A když už jsme u insights. Povězte mi prosím někdo z vás, zkušenějších, jestli s nimi opravdu do hloubky pracujete a jak se to případně dělá?
Mě osobně přijdou ty stovky sloupců v exportovaném souboru jako fetiš, kterým se dá ohánět před vedením nebo na školeních ("Máme velmi přesné analýzy"), data ale nejsou prakticky moc využitelná. Chci říct – komunikace na sociálních médiích je přece sociální. Buď se podíváte na základní ukazatele a vidíte, že to děláte dobře/blbě, nebo to nevidíte a podrobnější data vám nepomůžou. A i když byste si podrobná data nastudovali, nemůžete přece zopakovat stejný postup, jako se dá zopakovat recept na guláš.
Možná ale pracuju na malých projektech (stránky s 1k a 2k lajkami), tak bych opravdu rád slyšel, jak se na to dívá někdo, kdo na svých stránkách získává násobně větší data než já.