• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    btw. tenhle nástroj jsem neznal, ale teď si to proklikávám a na první pohled se mi to fakt líbí :) pokud někdo potřebuje hezké koláče pro nějaký report, imho to může být dobrá varianta.

    Fanpage Karma: Monitor Facebook Marketing - Statistics & Reports Tool
    http://www.fanpagekarma.com
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: ten musí být z pravidelných redesignů facebooku fakt nasranej :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    V Indii frčí Facebook i mezi bohy...



    nebo taky:

    Goddess Durga's Pandal Made in Facebook Profile like Design
    http://www.socialsamosa.com/2012/10/goddess-durgas-pandal-made-in-facebook-profile-like-design/
    PLAGUEDIL
    PLAGUEDIL --- ---
    MRTVY_KENNY: ja nevim jak, jen nam několikrat přišlo od fb, že někdo nahlasil naš obrazek, že porušuje jeho autorske prava a že ho mame odstranit někdy kolem března/dubna letošniho roku.
    PLAGUEDIL
    PLAGUEDIL --- ---
    ADAMM: když jsem spolupracoval na armored aces tak nám pořád někdo nahlašovat fb kvůli copyrightu, který jsme měli my (ingame screenshoty), takže evidentně to nějak lze udělat.
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    MRTVY_KENNY: tyhle formulky jsem si tam nevsim, zkusim jeste pravni poradnu... dik ;)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    WILDDUCK: tyhle blogy to obvykle resi tim, ze uvadeji zdroj. mnohdy je to zdroj, odkud to jen vykopcili a kde je uveden jejich zdroj atd do nekonecna. na zacatku retezu je mozna autor, ale spis web, ktery na to kasle uplne.

    podle me tohle nikoho moc netrapi a dokud nedojde k nejake velke zalobe, tak to podle me globalne resit nebudou.. (ostatne podobny "problem" me zaujal tady: https://www.yahoo.com/...alibaba-spent-161-million-fighting-fakes-since-2013-085942277--finance.html ). druha vec je, ze kdyz te nekdo "rucne" napraska, tak jak to pak vlastne vypada. dokazu si predstavit, ze nejake prokazovani, ze jsem autorem dane fotky, neni uplne na 5 minut.. ale tezko rict.

    a navrat do reality (a uprimne to nevypada jako text, ktery prosel pravni kancelari): Názory autorů příspěvků se nemusejí shodovat s názory redakce. Zveřejněné články, příspěvky a komentáře necenzurujeme a neneseme za ně odpovědnost. Jestliže považujete některý z příspěvků za porušení autorských práv či jinak poškozující vaše osobní práva oznamte nám to: e-mail: info@navratdoreality.cz
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    Konkretne resim to, ze v pravidlech je Facebooku je, ze fotky a videa na nej muze nahravat pouze vlastnik snimku, nebo drzitel copyrightu. Jak to ale delaji "zpravodajske" a zabavni servery, ktery tam casto uploduji fotky tretich stran? Tak by me zajimalo jak je to osetreny, nebo cim se to ridi.

    Nekdy je autor uvedeny primo v obrazku, nekdy v popisku fotky s proklikem nebo bez a nekde to maji resene "source is mentioned on ou web page" s proklikem/bez....

    podle naseho autorskyho zakona se nesmi fotka pouzit bez predchoziho svoleni autora, striktne. Jak to tedy resit pro zabavni web, tak aby nechodily zaloby a zaroven se dal publikovat atraktivni obsah z internetů?

    jeden příklad z webu navrat do reality: http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=20768

    Mozna je to spis otazka do pravni poradny...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WILDDUCK: a co přesně chceš řešit?
    pokud je fotka v režimu Creative Commons, asi by mělo stačit uvedení autora.
    obecně ovšem i spousta firem jede svoje FB stránky "na hulváta" - takže to tam mastí hlava nehlava, bez uvedení autorství. na FB lze autorský obsah nahlásit jen tehdy, pokud nahlašovatel je majitelem copyrightu k dané věci, "jen tak" bonzovat ani není jak. takže záleží spíš na tom, jak seriozně to bere daná firma.
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    Řešili jste tady nahrávání fotek třetích stran na Facebook s uvedením autora/copyrightu v příspěvku fotografie? Potřeboval bych si o tom načíst něco víc, ale na českých internetech jsem toho moc nenašel...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: hele dík :) vyřídím v kanclu... můžu se zeptat, kdo je "my"? :) jestli nechceš veřejně, tak do zprávy...
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    jinak s roihunterem zatim velmi dobra spoluprace a spokojenost. Vyuzivame to pres agenturu a mame velmi dobre vysledky na remarketingu. Takze za me urcite doporucuju. Kluci jedni sikovni :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DONDI: jo, tenhle formát umí třeba "náš" tool ROI Hunter:

    http://www.roihunter.com

    ale v zásadě ho nabízíme jen velkým inzerentům (= útrata 10k Euro měsíčně a víc). ty menší budeme odkazovat na agentury, aktuálně to testuje třeba Group M / H1.cz, ale i další.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DONDI: nejspis na to musis mit nejaky externi tool, ktery to umi, pac pokud se to nezmenilo, tak zadny vlastni interface na to zatim primo FB nemel (rsp. "We’ll work to incorporate multi-product ads into our other ads interfaces later this year.")

    https://www.facebook.com/...s/news/Multi-Product-Ads-and-Enhanced-Custom-Audiences-from-your-Website
    DONDI
    DONDI --- ---
    Jak docilim tehle nabidky produktu na FB? :)

    Vidim to na sve zdi poprve ...

    Diky

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PSYSBEE: máš to tam.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    jeden dotaz kdyby se nekomu odsud chtelo odpovedet :
    [ PSYSBEE @ www.facebook.com - komunitní server ]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    2015 FB Mastery Workshops - Jon Loomer Digital
    http://www.jonloomer.com/2015-fb-mastery-workshops/

    nechce si to někdo dát? :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj potřeboval bych vytvořit řešení, které bude zobrazovat aktuální dění na na stránce FB, poslední komentáře od fanoušků, dobu pro prvni kontakt, čekající komentáře k vyřešení apod. nemáte někdo tip kdo je mi to schopen naprogramovat/zařidít? Díky moc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam