• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    njn, ale ja narazel na to, ze propagovat to a zjiskat realne fanousky kterym to pak propagujes podruhe aby ziskany fanousek stranky jeste vedel o eshopu muze ve vysledku prijit draz, nez propagova primo eshop treba pomoci adwords, ne? Mas v tom smeru nejaka data? vyjde prumerna konverze obecne draz, levneji nebo na stejno?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    k eshopu na fb - my delame http://www.shoppuapp.com/ a neda se rict, ze by to nefungovalo nebo fungovalo. Je to nastroj, u kteryho se musi trochu premejslet a musi se to propagovat, jinak tam lidi nelezou (jak rikal
    ADAMM).

    Pridanou hodnotou oproti normalnimu eshopu je sleva za to, ze je uzivatel fanousek (nebo je to specialni nabidka jen pro fanousky). Vseobecne je to ale vhodnejsi pro sortiment zbozi, kterej si clovek treba kupuje pravidelne a je to v nizsich cenovejch relacich (napr. kosmetika, kde je i dobra cilovka), nebo kde jde clovek na jistotu a nepotrebuje tu hromadu omacky okolo, jako na normalnim eshopu.

    Vyhodou pro obchodnika je zase to, ze se ten nakup sdili pres open graph a lidi to tak videj (proto bych to asi nedoporucoval sexshopu) :)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    Kdyz uz jsme u toho, facebook zrusil nabidky, nebo je jenom posunul daleko za 100 like pro fb stranky ?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KAJJAK: ja s tim nemam nic spolecneho, jen necitim problem neco kupovat na FB. dokonce si dovedu predstavit, ze v budoucnu to bude bezne a na fb si treba pres zalozku v tescu kazdy den naklikam, co mi maji vecer dovezt pred dvere.. ze na to ted lidi neklikaji, neni imho problem systemu, ale obsahu.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    MRTVY_KENNY:

    tipl bych si na to, ze ani tech 2600 se ti v dohledne dobe nevrati, ale kdo chce kam :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KAJJAK: proc musi tocit zajimave penize? ten plugin je jen extenze shopu, ktery spravujes tak jako tak, tzn jde o to, aby se ti nekdy zaplatilo tech 2.6k a dal jsi v plusu, zadna navic rezie v tom snad neni..
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    spatne jsem se vyjadril, myslel jsem tim eshop prodejni kanal, u sluzeb je to neco trochu jineho, ale dejte mi pripadovku na jediny eshop ktery by na FB tocil nejake jen trochu zajimave penize...
    WERT
    WERT --- ---
    KAJJAK: nesmysl… jaky si to udelas takovy to mas :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    o té Generali je víc informací třeba tady:

    Tyinternety.cz | 10 nejzajímavějších projektů ze shortlistu IEA, část první
    http://www.tyinternety.cz/...09/19/clanek/10-nejzajimavejsich-projektu-ze-shortlistu-iea-cast-prvni/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: to není pravda. jasně že FB může sloužit jako prodejní kanál. jsou na to i z Česka případovky. Generali a prodej cestovního pojištění. Nebo teď Zoot a jejich FB remarketing pomocí ROIhunter.com - brzo bude venku case study, ale klidně můžu říct, že měli zisk 1M při nákladu 200 tisíc. takže ono to jde.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: no teď si nepamatuju, kde jsem to přesně viděl, ale FB někde ukazoval čísla, že do záložek chodí 3-6 % fanoušků. a z mé zkušenosti: podle statistik z BMW Česká republika - kde je 115 tisíc lidí - do záložek chodí průměrně denně cca 20-50 lidí. to je méně než jedno promile.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    kdy si lidi konecne uvedomi, ze jako primy prodejni kanal je FB k nicemu?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: mi se to libi. ze zalozky nikdo nepouziva.. jako myslis z tech stranek, kde maji v zalozce eshop, tu zalozku nikdo nepouziva? ja treba zalozky pouzivam docela casto, hlavne kdyz hledam udalosti.. a to si to jeste mnohdy musim najit v tom menu..
    byt nekde v zalozce eshop a zajima me ta stranka, tak se tam nejspis mrknu, jestli bych prokliknul odkaz na web v bloku informaci, uz ma mensi pravdepodobnost..

    navic predpokladam, ze to neobnasi zadnou udrzbu navic. naopak reklamy vubec nectu.. mozna jsem divnej
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSHA: je to imho nesmysl. proč to vůbec dělat? záložky nikdo nepoužívá, tudíž je nutné na ně lidi honit přes reklamu a to už je můžu poslat rovnou do e-shopu. imho je mnohem rozumnější dělat dobré reklamy než rvát e-shop do FB.
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    zdravím - zvažuju integraci shopu do fb stránky. Našla jsem http://addons.prestashop.com/...-commerce-facebook-prestashop-modules/1048-facebook-ps-shop-tab.html . Máte s tím zkušenost? Nebo jiný/ověřený tip? Díky!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SM3: no to jo :) a zase někteří klikají zběsile na všechno, aby se nepoznalo, co je placené a co neplacené. já jsem to říkal už před časem: chcete-li poškodit konkurenci, kupte její fungující stránce 10k fakových fanoušků
    SM3
    SM3 --- ---
    ADAMM: No minimálně to znamená to, že lidi klikaj jak blbí, aniž by věděli na co ;)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SM3: ale prd. a) virtual bagel je z roku 2012 b) když se blbě cílí, jsou blbé výsledky c) když si udělám reklamu na milovníky koček, stránka se jmenuje Virtual cat a udělám hezký inzerát, hromada lidí to lajkne, aniž by si proklikla na stránku, kde je napsané, že je to "pokus", to ještě nic neznamená.

    ale hlavně, FB reklama FAKT není "boost post" tlačítko. viz super odpověď Jona Loomera:

    http://www.jonloomer.com/2014/02/11/facebook-fraud-response/¨

    a odkazovat na Loupák místo původního videa na YT je zlo.
    SM3
    SM3 --- ---
    Podvod s lajky na Facebooku | Technika a PC | Loupak.cz | Videa, Hry a Soutěže
    http://www.loupak.cz/video/technika-a-pc/18794-podvod-s-lajky-na-facebooku
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    může se hodit, pokud chcete zkoušet FB remarketing:

    Produktový remarketing na Facebooku snadno a rychle | PeckaDesign
    http://www.peckadesign.cz/reference/produktovy-remarketing-na-facebooku-snadno-a-rychle
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam