• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    MRTVY_KENNY: tyhle formulky jsem si tam nevsim, zkusim jeste pravni poradnu... dik ;)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    WILDDUCK: tyhle blogy to obvykle resi tim, ze uvadeji zdroj. mnohdy je to zdroj, odkud to jen vykopcili a kde je uveden jejich zdroj atd do nekonecna. na zacatku retezu je mozna autor, ale spis web, ktery na to kasle uplne.

    podle me tohle nikoho moc netrapi a dokud nedojde k nejake velke zalobe, tak to podle me globalne resit nebudou.. (ostatne podobny "problem" me zaujal tady: https://www.yahoo.com/...alibaba-spent-161-million-fighting-fakes-since-2013-085942277--finance.html ). druha vec je, ze kdyz te nekdo "rucne" napraska, tak jak to pak vlastne vypada. dokazu si predstavit, ze nejake prokazovani, ze jsem autorem dane fotky, neni uplne na 5 minut.. ale tezko rict.

    a navrat do reality (a uprimne to nevypada jako text, ktery prosel pravni kancelari): Názory autorů příspěvků se nemusejí shodovat s názory redakce. Zveřejněné články, příspěvky a komentáře necenzurujeme a neneseme za ně odpovědnost. Jestliže považujete některý z příspěvků za porušení autorských práv či jinak poškozující vaše osobní práva oznamte nám to: e-mail: info@navratdoreality.cz
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    Konkretne resim to, ze v pravidlech je Facebooku je, ze fotky a videa na nej muze nahravat pouze vlastnik snimku, nebo drzitel copyrightu. Jak to ale delaji "zpravodajske" a zabavni servery, ktery tam casto uploduji fotky tretich stran? Tak by me zajimalo jak je to osetreny, nebo cim se to ridi.

    Nekdy je autor uvedeny primo v obrazku, nekdy v popisku fotky s proklikem nebo bez a nekde to maji resene "source is mentioned on ou web page" s proklikem/bez....

    podle naseho autorskyho zakona se nesmi fotka pouzit bez predchoziho svoleni autora, striktne. Jak to tedy resit pro zabavni web, tak aby nechodily zaloby a zaroven se dal publikovat atraktivni obsah z internetů?

    jeden příklad z webu navrat do reality: http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=20768

    Mozna je to spis otazka do pravni poradny...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WILDDUCK: a co přesně chceš řešit?
    pokud je fotka v režimu Creative Commons, asi by mělo stačit uvedení autora.
    obecně ovšem i spousta firem jede svoje FB stránky "na hulváta" - takže to tam mastí hlava nehlava, bez uvedení autorství. na FB lze autorský obsah nahlásit jen tehdy, pokud nahlašovatel je majitelem copyrightu k dané věci, "jen tak" bonzovat ani není jak. takže záleží spíš na tom, jak seriozně to bere daná firma.
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    Řešili jste tady nahrávání fotek třetích stran na Facebook s uvedením autora/copyrightu v příspěvku fotografie? Potřeboval bych si o tom načíst něco víc, ale na českých internetech jsem toho moc nenašel...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: hele dík :) vyřídím v kanclu... můžu se zeptat, kdo je "my"? :) jestli nechceš veřejně, tak do zprávy...
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    jinak s roihunterem zatim velmi dobra spoluprace a spokojenost. Vyuzivame to pres agenturu a mame velmi dobre vysledky na remarketingu. Takze za me urcite doporucuju. Kluci jedni sikovni :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DONDI: jo, tenhle formát umí třeba "náš" tool ROI Hunter:

    http://www.roihunter.com

    ale v zásadě ho nabízíme jen velkým inzerentům (= útrata 10k Euro měsíčně a víc). ty menší budeme odkazovat na agentury, aktuálně to testuje třeba Group M / H1.cz, ale i další.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DONDI: nejspis na to musis mit nejaky externi tool, ktery to umi, pac pokud se to nezmenilo, tak zadny vlastni interface na to zatim primo FB nemel (rsp. "We’ll work to incorporate multi-product ads into our other ads interfaces later this year.")

    https://www.facebook.com/...s/news/Multi-Product-Ads-and-Enhanced-Custom-Audiences-from-your-Website
    DONDI
    DONDI --- ---
    Jak docilim tehle nabidky produktu na FB? :)

    Vidim to na sve zdi poprve ...

    Diky

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PSYSBEE: máš to tam.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    jeden dotaz kdyby se nekomu odsud chtelo odpovedet :
    [ PSYSBEE @ www.facebook.com - komunitní server ]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    2015 FB Mastery Workshops - Jon Loomer Digital
    http://www.jonloomer.com/2015-fb-mastery-workshops/

    nechce si to někdo dát? :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj potřeboval bych vytvořit řešení, které bude zobrazovat aktuální dění na na stránce FB, poslední komentáře od fanoušků, dobu pro prvni kontakt, čekající komentáře k vyřešení apod. nemáte někdo tip kdo je mi to schopen naprogramovat/zařidít? Díky moc
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL: Super, já pokud se k té stránce dostanu, tak si s tím pohraju. Ale varianta dva jazyky v jednom statusu mi je proti srsti, protože v takovou chvíli všichni koukají na polovinu obsahu, která není pro ně..
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: ahoj, hele já si s tím občas hraju při cílení reklam na konkrétní kraj. Zkoušel jsem to i bez podpory. Problém, je že ty třeba chceš vypustit víc jazykových variant najednou v jeden čas a tam se bojím, že to facebook prostě postihuje tím, že omezuje dosah. Takže za mě určitě to vyzkoušej, ale pro jistotu tam nechávej mezi jednotlivými posty (ať už jsou cíleny kamkoliv) alespoň několikahodinovou pauzu. Potom je ještě problém, že pokud ty posty budou vlastně stejný, tak to na ty stránce bude vypadat docela blbě, dle mého osobního názoru. Nevím, zda by nebylo lepší spíš přidávat jazykové mutace v textu aby se zobrazili v see more.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby to někoho zajímalo...

    ESET - Antivirus | spolehlivá ochrana počítače a dalších zařízení :: O nás :: Kariéra :: Volná místa :: Expert na sociální sítě
    http://www.eset.com/cz/o-nas/kariera/volna-mista/expert-socialni-site/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    karel tlustak / roi hunter z barcampu ova
    imho uplne neni prezentacni typ | nyxaci uz vedi vsechno nejakou dobu | vsechna videa maji kvalitu z minuleho stoleti :(
    ale stejne pro poradek..

    Karel Tlusťák: "Vydělávejte na Facebooku"
    https://www.youtube.com/watch?v=d20je6OSehA
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    New Tools and Insights for Publishers | Facebook Media
    http://media.fb.com/2014/12/10/new-tools-and-insights-for-publishers-2/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: v podstatě nepoužívám. když jsem to kdysi řešil, tak si pamatuju, že byly dva typy toho cílení. Jedno se opravdu neukazovalo, když jsi nebyl v dané zemi - když se podíváš třeba na Fantu, tak jsou tam vidět jen české posty a když i dostaneš odkaz na slovenský, tak se nic nezobrazí. Cílení podle pohlaví ovšem mělo za efekt to, že se to lidem neukazovalo v Newsfeedu, ale na stránce to bylo vidět normálně. Ale však si to otestujte, ne? :) moje zkušenosti už můžou být zastaralé.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: jojo, to jsme teď našli postupně všichni tři :) a ty to používáš? docela by mě zajímaly odpovědi na to, co píše MRTVY_KENNY.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam