JUSTIF: Moc děkuji, to je přesně ono! Přesně toto jsem hledal a nevěděl, kam kliknout :)
Ještě mám druhou otázku. Máme tuto stránku
https://www.facebook.com/protectu.vnejlepsichrukou a přemítám nad správným obsahem, který by jednak budoval povědomí, protože o naší službě zatím nikdo neví a druhak vedl především k objednávkám. Naznal jsem, že dosah budu tvořit prostřednictvím podobných příspěvků jako je poslední loutková babička
https://www.facebook.com/...341357973754.1073741827.188083527899545/1023703611004195/?type=3&theater. Tedy příspěvků, které se líbí, ale nesouvisí úzce s tím, co prodáváme. Generování objednávek bych rád podpořil tvorbou vlastního hodnotného obsahu, který podrobněji vysvětluje jednotlivé funkce a principy naší služby, než jak je popsáno na webu. Ala
https://www.facebook.com/...7341357973754.1073741827.188083527899545/992019587505931/?type=3&theater Nebo to může být jako v tomto případě vhled do charakteristik našich zákazníků. Tím fanouškům na praktických příkladech vysvětlím, kdy generujeme přidanou hodnotu, a že by měli přestat lajkovat a začít nakupovat.
Máte k tomu nějaké připomínky nebo náměty? Pokud se vám kombinace těchto dvou typů příspěvků zamlouvá, v jakém poměru by to mělo být, abych vytěžil maximum? 50:50?