• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    HURDA
    HURDA --- ---
    HURDA: když použiji <fb:comments xid="public-index" width="620"></fb:comments>

    tak v settings toho widgetu vidím ID apliakce, kterou jsem myslel, že na to právě používám
    HURDA
    HURDA --- ---
    Na své stránce mám pomocí FB JS knihovnu
    koukám, že jí inicializuji s appId s úplně nesmlsným appId (vypadá spíš jako appSecrt, ale s žádným mým nekoresponduje)

    na stránce mám <fb:like width="300" show_faces="false"/>

    u toho se ukazuje 559 liků - můžu nějak dohledat, kdo to like-oval?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Btw. Honza Horna napsal docela pěkný článek, třeba jste to ještě neviděli :)

    Lesk a bída sociálních sítí v Česku. Facebooku zvlášť. | Web 2.0 CZ
    http://web2-0.cz/2012/05/lesk-a-bida-socialnich-siti-v-cesku-facebooku-zvlast/
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NEMRTVY: podle hlavicky robota, kterej z FB a z G+ stahuje tvoji stranku, generovat ruznej og:image
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    Mate niekto napad ako specifikova og:image rozdielne pre FB a rozdielne pre G+?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ach jo, tohle by mě fakt rozplakalo:



    dementi.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JPI: zkus se domluvit s někým z trojice firem Fleveo / BrandzFriendz / Social Bakers. podívej se, jestli na lidi tam máš nějaký přímý kontakt a zkus vymyslet, jaký "úplatek" bys pro ně měl. oni jsou to imho schopní zařídit obratem.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    JPI: FB je hovadská firma, která na všechny kašle. I na klienty, kromě těch vyloženě velkých.
    JPI
    JPI --- ---
    TIGRE: Pár PPC na Facebooku dlouhodobě platíme. Máš pocit, že v těhle účtech nějaký kontakt našel? Zběžně jsem se díval a na žádný kontakt jsem nenarazil ani jako platící.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    JPI: Asi to nechceš slyšet, ale upřímně, pokud Facebooku nepřinášíš revenue, tak se s tebou nikdo bavit nebude. Leda řešit to přes známosti.
    JPI
    JPI --- ---
    Nemáte tip, jak Facebook kontaktovat ohledně toho mého problému s komunitní stránkou?

    Zkoušel jsem už:
    - formulář "Send Feedback" přímo na stránce
    - poslat email na info@facebook.com, info@support.facebook.com, iw@support.facebook.com
    - poslat doporučený dopis do Dublinu a Palo Alto (ty ještě asi nedorazily)

    Vše bez jakékoliv reakce.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    TUSIL: NEMRTVY: dík za reakci. já se při zhodnocení rizik taky přikláním k tomu to doklepat, ale zajímal mě ještě další názor.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    vite nekdo vic info o mailu iw@support.facebook.com? pry cesky fb support ... ale zadny info k tomu nemam
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    Vyzera to tak, ze Facebook na tieto sutaze sere. Mnozstvo sutazi na FB sa rozsiruje ako rakovina a su to aj vacsie firmy. Napriklad Zajo to robi stale, kvoli klientovi sme to aj nahlasili ale na FB neexistuje ziadna podpora, ci pri hlaseni takychto sutazi alebo pri ziskani nejakych informacii. Ich formulare su cierna diera.

    Ukazka profilu Zajo, kusok dozadu normalka sutaze za zdielanie a dokonca aj vyhry

    https://www.facebook.com/pages/Zajo/162526783795206
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    SUPEREGO: No jeste to muzou stopnout, ale kdybych si mel vybrat mezi nasranejma lidma a tim, ze to facebook mozna nejak zjisti ... tak bych to asi radsi propalil do konce a doufal
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    kamarádi mají na stránce soutěž porušující pravidla. soutěž je založená na lajkování fotek, za nejvíc lajek 1. června budou hodnotné ceny. stránka má 500 lajek, je to neziskovka. přátelsky jsem je na to upozornil (hlavně proto, že jsem myslel, že pravidla ignorujou záměrně, což by mě osobně štvalo). odpověděli mi, že jsou zoufalí, protože o pravidlech soutěží se dozvěděli až když to spustili, teď už tam mají u některých fotek pěkných pár stovek lajků a neví co mají dělat.

    ze všech variant, které mě napadají, mi jako nejlepší přijde doklepat to (s porušováním pravidel) do 1. června. je to za chvilku, stránka je co do počtu lajek zanedbatelná, konkurence je nenahlásí.

    jaký na to máte názor vy?
    JPI
    JPI --- ---
    TUSIL: Dík, už jsem si to mezitím vytáhl z Google cache. A přepnutí do angličtiny posléze taky zafungovalo.

    Jestli to ale správně chápu, tak to není to co hledám. Do toho políčka jde vyplnit "officiální stránku" pokud jsem neoficiální. Což není můj případ. Raději to tedy nechám prázdné (což je v podstatě doporučeno v té nápovědě). Radí mi tam, abych pole co mám prázdné upravil na prázdné. Facebook tam sám nic nepředvyplnil.

    Popisek toho pole co chtějí podle tohoto návodu upravovat je "Is your Page an unofficial Page about a brand, celebrity, or organization? If so, enter the official Page here. This is a way to show that your Page is about a brand, celebrity or organization, but doesn't officially represent it."

    Pokud by jim ten form co jsem odkazoval nezačal fungovat, nevíte přes jaký kanál je nejlépe se na ně obrátit, aby se mému problému někdo věnoval?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JPI: při práci s helpem si musíš přepnout FB do angličtiny, v češtině se spousta věcí vůbec nezobrazí.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JPI: My Page is not a community Page, how do I remove the "Community Page" label?
    If you're the authentic representative of the Page you manage or if your Page is unrelated to the official Page we've linked it to, edit your Page. To remove the Community Page label or change the official linked Page:
    Open your Page's admin panel
    Click Manage
    Select Edit Page
    Select Basic Information in the left sidebar
    Click X on the Page listed in the Official Page section
    Type in the name of the official Page your Facebook Page is about, or leave the field blank if you're the official representative of the topic
    Click Save Changes
    JPI
    JPI --- ---
    TUSIL: ten tvuj link se mi nezobrazuje (kopiruju ho samozřejmě celej)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam