• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    ADAMM: ale, to vypadá skvěle. Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CHOBOT: nebo se ti muze hodit tohle:

    http://zkrat.it

    Udělal Michal Černý pro podobně postižené...
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Achjo. Tak nakonec s tim nic moc napsanym webem bude muset něco udělat.
    Nebo všechny příspěvky platit.
    Grr.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CHOBOT: FB to zrušil, sestimsmir
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    JUSTIF: to je vtip?
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Nějak mi poslední dobou blbne vkládání fotek do obrázku odkazu - nejde mi zrušit původní náhled webu, kterej si fb nahraje automaticky. Ještě ve středu jsem nahrál foto, zaklikl, odklikl původní a bylo to. Najednou se mi automaticky zaklikává to původní foto, ať dělám, co dělám. Nějaká nová debilní fičura, něco blbě u mě nebo skvrny na slunci?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YARIN: jako imho to teď postihlo minimálně desítky tisíc lidí, předpokládám, že aspoň část se snaží to nějak řešit a ozývají se, takže bych byl optimista :)
    YARIN
    YARIN --- ---
    ADAMM: diky moc!!!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YARIN: už jsem to řešil. očividně byl blbý nápad to ignorovat :( aktuálně je to - v tom případě, který řeším já - nahlášené jako bug. imho to snad brzo opraví (=tedy že bude možné přidat ke stránce osobní profil jako admina). v tuto chvíli s tím opravdu nejde dělat nic. pokud zjistím v našem případě nějaký update, dám vědět i tobě.
    YARIN
    YARIN --- ---
    dokazal by mi nekdo z mistnich poradit, jak vyresit nasledujici problem?

    uz nekolik let mam na fb stranku / neosobni profil, ktery jsem zakladal samostatne a nikdy nespravoval mym vlastnim osobnim profilem. cca tri tydny zpatky mi prisel email, ze bych si k ty strance mel priradit osobni ucet, protoze uz do budoucna nebude mozna existence fb profilu bez napojeni na nejaky osobni. samozrejme jsem tomu nevenoval pozornost a aktualni situace je takova, ze ten profil od minuleho tydne prakticky nemuzu nijak spravovat - funguje akorat prihlaseni a odhlaseni a to je v podstate vsechno - nemuzu pridat prispevek, zrusit (!) profil. ani ho propojit s mym osobnim. snad jsem to vysvetlil pochopitelne.. tusite nekdo, co s tim?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ADAMM: no pres 100k je to mesicne vicemene vzdycky .)
    jj BF je o level vejs to je jasny, ted s nima zrovna neco resime...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: no nevím, kolik utrácíte, tak jestli jsi v levelu stovek tisíc měsíčně, tak jsem tě asi podcenil :) ale v podstatě ano, různé divné storky o supportu ve stylu catch 22 znám i od kluků z Business Factory a ti utrácí miliony měsíčně, i víc.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ADAMM: co to je o rad víc než my? pár mega mesicne?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: jestli vás to uklidní, tak podobnej "support" dostávají i ti, kteří platí o řád víc jak vy ;)
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    RUDIE: kdyz uz si tu vylejvame svy FB frustrace, tak jeste prisypu do kotle - je to tak 14 dni co nam FB zacal misto faktur vystavovat jen uctenky, coz nam nejak odmitaji akceptovat zdejsi ucetni (coz teda chapu) -tak po vyplneni formulare, nas za x dni kontaktoval nejakej typek, ze si s tim teda nevi rady, ale ze je to bug a dal nam email na dalsiho typka, se kterym to mame vyresit. Ok, tak mu piseme, a ten nam pak misto odpovedi zase poslal jenom ten link na ten formular, ktery jsme vyplnili jako prvni krok... klasicka catch 22 :)


    RUDIE
    RUDIE --- ---
    CEEFA: To je smutná pravda no. Odpovědi dostanou maximálně firmy, který jim lejou fakt velký částky, jinak je to věčný čekání a pak maximálně nějaká neužitečná odpověď.
    Teď se taky utěšuju, že to jako vždycky za pár hodin přejde. Ale je to trochu frustrující.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    RUDIE: me (a vsem u nas v kanclu) se delo neco podobnyho asi tak tejden az dva zpatky, pak to samo od sebe druhej den prestalo.... me na tom stve to, ze FB rejzuje miliardy, ale neni schopnej (nebo spis ochotnej) dat par mega na poradnej customer support - pokud nemas vlastniho FB representative, tak se niceho moc nedovolas nebo to trva desne dlouho. Resil jsem minulej mesic problem, ze se nam aktivni kampane nedelivrovali lidem, ale vsechno se tvarilo funkcne - dostat reakci nekoho z FB byla akce skoro na 14 dni, pak nam jenom rekli, ze sorry, ze uz je to vyreseno, ale zadny detaily, v cem byl konkretne byl ten problem, uz jsme se nedozvedeli...
    Ted zas uz x dni resim to neexistuji tlacitko poslat zpravu a taky jsem se zatim zadny odpovedi nedockal... Ja bych jim osobne doporucil nedelat furt novy featury, ale nejdriv stabilizovat soucasny :)
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    CEEFA: hmm, mně se nenačte nic ani z BM. Bizár :(
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    RUDIE: v normalnim interfacu se mi to nacita dost pomalu, ale nakonec se to docte, pres business manager mi to ale jede uplne v poho...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam