Ahoj, chci se jen zeptat jestli jste nezažili něco podobného.
Máme v business manageru kampaň, ve které sponzoruju posty na stránce. Teď k večeru jsme měli pár dobrých příspěvků, tak jsem na ně použil klasickej přístup: uložený okruh (ČR, 18-65let) a pak dlouhodobý rozpočet na cca 12 hodin, kdy jsem tam pro začátek nalil 1000 korun.
Místo toho, aby to klasicky zvyšovalo dosah pomalu, tak to celou tu tisíckovku utratilo během necelé hodiny a navíc se to ani nezastavilo a jelo to přes limit...
Vůbec nevím, co s tím. Zkusil jsem to znova a průběh stejný, peníze vyhozené oknem a reklamy jsem musel zastavit. Fakt je tam dlouhodobý rozpočet s přesným časovým omezením a přitom se to chová úplně neřízeně.
S rychlostí reakcí FB se mi k tomu předpokládam nikdo rychle nevyjádří a vůbec pochybuju, že mi ty špatně utracené peníze vrátí FB zpátky...já se teď bojím nastavit kampaň a odejít, protože nechci během pár hodin přijít o x desítek tisíc třeba, za což by mě samo nikdo nepochválil))
Stalo se vám tohle někdy? Nebo je možné, že to je nějaká moje chyba, kterou jsem nezaznamenal? Dík