• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SHEALA: udalost vytvorena osobou - muzes pridat jako organizatora jen dalsi osobu.
    udalost vytvorena jako page - nic nemuzes, ale muzes do adminu pridat osobu a tim se ta muze hrabat v nastaveni. ale udalost "jeho" nebude.

    navic s tim souvisi jeste pozyvani lidi. jako page nikoho nepozves (tedy ne zdarma). musis je pozvat jako osoba.

    osobne mi to prijde dementni. vede to k tomu mit jeden osobni profil s tisicem "kamosu", ktere jsem schopny pozvat + page, kde mam tisic fanousku, aby to bylo korekt provazane a clovek to nasel v udalostech dane page.

    pokud se v necem mylim, dejte vedet.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    PSYSBEE: no, něco málo jsem pohledala na internetech, a bohužel to vypadá, že to nejde. https://www.facebook.com/help/community/question/?id=10152897911200371
    Osobně se mi tam nedaří dát ani žádnou ze svých stránek.

    (Čekala jsem, že tady někdo bude znát nějaký FB mystický kouzla :)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SHEALA: resim ted neco podobného :
    Založil jsem tuhle akci https://www.facebook.com/events/1376824539282772 a potřebuju tam přidat jako spolupořadatele tuhle stránku https://www.facebook.com/pages/Enduro-X-Race/771146989576180
    Bohužel mi jí facebook nenabídne v seznamu k potvrzení.

    V čem je problém? Musíme být nějak "kámoši" nebo snad stránky stejného majitele?
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Zdravím lze udělat FB page jako pořadatele akce? Protože byl malinký komunikační šum mezi mnou a promotérem, tak jsem akci založila já. Teď když se bavím s promotérem, tak chce, aby byl jako pořadatel akce klub 7nebe, respektive jeho stránka. Mám k té stránce práva editorky, ale nevím jestli to jde udělat.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    jako je fakt, ze cim vic se v tom hrabu, tim vic mi to prijde jako trivialni, ale kdyz se clovek zasekne na tom, ze tam tu adresu nema vubec / nemuze ani zadat / ma jen textove, tak to muze pomoct.. tze se screenshotama:

    Vývojový blog ostryweb.cz: Change Facebook page category to "Event" or non-listed category
    http://blog.ostryweb.cz/2015/01/change-facebook-page-category-to-event.html
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: jo, super. imho to ocení kde kdo (aspoň z těch trošku pokročilejších), tohle je zrovna dost užitečná záležitost.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: nutno teda rict, ze prijit na to neni prdel, pze ta hlavni kategorie nikde nefiguruje, musel jsem si ze zdrojaku vytahnout pageId toho beats4love a podivat se pres api explorer, v cem je vlastne rozdil. (ostatne kdyby tohle ted nekdo udelal se mnou, tak mu to stejne nepomuze, pac neuvidi, ze jsem to nekde v procesu "odblokoval"
    jinak jestli pockas, tak ja mam tez takovy zahnivajici blog, tak tam to mrsknu se screenshotama, muzes to pak ozdrojovat treba :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: nice. beru to jako dobrej matroš pro svoje blogposty :)) rád ti dám kredit.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    takze o hodinu pozdeji.. vtip je v tom mit nastavenou adresu. jakmile se tam jednou vyskytne *nejaka* adresa, tak se objevi subkategorie, ze ktere jde vybrat Event. hacek je v tom, ze pokud mate treba Music a Concert tour (hodne festivalu to tak ma, co jsem videl), tak tam zadne zadani adresy neni, takze se nejdriv nutno prepnou treba na Musician/Band, objevi se adresa, vyplnit (ja to delal pres "Located inside another Place" a tam jsem si neco vybral, je mozne, ze prosty text mu stacit nebude).

    nasledne lze adresu klidne zase promazat a kategorii vratit treba na to Concert Tour, subkategorie uz zustane.

    bottom line: lol!

    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: vyborne, takze z api to vylezt umi ( http://stackoverflow.com/a/27339731/3471745 ), ale v tom jeji interfacu to chybi, takze to holt nenastavim?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: tady jsem našel seznam všech možných kategorií - je jich očividně o hodně víc, než ty, které se dají "normálně" nastavit:

    Facebook Pages — Authoritative List of Categories - Stack Overflow
    http://stackoverflow.com/questions/4216648/facebook-pages-authoritative-list-of-categories

    někdo může navázat a googlit dál? :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    RIPCURL: no praave. nope. teda na mne se hodi Music, ale zkousel jsem to i proklikat (je fakt, ze to neni podle abecedy, mozna jsem pri patku jen slepy..)


    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    MRTVY_KENNY: About - Page Info - Category
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: na to tu byl dotaz nedavno DONDI


    jinak tohle jsou ty podivnosti, ktere neumim vygooglit a na prvni pohled jsem zmaten (v zadnem vyberu to nevidim, ani kdyz delam novou page..). kde nastavim pagi, ze je typu Event? viz https://www.facebook.com/beats.for.love/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUK: tak on ten algoritmus asi nebude tak úplně snadno zblbnutelnej, ale určitě to pomůže. už tím, že to taky uvidí pár tvých kámošů. a doporučuju ne jen lajkovat, ale fakt hlavně sdílet. tím zvýšíš dosah dost podstatně. čím víc lidí to udělá (a ideálně rychle), tím líp.
    SUK
    SUK --- ---
    ADAMM: Hmm, vidis to :) Ja si myslel, ze nektery veci budou teda chytrejsi, nez ze si olajkuju sam sebe a proto budu vypadat kvalitnejsi. To budem delat.

    Ad stovky stranek - kdyby se zobrazovalo vsechno, tak lidi nebudou lajkovat jak divy kazdou hovadinu :)

    Diky za tipy (i vam ostatnim ;) )
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    pro ostatní něco byznys novinek. ne že by mě to zrovna těšilo, protože to byla jedna z našich ROI Hunter vychytávek, ale co už. FB dneškem počínaje nasazuje (do konce února to mají všichni) do Power Editoru formát Multi-Product Ads: v jedné reklamě tři výrobky (respektive tři obrázky, nemusí to nutně být výrobky)...

    víc info zde:

    http://fbrep.com/guides/Facebook_MultiProductAds_1sheeter.pdf
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUK: hele to je logický. pokud chceš, aby viděli ty lidi tvoje statusy, tak je 1) sdílej na svým osobním profilu a řekni každýmu z kapely, ať to udělá taky, ideálně hned po publikaci. Facebook si bude myslet, že je to kvalitní obsah a ukáže ho víc lidem z těch 89. Jediná další možnost - bez placení - je ta, aby si ti fanoušci "odlajkovali" jiný stránky, co si zaklikali. když byl dřív člověk průměrně fanouškem 5-10 stránek, tak se mu zobrazovalo všechno. když je fanouškem (třeba já) 800 stránek, tak neuvidí tak 780 z nich. FB vybere, kterých 20 se mu ukazuje. pokud to chci jinak, můžu si na té stránce kliknout (je to pod lajkem) na Get Notifications - tím se mi novej příspěvek objeví jako upozornění (jako kdyby mi někdo komentoval příspěvek), takže je v podstatě jistota, že mi to neunikne. Mám pár stránek (včetně právě kapely kamaráda), kde nechci přijít o nic - tak jsem si tam dal ty notifikace. to není, že by FB byl zlej. je to logický důsledek toho, že je tam těch věcí moc a on ti prostě nemůže ukazovat všechno, protože TO by bylo teprve peklo.
    SUK
    SUK --- ---
    TUSIL: No, ja to chapu. Nicmene, tim se z toho stava platforma naprosto na hovno, predevsim pak pro konzumenty, dost i pro producery :)

    RIPCURL: S cilenim jsem se snazil hrat, jenze kdo to doopravdy videl stejne nikdy nezjistim. Z 1600 views jeden like od nejaky ruskyho fotra od rodiny. To asi nebude pankac z prahy. A cislo "1600" muzu napsat kamkoliv taky...
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUK: Hele za mě si zkus prostě pohrát s cílením, ale ze začátku tam nějakou tu kačku prostě bude muset kapela obětovat.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam