• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    Nechápu tento článek
    Začněte pracovat na získání fanoušků z Facebooku do vlastních rukou - Lupa.cz
    http://www.lupa.cz/clanky/zacnete-pracovat-na-ziskani-fanousku-z-facebooku-do-vlastnich-rukou/

    O jaké zobrazování jde? to je bokem ten sloupec s názvem Vašim přátelům se líbí a doporučujeme?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    TUSIL: nechci tu opakovat diskuse, co jely včera celý večer na fb. ale u mě teda převládá velká obava ze zaprasení timeline spamovými soutěžemi, které fb nebude umět (nebo chtít) regulovat, z toho vyplývající pokles reache nesoutěžních postů stránek a z toho vyplývající tlak na promoted posts pro každou p*čovinu.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KORINKOWICZ: je to super, na mensi souteze, rozdavani veci a tak ... konecne ;)
    (na vetsi souteze, kde clovek chce nejakej branding, statistiky a kontakty na lidi je lepsi app)
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    Facebook zásadně změnil pravidla soutěží, zrušil většinu omezení - Lupa.cz
    http://www.lupa.cz/clanky/facebook-zasadne-meni-pravidla-soutezi-zrusil-vetsinu-omezeni/


    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    Pro zajmavost:

    Facebook nabídne správcům stránek miliony obrázků ze Shutterstocku zadarmo
    Tyinternety.cz | Facebook nabídne správcům stránek miliony obrázků ze Shutterstocku zadarmo
    http://www.tyinternety.cz/...acebook-nabidne-spravcum-stranek-miliony-obrazku-shutterstocku-zadarmo/
    DUKON
    DUKON --- ---
    TUSIL: diky, zjistim si
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    DUKON: prace s videem je porad technicky docela komplikovana, nejlepsi je to protahnout pres youtube, a to bud v kombinaci s nejakou microsite/fb app, nebo na to ma youtube primo vlastni nastroj (kdyz mas brand channel) https://support.google.com/youtube/answer/1100988?hl=en

    otazkou samozrejme je, co je cilem toho OC, jestli sehnat maily, ziskat fanousky na fb, nahnat lidi do baraku nebo ...
    DUKON
    DUKON --- ---
    zdravim
    reklamka pro kterou delam externe sem tam nejake weby by rada udelala na FB kampan pro jedno OC
    ma natocene nejake videa, moc o tom jeste nevim, ale maji predstavu ze na to vtipne video si nekdo natoci na mobil sve video nekde ho nahraje - youtube page? facebook page? a potom vyhraje nekdo s nejvetsim poctem shlednuti? lajku?

    ja jim moc nepomuzu, protoze na FB nemam ani ucet, ale nabidl jsem ze se aspon preptam na nekoho kdo by to byl schopen zaridit, to jeste i jim tu kampan nejakym zpusobem na FB kocirovat.


    dik moc predem
    staci i link na firmu ktera by to treba zvladla.

    ----------------------

    taky by to slo asi nakodovat v ramci microsite mimo FB, ale to nahravani videii a ktomu udelany admin
    mi prijde zbytecne krkolomne.

    dk
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Prchal je leccos, ale laik teda neni, no. A stránku PID nemyslím, mám na mysli fakt živelně vznikající stránky, kterých byly mraky. Namátkou:
    https://www.facebook.com/Povodne2013Zive (20 000 lajek)
    https://www.facebook.com/PomocKonimPovodne2013 (5 000 lajek)
    https://www.facebook.com/PovodnoveAktuality (1 600 lajek)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: hele, to mě zaujalo... ty povodně: máš na mysli Pražskou integrovanou dopravu? tu měl na starosti Marek Prchal a to zrovna není laik ;)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    TYET: zdravim, psala jsi mi i do zpráv, tak se omlouvám, byl jsem mimo nyx na dovolené.

    Chyby, které mám na mysli, jsou chyby v relativním slova smyslu. Pokud to děláš sama, tak tomu dodávají autenticitu a jak píše ADAMM, ukazuje se tam přirozený talent a absence školení z marketingu. Na školení z marketingu by ses asi dozvěděla, že na zpětnou vazbu je potřeba reagovat vždy co nejpozitivněji. Svůj dotaz jsem sem dával před dvěma měsícema, teď jsem už na tvé stránce nenašel nic konkrétního, ale pamatuju si, že když jsem na to koukal (ženě přes rameno :), překvapilo mě, že sem tam některé uživatele a jejich dotazy docela stíráš. Jak píšu, jsou to chyby v relativním slova smyslu – z pozice social media editora pro firmu/produkt bych se bál něco takového udělat, ale když to píšeš ty na stránce, která je evidentně tvoje, tak to může dodávat víc osobní nádech: Dovede se naštvat, je to taky člověk.
    Pak mě ještě zaujalo, když jsi před časem psala o tom, že budeš zveřejňovat tipy na knížky. Z mého pohledu trochu necitlivě provedené (ale nemůžu najít link na konkrétní post) – ale pamatuju si, že jsi to uvedla formou oznámení ("teď tady začnu prezentovat knihy"), lepší by mi přišel dotaz ("vím o zajímavých knížkách, chtěli byste, abych na ně dávala tipy?"). Pár tvých čtenářek z mého okolí tím bylo rozladěno (sleduju to kvůli jídlu, ne kvůli nějakým knížkám), tak mě to tenkrát poprvé zaujalo jako zajímavý příklad, kde podle mě hrálo roli jen provedení a představení tvého rozhodnutí komunitě.

    (Btw zabýval jsem se letošními povodněmi na sociálních sítích a z pohledu social media marketingu bylo neuvěřitelné, že zcela amatérsky spravované stránky, které ale přinášely hodnotný obsah k aktuálnímu dění získávaly tisíce až desetitisíce fanoušků během pouhých hodin. A přitom všechny ty social-media-marketingové poučky úplně ignorovaly.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Jinak pro zdejší obecenstvo možná stará vesta, ale hezky sepsané s pěknými příklady:

    Pokročilé techniky propagace příspěvků na Facebooku | Jindřich Fáborský - Blog
    http://blog.faborsky.cz/pokrocile-techniky-propagace-prispevku-na-facebooku/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BabelCamp in two weeks – announcing “Social Beer Contest”
    http://www.babelguide.com/what-is-fresh/babelcamp-in-two-weeks-announcing-social-beer-contest

    Poslední velké překvapení na BabelCamp je Social Beer Contest :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TYET: já tu stránku neznal, všiml jsem si ji až díky tomuhle odkazu a jako respekt! pro mě další příklad toho, že nejlepší FB stránky dělají osobnosti, které za sebou většinou sice nemají žádná školení z FB marketingu, ale mají co říct a přirozený talent :)

    Fakt povedená stránka, tento týden jsem ji doporučoval jednomu kamarádovi, jehož žena je - řekl bych - na podobné vlně, jako inspiraci. Držím palce.
    TYET
    TYET --- ---
    SUPEREGO: "ta ženská" jsem vskutku já osobně, dělám to sama už rok a půl, komerční projekt to opravdu není a nikdy nebude, opravdu by mě ale zajímalo to množství chyb. Určitě tam sem tam nějakou chybu mám, tomu se člověk nevyhne, ale opravdu by mě zajímalo, co tím myslíš, abych si dala příště pozor. Díky za odpověď.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KYTT: je to v pohode, jen se trochu ochuzujete o to neplaceny/viralni sireni :)
    KYTT
    KYTT --- ---
    Ahoj, mám dotaz ohledně soutěží. Připravujeme soutěž pro klienta, kterou budeme komunikovat převážně přes Facebook (PPC + Page). Zvažujeme dvě možnosti, jak publikovat informace o soutěži + registrovat zájemce do soutěže.

    1) Microsite mimo FB na webu klienta. Tam budou informace, registrační i kontaktní formulář. Na microsite bude odkazováno z PPC kampaní i neplacenejch postů v rámci FB stránky.
    2) Statická stránka v rámci FB stránky. Na stránce by byly informace, embedovanej mailchimp formulář pro registraci a nějakej kontaktkní formulář (třeba Wufoo). Opět bysme na tuhle stránku odkazovali z PPC a postů.

    V soutěži nebudeme používat žádný featury FB (liky, sdílení atp.) Facebook je určenej jen k propagaci a komunikaci s lidmi. Chci se zeptat, jestli jsou oba postupy OK s pravidlama Facebooku. Četl jsem

    Pravidla pro pořádání soutěží na Facebooku | Markething.cz | O věcech, které hýbou trhem a společností
    http://www.markething.cz/pravidla-pro-poradani-soutezi-na-facebooku

    https://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines

    a věřim, že by to mělo bejt v pohodě. Ale pro jistotu se chci zeptat i tady, s podobnejma soutěžema nemáme zkušenosti. Díky :)
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    ok, podivam se na to :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    PAJA07: jo, pokud bys cetl dokumentaci tak dokonce vis, ze ty pozvanky musis pak po prichodu uzivatele zpracovat a mazat je :)
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Zdravim,
    resim ted jednu aplikaci a potreboval bych poradit.. Kdyz posilam pratelum pozvanku do aplikace, je mozne zjistit, kolik z tech pratel ji vyuzilo a aplikaci spustilo? Klient by chtel, aby uzivatel dostaval body za pozvane pratele.. tak potrebuji vedet, jestli to vubec jde :)

    Dekuji
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam