• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    ADAMM: Asi máš recht. O jednu takovou praktickou jsem se před pár měsíci pokoušel a než prošla korekturama (cca měsíc), tak FB překopal FB Ads (přidal cíle reklam) a půlka knihy byla už zastaralá. jak říkáš chtělo by to zaměřit na obecně platné praktické principy (A/B test apod.).

    No pokud něco vydáš, tak máš jasného čtenáře :) Jinak školení s Adamem můžu také jen doporučit. Ideálně strávených pár hodin času.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BACHOR: ne. podle mě nemá smysl dělat praktický e-book. k čemu to je, když bude za 14 dní neaktuální? ale myslím, že prostor pro kvalitní knížku, která by byla napsaná na téma sociální média, tady je. imho musí být právě nějakým způsobem vychytaná v tom, že bude zároveň dost obecná, aby okamžitě nezastarala, a zároveň dost užitečná, aby to nebylo tlachání a vata.

    mám ambici ji napsat a Albatros má zájem ji vydat. jisté jsou ale jen daně a smrt, takže s tím radši nepočítejte :)
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    ADAMM: Osobně jsem přečetl pár ukázkových stránek a přijde mi to spíše jako již mnohokrát napsaná teorie, kterou se lze dočíst v každém třetím ebooku. Možná se mílím a zbytek knihy bude super, ale těch pár stránek mě moc nepřesvědčilo. Dle mého tu chybí tu ebook, který bude pojat opravdu prakticky... Co Adame, plánuješ nějaký? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: jinak "rozohnila" asi není ten správný popis mého dojmu. pro mě bylo největší wtf to, že to byla kauza "feat. Adam Zbiejczuk, expert" (tedy já), o které jsem se dověděl o měsíc později čistě náhodou, protože jsem si tu knížku přečetl a šel se podívat na její FB stránku. to je moje pointa :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: já si myslím, že oba tam argumentujou úplně mimoidně.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAMM:

    diskuzi jsem si procetl, a nevedet adame, ze te tam david zminuje jako lidra v oboru, vlastne bych jako laik nevedel, jestli jsi nezral prispevky davida nebo BSM...

    Me prijde, ze obe strany v te diskuzi maji svou cast pravdy a i dalsi diskutujici se kupodivu na stranu davida moc nepriklaneji...

    Cele to chapu tak, ze klienti co se uci pracovat s nejakym mediem, proste jeste nejsou pripraveni na moznosti mereni a zpetnou vazbu, ktere socialni site nabizeji (oproti ostatnim mediim), proste proto, ze se to chteji teprv naucit. Chapu to jako potencialni klient spravne? (sam vlastne jako laik nevim, do jake miry lze merit konverze FB kampane treba vzhledem k svym eshopum, podle prispevku davida jsem vyrozumnel, ze je to hodne dobre meritelne).

    Zkus mi osvetlit, ktera pasaz te na tom nejvice rozohnila.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Takovéhle diskuse mě nepřestávaj fascinovat. Kikoti v black sheep, fakt.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tak to jsem nežral.

    https://www.facebook.com/BlackSheepMarketing.cz

    (mrkněte se na poslední příspěvek a diskusi pod ním.)

    jinak knihu jsem dnes dočetl a ... nebylo by to špatné, kdyby to nebyla brutální vykrádačka knihy Made to Stick.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    SUPEREGO: děkuji!!! :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    AOTEAROA: kdyby sis chtěla zjednodušit život, tak imho to co linkuješ na tom obrázku, je Add this – www.addthis.com
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    AOTEAROA: jeste jedna vec, zkus ten data-href nevyplnit, default je aktualni stranka, to by docela fungovalo, u komentaru jsem to ale musel zavrhnout, protoze to pak pridalo zlutej obdelnik, kterej rval ,at ten data-href sakra vyplnim :D
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    AOTEAROA: ja si PHPckem dogenerovavam ten link do data-href, ale to ti ten system asi nedovoli tak jednoduse, jak by sis predstavovala :) nikdy sem ten system nevidel, tak nevim, jak by bylo tezky pro nej neco napsat, pro cloveka co to zna urcite otazka 15 minut ...
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    GHORMOON: bezva, a jak se to dělá? mám možnost u každé stránky přidat javascript, který se připojí na konec stránky, anebo mám možnost na každou stránku přidat ručně portlet s tímhle prvkem - ideálně všude ten samý, prostě soubor těhle šérovacích prvků v jednom obdélníčku, který si vrazím na každou tu produktovou stránku, kde ho chci mít.
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    AOTEAROA: predpokladam, ze bude stacit generovat spravne data-href, u komentaru mi to fungovalo :)
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    AOTEAROA: zapomněla jsem napsat, že mám web postavený na platformě Liferay. funkce tam na to není, ale je možné, že by se tam dal instalovat nějaký plugin. bohužel člověk, co mi ohledně systému radí, se v tomhle nevyzná.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    nasměroval by mě prosím někdo ke spolehlivému návodu, jak to stránek zaimplementovat "sociální plugin" ala přiložený obrázek?

    aby šlo doporučit na fb atd tuto konkrétní stránku či produkt, aniž by to byla věc, která má na fb svůj profil. je to obvykle v e-shopech.

    našla jsem tohle a to mi pomohlo udělat tlačítka k propagace fb page firmy, ale jde mi o jednotlivé produkty, u kterých to nejde zrovna dělat vždycky ručně po jednom.
    https://developers.facebook.com/docs/plugins/share-button/

    BACHOR
    BACHOR --- ---
    DONDI: Já používal AdRoll a můžu jedině doporučit. Dokonce tuším, že je tam nějaký testovací kredit. 50 doláčů tuším...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DONDI: hledej "Facebook Exchange" (FBX) - jsou na to nástroje třetích stran, nejčastěji se používá AdRoll nebo Perfect Audience. V ČR to využívá zatím asi relativně málo firem, Slevomat je docela průkopník.
    DONDI
    DONDI --- ---
    Potřeboval bych nějak nasměrovat co se FB a remarketingu týče. Např. jsem si teď prohlížel stránky Slevomatu, nějakou konkrétní nabídku, tu jsem zavřel a skoro na ni zapoměl. Po asi 5ti minutách si zapnu Facebook a v timeline vidím sponzorovaný příspěvek od Slevomatu právě s tou prohlíženou nabídkou.

    Tak by mě zajímalo, jak na to? Jak propojit konkrétní stránky např. e-shopu s kampaněmi na FB? :) Díky za navedení správným směrem, odkazy na články uvítám.

    Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: to je vlastně většinou totéž; když jsi to měla (kdysi) napsané v zájmech, tak je z toho dnes stránka (proklik na ni). v některých případech je to správně spárovné - jindy ale ne. však se podívej k sobě :)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    ADAMM: Náhodou nebudeš vědět, podle čeho se určí fanoušci dané kapely… je to podle toho že lajkují stránky kapely, nebo to mají napsané v zájmech?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam