• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    AETHER
    AETHER --- ---
    MERTLAS: v nastavení jde přešoupat ten obsah - stačí dát events nahoru (a pak se vždy jako první bude zobrazovat nejbližší nadcházející).
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    Ahoj, mam dotaz, nevite, kde co nastavit, aby se mi nahore na strance zobrazovala nejblizsi nadchazejici udalost? A nemyslim tim pripnutim prispevku udalosti, ale primo ta udalost?
    Kdyztak dekuju za radu :)
    PHILCO
    PHILCO --- ---
    zeptám se tady, snad bude někdo vědět - v pravém panelu mi zmizely Aplikace, nevím, jak je dostat zpátky...
    KRKA
    KRKA --- ---
    jeden technickej - FB normálně na webu, vpravo sloupec, kde vidím aktivitu přátel, od shora dolu většinou přátelé, se kterýma nejvíc komunikuji.. Najedou se stalo to, že tam mam lidi, se kterýma jsem v životě nekomunikovala a ty "mé" oblíbené nevidím, dá se to nějak upravit? Pardon za pitomej dotaz, ale mam to tak x let a takhle změna mi uplně dobře nedělá :D díkas
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    Ahoj, řeším propagaci FB stránky. Chceme ušetřit za reklamu, placená nám zatím moc nepřinesla. Nalezl jsem na webu tento návod: http://www.evropsky-rozhled.eu/jak-zacilit-facebookovou-reklamu-na-fanousky-konkurence/ Bohužel nefunguje doplněk o Chormu (viz obrázek). Dokázal byste mi s tím někdo poradit? Budu rád za každý info a nebo námět na jiný způsob, jak oslovit konkurenční fanoušky. Díky JaVes

    JUSTIF
    JUSTIF --- ---
    EGGH: Podle mě fotoalbum nešlo propagovat nikdy. Jako řešení mě napadá propagace linku s carouselovou reklamou.
    EGGH
    EGGH --- ---
    Setkal se tu někdo s nemožností propagace fotoabla? Vždy jsem album tvořil stejně, tzn. v příspěvku jsem klik na vytvořit foto album, pak do něj nahrál fotky (fotky v png), dal titulek, přidal text k fotkám, uložil a pak ve správci reklam dal propagovat. Od září ale nemůžu alba propagovat - píše mi to, že propagace není možná. Zkoušel jsem všechno, dát tam fotky v jpg, vymazat historii v pc, propagaovat z jiného pc apod. Ale nic, prostě mi nejde alba propagovat. Co s tím?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Upozorňuju v předstihu na další Babeltalk - bude v Praze, za měsíc - 8.12. Novinky z FB, Instahash přichází do ČR a Marek Prchal ;) krom toho budeme mít i program po tom "hlavním" - oblíbená společenská hra "Zprdeleslajdy" - aneb vylosujete si téma a po 30 sekundách jdete na plac, za vámi jedou slajdy, které jste nikdy neviděli - a vy je musíte komentovat tak, abyste obhájili ... něco :)

    https://www.facebook.com/events/928573883953663/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: dřív to fungovalo přes bit.ly - jakýkoli Facebook link se změnil na on.fb.me/kratkeurl - ale už to takhle nefunguje a nenašel jsem info o tom, jak tohle aktuálně řešit :(
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls nema fb nejaky zkracovac url? kdyz pouziju goo.gl nebo neco podobneho, tak to cloveka na mobilu vykopne z appky do browseru, i kdyz chcu jen nalinkovat treba nejaky post.. a ty dlouhe url jsou strasne zlo :))
    CRS1138
    CRS1138 --- ---
    ADAMM: dekuji
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CRS1138: jednoduše ne ;) ale jsou na to nástroje. pamatuju si, jak jsem viděl i jeden "start-up" (z Maďarska), co byl zaměřený právě na tohle; nicméně to porušovalo pravidla FB a museli to zabalit. nicméně předpokládám, že nebyli jediní a že půjde něco podobného dohledat i dnes a nebude nutné si na to psát nějaký vlastní skript... wait... tak tady máš nějaké tipy:

    How to find a most active users of my Facebook page - Quora
    https://www.quora.com/How-can-I-find-a-most-active-users-of-my-Facebook-page

    a zkus tohle, pokud to není fake, tak by něco mělo být i ve verzi zdarma:

    Use cases - WhoLikesUs
    https://wholikes.us/use-cases/
    CRS1138
    CRS1138 --- ---
    ADAMM: V souvislosti s 'odmenami'; da se nejak jednoduse vylistovat jmena lidi, kteri za urcitou dobu 'like'-nuli, ci komentovali na jakykoliv post na me strance?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    REFLEX: "odměňovat" můžeš za co chceš, v tom ti imho nemůže nikdo bránit. ale soutěže nesmí být na principu sdílení obsahu ("share to enter" - to je konkrétně přímo zakázaný). naopak "like to enter" a "comment to enter" je možný.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Zdravim, muzu zakazniky odmenovat za sdileni obsauh a likovani stranky, nebo to je zakazany?

    Vim, ze to hodne eshopu provozuje, ale co jsem dohledat TOS tak tam to bylo zakazany, ale pouze pro facebook app, takze jsem zmatenej.

    Diky moc
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    JUSTIF: jj to sem si potom taky říkal, ale byl tam nastavenej standard...bizar prostě. včera to už fungovalo (v nezmenenym nastavení) v pořádku.
    JUSTIF
    JUSTIF --- ---
    RUDIE: něco podobného se stalo na začátku roku kolegovi. zkus checknout, jestli náhodou nemáš nastavenou akcelerovanou reklamu. to pak člověk utratí třeba celoroční rozpočet za den a půl. ;)

    PONCIK
    PONCIK --- ---
    Lze zjistit, kdy byl kdo naposled přihlášený na FB ??? Možná dotaz made in Lama i tak díkes.
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    Ahoj, chci se jen zeptat jestli jste nezažili něco podobného.

    Máme v business manageru kampaň, ve které sponzoruju posty na stránce. Teď k večeru jsme měli pár dobrých příspěvků, tak jsem na ně použil klasickej přístup: uložený okruh (ČR, 18-65let) a pak dlouhodobý rozpočet na cca 12 hodin, kdy jsem tam pro začátek nalil 1000 korun.

    Místo toho, aby to klasicky zvyšovalo dosah pomalu, tak to celou tu tisíckovku utratilo během necelé hodiny a navíc se to ani nezastavilo a jelo to přes limit...

    Vůbec nevím, co s tím. Zkusil jsem to znova a průběh stejný, peníze vyhozené oknem a reklamy jsem musel zastavit. Fakt je tam dlouhodobý rozpočet s přesným časovým omezením a přitom se to chová úplně neřízeně.

    S rychlostí reakcí FB se mi k tomu předpokládam nikdo rychle nevyjádří a vůbec pochybuju, že mi ty špatně utracené peníze vrátí FB zpátky...já se teď bojím nastavit kampaň a odejít, protože nechci během pár hodin přijít o x desítek tisíc třeba, za což by mě samo nikdo nepochválil))

    Stalo se vám tohle někdy? Nebo je možné, že to je nějaká moje chyba, kterou jsem nezaznamenal? Dík
    BAHI
    BAHI --- ---
    KATCHA_CZ: Kdyžtak mohu taky pomoci někoho ti dohodit. Kdyby nevyšel ADAMM, dej vědět. Nicméně Adamm má rozhodně víc kontaktů a know-how ohledně SMM

    Do zpráv pls, auditko nesleduji.
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    ADAMM: Moc díky!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam