• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    RIPCURL: No a dělám to jinak? Uložit jako koncept je něco jiného než Save to draft? Já nemám problém to uložit, ale na tabletu ten draft najít.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    MICKEY_MOUSE: pouzivej na PC Save to draft a potom na mobilu muzes upravovat :) pokud se tedy jedna o stranku
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    Zdravím, potřebuji poradit. Často rozepíšu na PC příspěvek, který bych rád uložil jako koncept, abych jej později na tabletu doladil a vypublikoval. Nedaří se mi ale v tabletové verzi Facebooku ten koncept najít. Poradíte prosím? Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BabelCamp 2015:

    https://www.facebook.com/events/400670336810002/400670776809958/

    pokud byste měli tipy na speakery nebo na sponzory, budu jen rád :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KORDA: treba jsou na oplatku ochotny sdilet vas :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    KORDA: to snad nefunguje ani mezi mnohem menšíma stránkama, ne? :/
    KORDA
    KORDA --- ---
    Mají to za potřebí?

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Přijďte zítra, bude to legrace. Smarty ale nebude :(

    https://www.facebook.com/events/1654539811444048/

    #babeltalk09

    - Case study Zoot a Dynamic Product Ads
    - deathmatch StayZ vs. Žít Brno (juniorka) aka Blesk vs. Respekt aka Skřivan vs. Zlatkovský
    - oznámení spuštění nového projektu, nemůžu ani naznačovat :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    tak nám FB vynadal, že jsme to neměli zveřejňovat... hm :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    selfpromo:

    ROI Hunter.com | ROI Hunter is the first Facebook platform enabling Prospecting DPA
    http://roihunter.com/blog/roi-hunter-is-the-first-facebook-platform-enabling-prospecting-dpa/

    zdá se, že jsme celosvětově první, takže jupí :)
    _T_
    _T_ --- ---
    FATBOZZ: vidis presne tohle sem si rikal ze by se hodilo jako embeded do jakykoliv stranky s jakoukoliv umeleckou produkci..
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    FATBOZZ: nemyslim si ze to umi nejaka socialni sit :) musis spustit na nejakym hithit a tam zkusit prodavat sovje fotky a tim ti lidi prispeji.
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Existuje na FB funkce, kterou si clovek muze iniciovat sbirku ? Mam stranku se svymi fotkami a rad bych aby lidi kdyz se jim fotky libi mohli prispet na koupi novyho fotaku. Nejakej fundraising bar.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    a jeste jeden dotaz. Nevíte kde sezenu statistiku contact us delsi nez je jeden tyden? Projizdim export z fb a tam teda nic nevidim :/

    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Hele a co dosah poslednich par dni? mne zase klesl brutalne, co vy? :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Facebook se naucil automaticky poustet gify z odkazu. zatim jen osobni profily a skupiny (co vím). Stránky mají zatím smůlu :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL: jo, napodruhý už jsem prošel. divný, že ten vychvalovaný power editor je v některých ohledech mnohem méně uživatelsky přívětivý než běžné nastavování reklam na FB.
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    TOMBOM: Když to zlobí, je dobrý tam přidat přímo i rozměry toho obrázku, např.:

    <meta property="og:image:width" content="600">
    <meta property="og:image:height" content="440">

    Pokud nepomůže ani to, lze to ještě řešit pomocí definování typu obrázku, např tohle pro JPG:

    <meta property="og:image:type" content="image/jpeg">

    Nakonec je dobrý vědět, že FB nerad přepisuje svojí cache. Takže pokud budeš někdy v budoucnu měnit obrázek, ale URL se nezmění, nemusí se změna na straně FB projevit (a to ani při použití toho jejich Debuggeru). V tomhle případě pak funguje obrázek přejmenovat a dát tam jiný URL.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TOMBOM: Image Sizes
    Use images that are at least 1200 x 630 pixels for the best display on high resolution devices. At the minimum, you should use images that are 600 x 315 pixels to display link page posts with larger images.

    https://developers.facebook.com/docs/sharing/best-practices
    TOMBOM
    TOMBOM --- ---
    Ahoj, mám problém se zobrazováním obrázků z linku v příspěvku na FB. Píše mi to: og:image was not defined, could not be downloaded or was not big enough. Please define a chosen image using the og:image metatag, and use an image that's at least 200x200px and is accessible from Facebook. A přitom mám v tom OG tagu obrázek velkej 600x440px
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM: presne, nevim cim to je, ale asi mozna ta optimalizace newsfeedu? Nevim, ale proc ne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam