• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    _T_
    _T_ --- ---
    FATBOZZ: vidis presne tohle sem si rikal ze by se hodilo jako embeded do jakykoliv stranky s jakoukoliv umeleckou produkci..
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    FATBOZZ: nemyslim si ze to umi nejaka socialni sit :) musis spustit na nejakym hithit a tam zkusit prodavat sovje fotky a tim ti lidi prispeji.
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    Existuje na FB funkce, kterou si clovek muze iniciovat sbirku ? Mam stranku se svymi fotkami a rad bych aby lidi kdyz se jim fotky libi mohli prispet na koupi novyho fotaku. Nejakej fundraising bar.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    a jeste jeden dotaz. Nevíte kde sezenu statistiku contact us delsi nez je jeden tyden? Projizdim export z fb a tam teda nic nevidim :/

    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Hele a co dosah poslednich par dni? mne zase klesl brutalne, co vy? :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Facebook se naucil automaticky poustet gify z odkazu. zatim jen osobni profily a skupiny (co vím). Stránky mají zatím smůlu :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    RIPCURL: jo, napodruhý už jsem prošel. divný, že ten vychvalovaný power editor je v některých ohledech mnohem méně uživatelsky přívětivý než běžné nastavování reklam na FB.
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    TOMBOM: Když to zlobí, je dobrý tam přidat přímo i rozměry toho obrázku, např.:

    <meta property="og:image:width" content="600">
    <meta property="og:image:height" content="440">

    Pokud nepomůže ani to, lze to ještě řešit pomocí definování typu obrázku, např tohle pro JPG:

    <meta property="og:image:type" content="image/jpeg">

    Nakonec je dobrý vědět, že FB nerad přepisuje svojí cache. Takže pokud budeš někdy v budoucnu měnit obrázek, ale URL se nezmění, nemusí se změna na straně FB projevit (a to ani při použití toho jejich Debuggeru). V tomhle případě pak funguje obrázek přejmenovat a dát tam jiný URL.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TOMBOM: Image Sizes
    Use images that are at least 1200 x 630 pixels for the best display on high resolution devices. At the minimum, you should use images that are 600 x 315 pixels to display link page posts with larger images.

    https://developers.facebook.com/docs/sharing/best-practices
    TOMBOM
    TOMBOM --- ---
    Ahoj, mám problém se zobrazováním obrázků z linku v příspěvku na FB. Píše mi to: og:image was not defined, could not be downloaded or was not big enough. Please define a chosen image using the og:image metatag, and use an image that's at least 200x200px and is accessible from Facebook. A přitom mám v tom OG tagu obrázek velkej 600x440px
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    ADAMM: presne, nevim cim to je, ale asi mozna ta optimalizace newsfeedu? Nevim, ale proc ne :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    SUPEREGO: ahoj, urcite bych zkusil install app na fb i na twitteru. Cti si postup tady https://www.facebook.com/ads/create? a ono te to smao navede. Sam jsem treba nezkousel, ale nevypada to na zadnou raketovou vedu :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RIPCURL: mě teď organický dosah na FB BMW překonává všechny rekordy :) nedávno dvakrát krátce po sobě 80k+ na jednom příspěvku, valí i věci, co jsou docela "komerční" (post o financování BMW řady 1 měl přes 20k).
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Poraďte mi prosím: Mám aplikaci pro iOs a rád bych jí promoval na FB. Jaký je nejlepší typ reklamy? Linkovat na náš web, kde bude o app text a odkaz na appstore, nebo jde linkovat přímo do appstore? V nabídce jsem viděl "Stažení aplikace", ale předpokládám, že jde o něco jiného (resp. o FB app), protože jsem nikde na své stránce nenašel, jak tuhle iOs app na stránku přidat. Co byste doporučili?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    takový poznámky z poslední doby, v reakci hlavně na to, že FB snižuje organic reach. Snižil jsem frekvenci postu na 2-3 týdně. Předtím jsme měli 4-5 a byl jsem rád za reach přesahující 2000 lidí. Po snížení frekvence se mi každý post dostává přes 5000 a i s placenou podporou má pořád slušnej organic reach. takže jenom se snažit a zkoušet a cestu si každý určitě najde. Za mě...míň je víc :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    mizi mi drafty :( deje se to nekomu? na pagi jsou jasne indikovane 2, ale pri prokliku nemam nic. :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: chybí mi kontext :) ale je to docela vtipný...
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    Narazil jsem dnes na tohle vlákno. Co říkáte na jejich styl komunikace? Podle mého je admin odvážný :))

    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Ale abych jenom netrollil, tak jediná možnost je testovat, testovat, testovat a zjistit, kdy ti chodí lidi na stránku a které posty fungují. Univerzální rady nejsou (ani ty od Kirše). Úplně jiný optimální čas budeš mít na stránce orientované na studenty, úplně jiný v případě důchodců, úplně jiný v případě maminek a tak dále.

    Kamarádi z Lovebrandu ale nedávno vydali udělátko, které pomáhá přetavit FB insights v něco použitelného. Najdeš to tady:
    Lovebrand » Facebook Report od Lovebrandu
    http://www.lovebrand.cz/static/facebook-report/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam