• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Existuje nějaké udělátko, které by řeklo kdy je nejvhodnější vložit post na facebook stránku ?
    _IOB_
    _IOB_ --- ---
    zdravim, jenom dotaz - jde nejak zmenit udalost z privatni na verejnou, aniz bych ji musel znovu vytvaret a spamovat lidi novou pozvankou? diky
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Právěže úplně smazané. Já ty dva komentáře nevidím ani jako admin, ani po rozkrytí schovaných komentářů. Prostě vůbec.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: úplně smazané - nebo skryté?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Nojo :) Správná odpověď je tohle:

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&filter=stream

    Trochu jsem si to upravil, aby se zbavil stránkování. Což možná způsobilo, že u delší diskuse (160 příspěvků) mi to některý hodilo vícekrát, třeba i pětkrát.

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&limit=1000

    A pozoruhodné je, že mi tam prosákly dva komentáře, které jsem nikde jinde než v tom výsledku z api nenašel. Že by si FB pamatoval i ty úplně smazané?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: nebuď línej a hoď sem tu odpověď, cos dostal na FB, třeba se bude někomu taky hodit :P
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    mohlo by se vám hodit, aneb co třeba kutíme pro klienty...

    ROI Hunter.com | BFashion – advanced Dynamic Product Ads in fashion industry
    http://roihunter.com/blog/bfashion-advanced-dynamic-product-ads-in-a-fashion-industry/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dělám si sentiment analýzu několika postů a snažím se vytáhnout před graph api komentáře. To se daří, nedaří se mi ale tahat taky komentáře stránky a odpovědi na ně (tj. celé konverzace, které se rozvinuly). Na co se mám facebooku přesně ptát?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    u mě dobrý (ale videa jsem, přiznám se, nekoukal):

    [Ultimátní návod] Prodej zboží a služeb na Facebooku
    http://www.davidlorincz.cz/prodej-zbozi-na-facebooku
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MASOUT: treba platej litr mesicne :)
    MASOUT
    MASOUT --- ---
    RIPCURL: obvykle nelajkuji stránky bankovního ústavu, abych sledoval "vtipná a roztomilá" videa.... Asi bych se snažil připravit trošku cílenější obsah, tohle je jen tahání peněz z klienta bez toho, že by mu agentura poskytovala adekvátní službu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: no právě... ale tak aspoň tam je souvislost s brandem, že jo.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM: Já sem na tom právě dost podobně, ale zase říká to ten co má kočku skoro ve znaku :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: ;) já bych to nedělal, ale záleží, jaké jsou cíle. pokud je to vata na vyplnění a nějaké to lovení engagementu, tak to asi funguje. stejně je to jedno, někdo to dělá kvůli tomu, aby vyplnil excel tabulku, která nemá žádný opravdový význam. tohle neprodává, neřeší customer care, nebuduje brand.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj, chtěl bych slyšet Váš názor na komunikaci https://www.facebook.com/komercni.banka Je pro Vás v pohodě, že jak sdílí vtipná a roztomilá videa? Díky
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    jinak kdyz u toho jsme.. umi nejaky web pro instagram kombinaci tagu? ja vybiral fotky do galerie, ale muj lokalni hashtag je od urciteho momentu zadelany fotkama cinskych kabelek. skoro 5 kabelek na 1 fotku = uz se v tom neda ani prehrabovat rozumne (sry za insta dotaz)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: teď jsem na to koukal :) docela mazec... těch 200 dolarů měsíčně za statistiky mi přišlo jako masakr úlet, to je fakt. ale nečekal jsem až takový obrat.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Nevim jestli ta info o zpoplatněném iconosquare proběhla tady, ale vzali to zpátky:

    Dear user,

    We rolled back to the version of Iconosquare you love, the one including the free analytics on-demand and all the features you enjoy.

    Over the last few days you’ve been sharing your feelings and feedback on the new version we rolled out.

    We received thousands of messages explaining how much you love Iconosquare, why analytics are so important to you and how disappointed you are. We haven’t realized earlier the depth of the consideration you have for our platform and how much you value its features.

    We blew things up.

    On the one hand, it has been hard for us to read some of your words, on the other hand we are proud to be supported and challenged by such a loyal commited group of people: YOU. We have heard you and Iconosquare is back to what you liked and want.

    We appreciate how much you liked what we have been offering to you and how much you disliked our recent changes. Our team is already at work to build a better version.

    Please accept our sincere apologies.

    Iconosquare Team
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    MRTVY_KENNY: no a zkousel si hootsuite?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam