tehle planete dochazet
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    ADMIX: jsou na ty mape taky lety vojenskych letadel?
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    ADMIX: to je plytvani casem, me boli hlava a niceho jineho nez plytvani casem zrovna nejsem schopen
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: takze ten hlinik roztaje to jako zmizi, atomy znihilizujou?
    Take bych rekl, ze tani jeden fyzikalni dej, spalovani dej jiny, tak proc mluvis ted o spalovani.

    Ale miris dobrym smerem - co je produktem spalovani(oxidaci) hliniku? Ze by oxid hliniku? Ten pak ve vzduchu vytvari aerosol.
    Aerosol je heterogenní směs malých pevných nebo kapalných částic v plynu. První případ se také označuje jako dým, druhý jako mlha(wikipedia)
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: koukal a tolik technickych nesmyslu po hromade jsem uz dlouho v takove koncentraci nevidel, zadny nahly zmizeni stopy tam nevidim, vidim tam pozvolne mizeni stopy ehem cca 2s, vis jakou vzdalenost letadlo letici rychlosti 850km/h uleti za 1s? 236m, tedy to tve nahle, je cca 0.5km letu.

    hodne vtipne je v tom videu tvrzeni ze ve spalovaci komore neni kyslim a proto se hlinik nepremeni na oxydy, jenze on se hlinik umi na oxydy premenit i za bezne teploty i bez pristupu vzdusneho kysliku, nehlede na to ze bez vzdusneho kysliku by motory jaksi nefungovaly vubec a nehlede na to ze na procesu spalovani se podili mene nez 50 procent vzduchu co proleti kompresory do spalovaci komory, zbytek je pouzit na chlazeni, doporucuju si napred neco o proudovych motorech neco zjistit driv nez zacnes verit ze chemtrails se primichavaji do paliva, i kdyby tomu tak bylo a z nejakeho zahadneho a neznameho duvodu by to motoru nevadilo, bylo by hodne divne kdyby servisak pri kontrole motoru ignoroval to ze na lopatkach statoru i rotoru turbinovych kol jsou nejake divne usazeniny
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    CONTINUITY: Iluminati matou a obfuskuji:

    Flightradar24.com - Live flight tracker!
    http://www.flightradar24.com/
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    TILOPA: Ty jsi nikdy neviděl na obloze mřížku?

    Kde bydlíš?

    Pohybuju se v Praze a okolí, občas jižní Čechy, Brno a jinde, a mřížky jsem viděla všude. Nejvíc v Praze, to jsou téměř pravidlem.

    Netvrdím nic, možná bys mi to mohl vysvětlit ty, protože zjevně o leteckém provozu hodně víš.

    Jak vznikají ty mřížky? Jaký letový plán za tím je? Čím to, že hustá mřížka se vyskytne na obloze i v Posázaví, docela daleko od Ruzyně?

    Netuším, co to je, a jak to prakticky funguje, ale když se podívám na jasnou oblohu mimo město, daleko od letiště, a je tam 10 čar křížících se právě do té mřížky, docela pravidelné, a několik letadel přidělává další, kladu si otázku, kam to všichni letí, a proč zrovna takhle.

    Pokud to tady někdo z chemtrailskeptikuů dokáže odborně vysvětlit, do toho :)

    A prosím, neříkejte, že mřížky nejsou. To zase prr. Na netu jsou tisíce fotek mřížek. Pokud jste si jich zrovna vy nevšimli, to nevím proč, ale mřížky se u nás na obloze prostě vyskytují, a to často, to je jediné, co se opravdu odvážím tvrdit :)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    JVCNC: Mel jsem na mistni experty na chemtrails par vtiravych fyzikalnich dotazu, ale scratchnul jsem to jako plytvani casem :)))
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: prosimte, podivej se na ty videa, at vis o cem mluvim. Jde o zabery z letadel, nebo priblizene pres kameru.
    Nerikam, ze to je ukaz, ktery muzes videt (casto) treba u nas na obloze.
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: chodil jsi vubec alespon na zakladni skolu? tavi se pri 600 a v motoru je 1400, hlinikovou folii ti spalim i plynovym zapalovacem
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: ono to tvoje nahle vubec neni nahle
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: takze kdyz se hlinik roztavi tak z nej nic nezustane?:-)))
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    CONTRAS: to ja zas vim, jen kompresi v kompresorech motoru se vzduch ohreje na par set °C jeste nez se vubec do spalovaci komory dostane, kondenzacni stopa vznika hlavne ryhlou expanzi (cimz dojde k prudkemu ochlazeni) nemusi to byt zrovna vyfukovych plynu, komprese a expanze probiha i na hranach kridel.
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: jaky treba? Co kdyz leti porad stejnou krajinou. Pak nemas vysvetli.
    tak jeste jednou, jaka zmena teploty musela nastat, ze mohutne stopa NAHLE zmizi?

    CONTRAS
    CONTRAS --- ---
    JVCNC: tak tech 1400 nevim nevim, to mi prijde hodne, to snad raketovej motor, a urcite by se naslo takovy aditivum nebo dve, jehoz produkt po spaleni pri vysoky teplote zanechal dost kondenzacnich castic...
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: treba se stane to ze najednou uz neleti nad mestem nebo nad morem, vsimnul jsi si nekdy ze mraky jsou taky ostre ohranicene a najednou konci? jak je to mozne?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: Priblizne ve stejne vysce, v danne lokalite a ve stejnem case ano.
    A je pravda, ze "Exhaust contrails usually occur above 8,000 m (26,000 ft), and only if the temperature there is below −40 °C" (nekde jsem cetl, ze je to -35) ?
    Rekni mi, co by se teda muselo stat, jaka zmena teploty, ze kilometrove stopy nahle zmizej?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    TILOPA: no to by chtelo zapatrat. Odkud berou benzin, kdo ma pristup k nadrzim. Ne vzorek z cisteren, ale primo z nadrzi letadel v dobe kdy je podezreni na chemtrails. Proc to jeste nekdo neudelal?
    Ale pridavani aditiv primo do paliva je jen jedna z teorii, takze konpiraci by to tak lehce nevyvratilo:-)
    Hele existuje neco jako letecka policie? Kdyz treba auto hodne coudi, policista muze auto zastavit, zkontrolovat atd.
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: ty si vazne myslis ze i ve stejne vysce je vsude porad stejna teplota a vlhkost? :D
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    to je ale opravdu hodne usmevne se domnivat ze ty chemikalie michaji do paliva ktere pak prozenou spalovaci komorou v turbine kde je dost vysoka teplota na to aby z nich zbylo zbylo neco jineho nez produkty spalovani pri teplotach kolem 1400°C, hlinik se tavi pri 600° a nejak netusim jak by tech 1400° mohl prezit, nehlede na to ze by tkove letadlo pravdepodobne ani nepristalo a dost mozna by motor nevydrzel dost dlouho ani na to aby vubec vzletlo :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam