• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: na to tu byl dotaz nedavno DONDI


    jinak tohle jsou ty podivnosti, ktere neumim vygooglit a na prvni pohled jsem zmaten (v zadnem vyberu to nevidim, ani kdyz delam novou page..). kde nastavim pagi, ze je typu Event? viz https://www.facebook.com/beats.for.love/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DONDI: jo, tenhle formát umí třeba "náš" tool ROI Hunter:

    http://www.roihunter.com

    ale v zásadě ho nabízíme jen velkým inzerentům (= útrata 10k Euro měsíčně a víc). ty menší budeme odkazovat na agentury, aktuálně to testuje třeba Group M / H1.cz, ale i další.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DONDI: nejspis na to musis mit nejaky externi tool, ktery to umi, pac pokud se to nezmenilo, tak zadny vlastni interface na to zatim primo FB nemel (rsp. "We’ll work to incorporate multi-product ads into our other ads interfaces later this year.")

    https://www.facebook.com/...s/news/Multi-Product-Ads-and-Enhanced-Custom-Audiences-from-your-Website
    DONDI
    DONDI --- ---
    Jak docilim tehle nabidky produktu na FB? :)

    Vidim to na sve zdi poprve ...

    Diky

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PSYSBEE: máš to tam.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    jeden dotaz kdyby se nekomu odsud chtelo odpovedet :
    [ PSYSBEE @ www.facebook.com - komunitní server ]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    2015 FB Mastery Workshops - Jon Loomer Digital
    http://www.jonloomer.com/2015-fb-mastery-workshops/

    nechce si to někdo dát? :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj potřeboval bych vytvořit řešení, které bude zobrazovat aktuální dění na na stránce FB, poslední komentáře od fanoušků, dobu pro prvni kontakt, čekající komentáře k vyřešení apod. nemáte někdo tip kdo je mi to schopen naprogramovat/zařidít? Díky moc
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL: Super, já pokud se k té stránce dostanu, tak si s tím pohraju. Ale varianta dva jazyky v jednom statusu mi je proti srsti, protože v takovou chvíli všichni koukají na polovinu obsahu, která není pro ně..
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: ahoj, hele já si s tím občas hraju při cílení reklam na konkrétní kraj. Zkoušel jsem to i bez podpory. Problém, je že ty třeba chceš vypustit víc jazykových variant najednou v jeden čas a tam se bojím, že to facebook prostě postihuje tím, že omezuje dosah. Takže za mě určitě to vyzkoušej, ale pro jistotu tam nechávej mezi jednotlivými posty (ať už jsou cíleny kamkoliv) alespoň několikahodinovou pauzu. Potom je ještě problém, že pokud ty posty budou vlastně stejný, tak to na ty stránce bude vypadat docela blbě, dle mého osobního názoru. Nevím, zda by nebylo lepší spíš přidávat jazykové mutace v textu aby se zobrazili v see more.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby to někoho zajímalo...

    ESET - Antivirus | spolehlivá ochrana počítače a dalších zařízení :: O nás :: Kariéra :: Volná místa :: Expert na sociální sítě
    http://www.eset.com/cz/o-nas/kariera/volna-mista/expert-socialni-site/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    karel tlustak / roi hunter z barcampu ova
    imho uplne neni prezentacni typ | nyxaci uz vedi vsechno nejakou dobu | vsechna videa maji kvalitu z minuleho stoleti :(
    ale stejne pro poradek..

    Karel Tlusťák: "Vydělávejte na Facebooku"
    https://www.youtube.com/watch?v=d20je6OSehA
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    New Tools and Insights for Publishers | Facebook Media
    http://media.fb.com/2014/12/10/new-tools-and-insights-for-publishers-2/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: v podstatě nepoužívám. když jsem to kdysi řešil, tak si pamatuju, že byly dva typy toho cílení. Jedno se opravdu neukazovalo, když jsi nebyl v dané zemi - když se podíváš třeba na Fantu, tak jsou tam vidět jen české posty a když i dostaneš odkaz na slovenský, tak se nic nezobrazí. Cílení podle pohlaví ovšem mělo za efekt to, že se to lidem neukazovalo v Newsfeedu, ale na stránce to bylo vidět normálně. Ale však si to otestujte, ne? :) moje zkušenosti už můžou být zastaralé.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: jojo, to jsme teď našli postupně všichni tři :) a ty to používáš? docela by mě zajímaly odpovědi na to, co píše MRTVY_KENNY.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: pokud nemáš cílení dostupné, musíš si to odkliknout v nastavení, najdeš to jako "Targeting and post privacy for posts"
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    MRTVY_KENNY:
    ADAMM: aha, ono se to musí povolit: https://www.facebook.com/help/352402648173466 a defaultně je to vypnuté. Tak to bude asi použitelná cesta, sázet to tam česky zacílené na češtináře a anglicky na angličtináře.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    btw souvisi s tim nejake zadrhele? pokud targetnu post na amika a ten to nasharuje, tak pak to uvidi vsichni jeho pratele i ne-amici bez problemu? (rsp. nebude tam skakat takove to, ze content is not available, nebo co to nekdy pise)...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    aha, dobry, tak jsem zas o neco chytrejsi
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: cílení jde i na normální posty. podle jazyka i spousty jiných věcí.

    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SUPEREGO: ja se tim nezivim, tze ti nechcu uplne radit.
    klasika je psat cesky/anglicky pod sebe (max na zacatek napises, ze anglicka verze je nize, pokud je to delsi)

    treba colours of ostrava meli tusim ceskou, anglickou, polskou a nemeckou separatni page, jednu official event. ale to je asi trosku specialni pripad (38k lajku)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    MRTVY_KENNY: Já řeším stránku mezinárodního divadelního festivalu, který probíhá v Praze v současnosti komunikuje střídavě česky a anglicky. A už na to koukám, cílení se fakt týká jen reklamy, ne obyč postů (ale mám za to, že tak před čtyřmi lety to šlo, ne?).

    Jak bys to řešil? Stránka má přes 7 000 lajek, založit novou page mi přijde jako moc radikální řešení, ale stav, ve kterém je každý post relevantní jen pro část lajek je taky na prd...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SUPEREGO: vetsi festaky maji obvykle separatni page. cileni jde imo jenom na reklamu, ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam