• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FUNKADELIC: první stránka vyhledávání v Googlu? má to recenze všude možně, takže to nejspíš nebude žádný malware...

    SocialSafe - back up your social networks to your computer to get the whole story of you
    http://socialsafe.net/
    FUNKADELIC
    FUNKADELIC --- ---
    Ahoj, mam dotaz. Potreboval bych zalohovat obsah facebookovych stranek instituce. Nasel jsem navody jak zalohovat napr. http://www.justit.cz/wordpress/2013/05/30/navod-stahnete-si-svuj-kompletni-facebookovy-profil/. Ale jsou to bohuzel vsechno jen navody na zalohovani osobniho facebookoveho profilu, ja bych potreboval zalohovat stranku. Mate nekdo zkusenost nebo radu? Diky
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    HARDY: Tak podle mě to může být i počtem likes a comments. Kolik ta stránka má fans? nejlépe pošli odkaz na fb :) taky třeba závisí jak moc engaging byl předchozí post a jestli se tento po tom úspěchu trochu nesvezl :)
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    EVZENECEK : Tak to byl bug, pomohla deaktivace účtu reklaního a založení nového.
    RIPCURL:
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARDY: nesdílel, jo? a stejně, to je někde v detailu příspěvku? samozřejmě by to mohlo být tehdy, kdyby to byl promovanej status, ale to, chápu, asi není ten případ?
    HARDY
    HARDY --- ---
    ADAMM: Teprve teď jsem si všiml, že je to to samé jako dosah, akorát používají jiný termín ve statistice a zvlášť u jednotlivých příspěvků. Díky, tak jsem tomu více méně rozuměl dobře.
    A ještě tedy pro zajímavost, jak je možné, že dosah přesáhne počet příznivců stránky, ačkoliv post nikdo nelikoval ani nesdílel?
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    RIPCURL: Už je rozběhlá. Je aktivní a má už běžet 10 hodin, ale stále ani jedno zobrazení.
    V částce by taky být problém neměl, mám to na automat na CPM.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARDY: Dosah = Počet lidí, kterým se váš příspěvek zobrazil. (může být placený a neplacený, dělí se taky na fanoušky a nefanoušky) // Zaujetí = lajky, komenty, sdílení i rozkliknutí (např. u fotky) // trochu nevím, co je "osloveno" - kde to vidíš? mám FB v angličtině, tak jsem si to teď přepnul do češtiny, ale "osloveno" tam nějak nevidím?

    Dosah = (Post) Reach, Zaujetí = Engagement (oboje na úvodní stránce Insights)... Osloveno?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    EVZENECEK: ahoj, no ono to vzdycky chvili trva nez se ta reklama rozbehne. Jak dlouho trvalo nez se to rozjelo? jako tam si musis davat pozor na AM/PM, ale takovej bug co rikas podle me neni :)
    HARDY
    HARDY --- ---
    Ahoj, mohl by mi, prosím, někdo krátce vysvětlit, co znamenají jednotlivé pojmy "osloveno, zaujetí a dosah"?
    Rozumím tomu tak, že "osloveno" je počet lidí, kterým se post zobrazil na jejich zdi, "zaujetí" je počet lidí, kteří kliknuli na daný příspěvek nebo odkaz, ale nerozumím tomu "dosah".
    A pak ještě nerozumím jaktože, když jsem postoval odkaz, který měl zaujetí cca 40% počtu příznivců stránky, ale žádné liky ani komentáře, jak se stalo, že "dosah" byl cca 200% počtu příznivců.
    Nerozjíždím nic marketingového, je to jen zájmový okruh, ale stejně by mě to zajímalo, co ty statistiky vlastně vyjadřují.
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    Mám v reklamním účtu na FB české časové pásmo a nyní je okno, kdy mi má běžet kampaň. Ukazuje jí to jako aktivní, ale přijde mi, že se stále nerozběhla.
    Při nastavování jsem ale myslím někde zahlédl, že FB ukazoval čas, který by v nastaveném pásmu měl být, ale byl špatně.
    Máte někdo zkušenosti s tím, že by tam byl nějaký bug?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Jeste jednou bych zopakoval svuj dotaz, neznate nekoho dobreho programatora, ktery umi dobre pracovat s Facebook API?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Jak pise Michal Illich: Michal Illich Hate nehate, ve spouste veci ma pravdu ;-)
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Adame, ten odkaz je na diskusi, do ktere jsem byl cilene prizvan ostatnimi, abych rekl nazor. Ten jsem rekl, a jeho obsah je regulerni analyzou nikoliv hatem, byt jsem v ni kriticky k one ohlasene akvizici. Ze byl soucasti akvizice i Pepa, to jsem hodnotil negativne prave proto, ze si Pepy vazim a beru ho jako odbornika jehoz kvality jsou nekompatibilni s osobnimi kvality JR. No a ty to cele prekroutis presne obracene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: ale souhlas, pojďme se bavit o práci a ne o tom, kdo má jaké bábovičky a podobně.
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Kluci, ja se necertim, ale Adam vzdycky utrousi neco, co neni proste pravda. Nerozumim tomu. Kdy ja hatoval Pepu Slerku proboha? Ja ho mam naopak rad a docela pravidelne ho i retweetuju ;-) A to se Socialbakers, pokud jsi Adame nepochopil, tak je vzajemne, vetsinou vyvolane prave Socialbakers a vetsinou v legraci (az na vyjimky). Navic to byly v minulosti asi dve flame war, ktere stoji za rec, nic vic. Nechapu Adame proc se snazis vyvolavat dojem, ze jsem nejaky hater. Naopak muj osobni postoj je optimisticky, prejici a pomahajici. Obden pomaham ruznym firmam zdarma a ta nalepka hater je fakt uplne mimo.

    ZoomSphere je vybiran firmami mimojine prave za perfektne zvladnute customer care. Proto si jej jako nastroj pro reakce na SS vybiraji velke firmy. Mohu pokracovat dalsimi ala Tesco, J&T, Eset, ... co se tyce CR a SR, tak v teto oblasti je ZS uz nejpouzivanejsim nastrojem.

    Chapu, ze pred rokem rozdil ASI a ZoomSphere nebyl tak zretelny. To je pravda, kterou nevyvracim. Ale za ten rok se stalo mnohe. Aktualne mame neverejne k dispozici novou verzi (nebo spise novy produkt) a ta se sakra hodne libi. Brzy posoudite i vy.

    Tak a ted uz opravdu jine tema prosim
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: budiž ti přáno. asi víš, že jsem vždycky byl toho názoru, že je dobře, že je tady konkurence a jsem rád, že je víc úspěšných českých projektů - a s tím souvisí, že tvoje vystupování proti SocialBakers (o jejich slabých místech samozřejmě vím a nemám zapotřebí to tu rozebírat) i konkrétním lidem jako Josef Šlerka (id BARD) je prostě "nepříliš konstruktivní" (když budu velmi zdvořilý). vítej na Nyxu, jistě tady budeš moci přispět radou i pomocí. jen bych doporučoval začít možná jinak než "náš projekt je bezkonkurenční", v místních diskusích jsou na to občas lidi hákliví.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: aha tak koukam, že to používá k publikaci. Ano to uznávám, že proto má Zoomsphere v portfoliu operátory :) Já se bavil hlavně o Costumer Care
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: No tak asi tady necháme poměřování pindíků, ne? Já i Adam jsme sdíleli své zkušenosti. Jasně Zoomsphere se posouvá a je to skvělé a taky Vám fandím. Uznávám SI je v takové hibernaci a podpora je špatná, ale když jsem si naposled porovnával zmínky (min. půl roku zpátky) tak mi o prostě z čistě subjektivního pohledu dávalo pro mé potřeby relevantnější zmínky. A ohledně O2, kdy přestalo používat Brand Embassy? Na práci v teamu pro odpovídání na SM kanálech je to prostě výborná volba a Zoomsphere mi v tom nevyhovoval. Je to tu o osobních názorech, tak se nemusíme hned čertit, ne?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    No Adame na veci to nic nemeni, ze jsme spolu nikdy nejednali. Zkusenosti dalsich lidi? To je jako pokus c.2? Adame, jestli SM sledujes, tak vis, jak super ohlasy mame na nas support a ze ten support dost casto vykonavam osobne. Jsem rad, ze si vazis nasi prace ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam