• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    QIWAS: Ahoj, jen par otazek, co je firemni facebook? Myslis stranka firmy nebo skupina ? zároveň co si predstavit pod pojmeme anketa, myslis to jak sel udelat post s odpovedmi? nebo se zeptas lidi at pisou do komentaru. :)
    QIWAS
    QIWAS --- ---
    Anketa na firemním facebooku - je možná?
    Dala jsem se do letmého hledání možností a nikde jsem kupodivu nic užitečného nenašla.
    Poradil by tu někdo, jak na tento problém? Předem díky za nasměrování!.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    taková zajímavost... v USA bude FB dávat do newsfeedu upozornění na pohřešované děti.

    Introducing AMBER Alerts on Facebook | Facebook Newsroom
    http://newsroom.fb.com/news/2015/01/introducing-amber-alerts-on-facebook/
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    tak se nam ten Facebook pousti do Youtube, ale zatim tam teda nevidim moc konkurenci, ale uvidime kam se to vrtne :) Je dobrý, ze kdyz vytvorite playlist tak ty videa jsou za sebou a načítají se rychle a je tam autoplay :)

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: bez do reklam - https://www.facebook.com/ads/manage/home/ - a stopni to?
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Pomoc, facebook mi spustil promo na nějaký můj archaický příspěvek z roku 2013. (Možná jsem se vcera v noci uklikla) mohu to nějak zastavit, případně převést zbylé peníze na nějakou jinou reklamu?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FUNKADELIC: první stránka vyhledávání v Googlu? má to recenze všude možně, takže to nejspíš nebude žádný malware...

    SocialSafe - back up your social networks to your computer to get the whole story of you
    http://socialsafe.net/
    FUNKADELIC
    FUNKADELIC --- ---
    Ahoj, mam dotaz. Potreboval bych zalohovat obsah facebookovych stranek instituce. Nasel jsem navody jak zalohovat napr. http://www.justit.cz/wordpress/2013/05/30/navod-stahnete-si-svuj-kompletni-facebookovy-profil/. Ale jsou to bohuzel vsechno jen navody na zalohovani osobniho facebookoveho profilu, ja bych potreboval zalohovat stranku. Mate nekdo zkusenost nebo radu? Diky
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    HARDY: Tak podle mě to může být i počtem likes a comments. Kolik ta stránka má fans? nejlépe pošli odkaz na fb :) taky třeba závisí jak moc engaging byl předchozí post a jestli se tento po tom úspěchu trochu nesvezl :)
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    EVZENECEK : Tak to byl bug, pomohla deaktivace účtu reklaního a založení nového.
    RIPCURL:
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARDY: nesdílel, jo? a stejně, to je někde v detailu příspěvku? samozřejmě by to mohlo být tehdy, kdyby to byl promovanej status, ale to, chápu, asi není ten případ?
    HARDY
    HARDY --- ---
    ADAMM: Teprve teď jsem si všiml, že je to to samé jako dosah, akorát používají jiný termín ve statistice a zvlášť u jednotlivých příspěvků. Díky, tak jsem tomu více méně rozuměl dobře.
    A ještě tedy pro zajímavost, jak je možné, že dosah přesáhne počet příznivců stránky, ačkoliv post nikdo nelikoval ani nesdílel?
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    RIPCURL: Už je rozběhlá. Je aktivní a má už běžet 10 hodin, ale stále ani jedno zobrazení.
    V částce by taky být problém neměl, mám to na automat na CPM.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARDY: Dosah = Počet lidí, kterým se váš příspěvek zobrazil. (může být placený a neplacený, dělí se taky na fanoušky a nefanoušky) // Zaujetí = lajky, komenty, sdílení i rozkliknutí (např. u fotky) // trochu nevím, co je "osloveno" - kde to vidíš? mám FB v angličtině, tak jsem si to teď přepnul do češtiny, ale "osloveno" tam nějak nevidím?

    Dosah = (Post) Reach, Zaujetí = Engagement (oboje na úvodní stránce Insights)... Osloveno?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    EVZENECEK: ahoj, no ono to vzdycky chvili trva nez se ta reklama rozbehne. Jak dlouho trvalo nez se to rozjelo? jako tam si musis davat pozor na AM/PM, ale takovej bug co rikas podle me neni :)
    HARDY
    HARDY --- ---
    Ahoj, mohl by mi, prosím, někdo krátce vysvětlit, co znamenají jednotlivé pojmy "osloveno, zaujetí a dosah"?
    Rozumím tomu tak, že "osloveno" je počet lidí, kterým se post zobrazil na jejich zdi, "zaujetí" je počet lidí, kteří kliknuli na daný příspěvek nebo odkaz, ale nerozumím tomu "dosah".
    A pak ještě nerozumím jaktože, když jsem postoval odkaz, který měl zaujetí cca 40% počtu příznivců stránky, ale žádné liky ani komentáře, jak se stalo, že "dosah" byl cca 200% počtu příznivců.
    Nerozjíždím nic marketingového, je to jen zájmový okruh, ale stejně by mě to zajímalo, co ty statistiky vlastně vyjadřují.
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    Mám v reklamním účtu na FB české časové pásmo a nyní je okno, kdy mi má běžet kampaň. Ukazuje jí to jako aktivní, ale přijde mi, že se stále nerozběhla.
    Při nastavování jsem ale myslím někde zahlédl, že FB ukazoval čas, který by v nastaveném pásmu měl být, ale byl špatně.
    Máte někdo zkušenosti s tím, že by tam byl nějaký bug?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Jeste jednou bych zopakoval svuj dotaz, neznate nekoho dobreho programatora, ktery umi dobre pracovat s Facebook API?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Jak pise Michal Illich: Michal Illich Hate nehate, ve spouste veci ma pravdu ;-)
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Adame, ten odkaz je na diskusi, do ktere jsem byl cilene prizvan ostatnimi, abych rekl nazor. Ten jsem rekl, a jeho obsah je regulerni analyzou nikoliv hatem, byt jsem v ni kriticky k one ohlasene akvizici. Ze byl soucasti akvizice i Pepa, to jsem hodnotil negativne prave proto, ze si Pepy vazim a beru ho jako odbornika jehoz kvality jsou nekompatibilni s osobnimi kvality JR. No a ty to cele prekroutis presne obracene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: ale souhlas, pojďme se bavit o práci a ne o tom, kdo má jaké bábovičky a podobně.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam