• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    mizi mi drafty :( deje se to nekomu? na pagi jsou jasne indikovane 2, ale pri prokliku nemam nic. :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: chybí mi kontext :) ale je to docela vtipný...
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    Narazil jsem dnes na tohle vlákno. Co říkáte na jejich styl komunikace? Podle mého je admin odvážný :))

    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Ale abych jenom netrollil, tak jediná možnost je testovat, testovat, testovat a zjistit, kdy ti chodí lidi na stránku a které posty fungují. Univerzální rady nejsou (ani ty od Kirše). Úplně jiný optimální čas budeš mít na stránce orientované na studenty, úplně jiný v případě důchodců, úplně jiný v případě maminek a tak dále.

    Kamarádi z Lovebrandu ale nedávno vydali udělátko, které pomáhá přetavit FB insights v něco použitelného. Najdeš to tady:
    Lovebrand » Facebook Report od Lovebrandu
    http://www.lovebrand.cz/static/facebook-report/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Existuje nějaké udělátko, které by řeklo kdy je nejvhodnější vložit post na facebook stránku ?
    _IOB_
    _IOB_ --- ---
    zdravim, jenom dotaz - jde nejak zmenit udalost z privatni na verejnou, aniz bych ji musel znovu vytvaret a spamovat lidi novou pozvankou? diky
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Právěže úplně smazané. Já ty dva komentáře nevidím ani jako admin, ani po rozkrytí schovaných komentářů. Prostě vůbec.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: úplně smazané - nebo skryté?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Nojo :) Správná odpověď je tohle:

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&filter=stream

    Trochu jsem si to upravil, aby se zbavil stránkování. Což možná způsobilo, že u delší diskuse (160 příspěvků) mi to některý hodilo vícekrát, třeba i pětkrát.

    /<post id>/comments?fields=id,created_time,from,like_count,message,parent&limit=1000

    A pozoruhodné je, že mi tam prosákly dva komentáře, které jsem nikde jinde než v tom výsledku z api nenašel. Že by si FB pamatoval i ty úplně smazané?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: nebuď línej a hoď sem tu odpověď, cos dostal na FB, třeba se bude někomu taky hodit :P
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    mohlo by se vám hodit, aneb co třeba kutíme pro klienty...

    ROI Hunter.com | BFashion – advanced Dynamic Product Ads in fashion industry
    http://roihunter.com/blog/bfashion-advanced-dynamic-product-ads-in-a-fashion-industry/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dělám si sentiment analýzu několika postů a snažím se vytáhnout před graph api komentáře. To se daří, nedaří se mi ale tahat taky komentáře stránky a odpovědi na ně (tj. celé konverzace, které se rozvinuly). Na co se mám facebooku přesně ptát?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    u mě dobrý (ale videa jsem, přiznám se, nekoukal):

    [Ultimátní návod] Prodej zboží a služeb na Facebooku
    http://www.davidlorincz.cz/prodej-zbozi-na-facebooku
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MASOUT: treba platej litr mesicne :)
    MASOUT
    MASOUT --- ---
    RIPCURL: obvykle nelajkuji stránky bankovního ústavu, abych sledoval "vtipná a roztomilá" videa.... Asi bych se snažil připravit trošku cílenější obsah, tohle je jen tahání peněz z klienta bez toho, že by mu agentura poskytovala adekvátní službu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: no právě... ale tak aspoň tam je souvislost s brandem, že jo.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM: Já sem na tom právě dost podobně, ale zase říká to ten co má kočku skoro ve znaku :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: ;) já bych to nedělal, ale záleží, jaké jsou cíle. pokud je to vata na vyplnění a nějaké to lovení engagementu, tak to asi funguje. stejně je to jedno, někdo to dělá kvůli tomu, aby vyplnil excel tabulku, která nemá žádný opravdový význam. tohle neprodává, neřeší customer care, nebuduje brand.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Ahoj, chtěl bych slyšet Váš názor na komunikaci https://www.facebook.com/komercni.banka Je pro Vás v pohodě, že jak sdílí vtipná a roztomilá videa? Díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam