• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL: Super, já pokud se k té stránce dostanu, tak si s tím pohraju. Ale varianta dva jazyky v jednom statusu mi je proti srsti, protože v takovou chvíli všichni koukají na polovinu obsahu, která není pro ně..
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: ahoj, hele já si s tím občas hraju při cílení reklam na konkrétní kraj. Zkoušel jsem to i bez podpory. Problém, je že ty třeba chceš vypustit víc jazykových variant najednou v jeden čas a tam se bojím, že to facebook prostě postihuje tím, že omezuje dosah. Takže za mě určitě to vyzkoušej, ale pro jistotu tam nechávej mezi jednotlivými posty (ať už jsou cíleny kamkoliv) alespoň několikahodinovou pauzu. Potom je ještě problém, že pokud ty posty budou vlastně stejný, tak to na ty stránce bude vypadat docela blbě, dle mého osobního názoru. Nevím, zda by nebylo lepší spíš přidávat jazykové mutace v textu aby se zobrazili v see more.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby to někoho zajímalo...

    ESET - Antivirus | spolehlivá ochrana počítače a dalších zařízení :: O nás :: Kariéra :: Volná místa :: Expert na sociální sítě
    http://www.eset.com/cz/o-nas/kariera/volna-mista/expert-socialni-site/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    karel tlustak / roi hunter z barcampu ova
    imho uplne neni prezentacni typ | nyxaci uz vedi vsechno nejakou dobu | vsechna videa maji kvalitu z minuleho stoleti :(
    ale stejne pro poradek..

    Karel Tlusťák: "Vydělávejte na Facebooku"
    https://www.youtube.com/watch?v=d20je6OSehA
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    New Tools and Insights for Publishers | Facebook Media
    http://media.fb.com/2014/12/10/new-tools-and-insights-for-publishers-2/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: v podstatě nepoužívám. když jsem to kdysi řešil, tak si pamatuju, že byly dva typy toho cílení. Jedno se opravdu neukazovalo, když jsi nebyl v dané zemi - když se podíváš třeba na Fantu, tak jsou tam vidět jen české posty a když i dostaneš odkaz na slovenský, tak se nic nezobrazí. Cílení podle pohlaví ovšem mělo za efekt to, že se to lidem neukazovalo v Newsfeedu, ale na stránce to bylo vidět normálně. Ale však si to otestujte, ne? :) moje zkušenosti už můžou být zastaralé.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: jojo, to jsme teď našli postupně všichni tři :) a ty to používáš? docela by mě zajímaly odpovědi na to, co píše MRTVY_KENNY.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: pokud nemáš cílení dostupné, musíš si to odkliknout v nastavení, najdeš to jako "Targeting and post privacy for posts"
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    MRTVY_KENNY:
    ADAMM: aha, ono se to musí povolit: https://www.facebook.com/help/352402648173466 a defaultně je to vypnuté. Tak to bude asi použitelná cesta, sázet to tam česky zacílené na češtináře a anglicky na angličtináře.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    btw souvisi s tim nejake zadrhele? pokud targetnu post na amika a ten to nasharuje, tak pak to uvidi vsichni jeho pratele i ne-amici bez problemu? (rsp. nebude tam skakat takove to, ze content is not available, nebo co to nekdy pise)...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    aha, dobry, tak jsem zas o neco chytrejsi
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: cílení jde i na normální posty. podle jazyka i spousty jiných věcí.

    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SUPEREGO: ja se tim nezivim, tze ti nechcu uplne radit.
    klasika je psat cesky/anglicky pod sebe (max na zacatek napises, ze anglicka verze je nize, pokud je to delsi)

    treba colours of ostrava meli tusim ceskou, anglickou, polskou a nemeckou separatni page, jednu official event. ale to je asi trosku specialni pripad (38k lajku)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    MRTVY_KENNY: Já řeším stránku mezinárodního divadelního festivalu, který probíhá v Praze v současnosti komunikuje střídavě česky a anglicky. A už na to koukám, cílení se fakt týká jen reklamy, ne obyč postů (ale mám za to, že tak před čtyřmi lety to šlo, ne?).

    Jak bys to řešil? Stránka má přes 7 000 lajek, založit novou page mi přijde jako moc radikální řešení, ale stav, ve kterém je každý post relevantní jen pro část lajek je taky na prd...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SUPEREGO: vetsi festaky maji obvykle separatni page. cileni jde imo jenom na reklamu, ne?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Jak řešíte komunikaci na stránkách s různými jazykovými skupinami uživatelů (např. mezinárodní festival)? Já to hrozně dlouho neřešil, ale teď asi budu muset – funguje ještě to cílení podle různých jazyků? Jak? Používáte to? Nebo jak jinak to řešíte?
    Díky za rady a inspiraci.
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    MRTVY_KENNY: Nene, vybiram datum z kalendare, takze si to prepise do jemu nejmilejsimu zapisu. Kazdopadne se to asi nejak zaleklo, objevil se backdate a uz to zase jde jak má. Nevím co se stalo :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    FATBOZZ: a (nezlob se), den a mesic si nepletes? je to mesic/den/rok (ted nevim, jestli to neni o nejakm nastaveni)
    nic dalsiho me nenapada, pokud to delas dobre, asi to fakt maji nejak rozbite
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    MRTVY_KENNY: V EN mám, nemám tam teda v POST backdate a kdyz nastavim datum tak se po stisknuti schedule ihned zverejni.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    FATBOZZ: (mozna to je v cz verzi jine, pac to zni divne)
    takze tady das Schedule post, korektne to v podokne naplanujes, tam opet neni tlacitko "OK", ale "Schedule" a pak ti to utece ven? anebo to vypada postaru? (pak asi doporucuju mit FB v anglictine..)

    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Dotaz... funguji vam Scheduled post na Pages ? Načasuju a když kliknu na OK tak se hned zveřejní
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam