• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    ROSADKO
    ROSADKO --- ---
    ADAMM: Jojo, děkuji, už jsem k tomu našla i další celkem zajímavej článek tady

    Fungující propagace na Facebooku | DigiNomad.cz
    https://www.diginomad.cz/fungujici-propagace-na-facebooku/

    Takže přesně jak říkáš, za odkaz na video díky :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ROSADKO: nejde to - do skupin může přispívat pouze člověk, stránka jen tehdy, jde-li o skupinu, kde jsem admin.

    moje doporučení pro freelancery je používat osobní profil víc jako veřejný. může si nastavit možnost být sledovaná, a potom pro přátele publikovat věci jako pro přátele a pro ostatní publikovat veřejně. mluvil jsem o tom zde (v publiku byli - mimo jiné - právě i výtvárníci a ilustrátoři):

    Adam Zbiejczuk: Sociální sítě prakticky, na volné noze
    https://www.youtube.com/watch?v=-AkyRDpsh3o
    ROSADKO
    ROSADKO --- ---
    Ahoj vespolek, mám dotaz: řešíme správu FB business stránek (je to stránka jedné výtvarnice) - má svoje obchodní stránky propojené se svým osobním FB profilem (jak jsem se dočetla, v posledních dvou letech už to ani jinak nejde a šedé profily se zrušily) - problém ale je, že když přispívá do tématických skupin - tedy posílá tam fotky svojí tvorby a podobně, tak tam sice dává odkaz na svou business stránku - respektive odkazuje z té obchodní stránky, ale aby mohla zveřejnit příspěvek, musí to udělat jako soukromá osoba pod svým osobním účtem. Problém ale je, že protože je to propojené s tím osobním profilem, tak lidé, kterým se její práce líbí, tak místo toho, aby se stali fanoušky toho obchodního profilu a zobrazovaly se jim tak novinky, které tam přidává, posílají jí žádost o přátelství jako soukromé osobě, což samozřejmě nechce, protože na soukromém účtu zveřejňuje pouze příspěvky pro blízké přátele. Ráda by měla svůj osobní profil oddělený od toho obchodního tak, aby přímo a pouze z obchodního profilu mohla posílat příspěvky a komunikovat ohledně své práce.

    Pardon, že to píšu takhle složitě, snad je to aspoň trochu srozumitelné. Už jsem nad tím strávila několik hodin času a nepřišla jsem na to, jak tenhle problém vyřešit. Netušíte někdo, co s tím a nebo tenhle problém nemá řešení a s aktuálními možnostmi FB to nejde jinak?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HORST_FUCHS: dělali jsme kvízy pro BMW / MINI a na Somersby. mám(e) agenturu Influencer.cz, staráme se - mimo jiné - právě o FB BMW a MINI ČR (už přes pět let).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HORST_FUCHS: používal jsem nárazově appky (hlavně vědomostní kvíz) od Tabfoundry:
    http://www.tabfoundry.com - dnes již poněkud za zenitem ;)

    jinak jsem měl obvykle nějaké blbosti zdarma nebo naopak dělané "ad hoc" na míru. ale myslím, že dnes už je to dost mrtvá věc. (vím, že teď na Social Restart prý vykládali, jak je to furt super - ale nebyl jsem tam). dost stránek i v ČR používalo (používá?) woobox: https://woobox.com/
    BEOWULF_CZ
    BEOWULF_CZ --- ---
    mozna trosku offtopic ale snad ne moc..

    dotaz mam nainstalovanej messeneger ale ne s fb uctem ale na tel. cislo..
    kdyz se zkusim prihlasit na jinem zarizeni tak nevidim kontakty?
    nevite cim to muze byt
    jedna se o androidy
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    SHEALA: aha, ten člověk musí bejt co host, nejen člen týmu v pages.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Promovali jsme udalost naší stranky. A nejde mi najít možnost tu událost znova promotovat. Pokoušíme se to najít, ale jestli jde jedna událost mít jenom jednu promotion, to je poněkud na nic.

    Nevěděli byste někdo, co dělame blbě?

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TILLIT: hele než to řešit takhle, tak bych to řešil to s tou svou starou firmou - buď ať na to kolega neprdí nebo snad je tam v té firmě ještě někdo jinej, kdo má FB, ne? Imho je to asi tak stokrát hratelnější než doufat, že pohneš s FB.

    (alternativně: fake profil, na ten převést práva a čau.)
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    Posledni dny pozoruju, ze mam dost vyrazne zpozdeny vsechny prehledy na facebooku, v ads manageru vidim treba dosahy atd aktualizovany, na FB strankach samotnych se mi ale ted data aktualizujou tak jednou, max dvakrat denne...
    Divny ale je, ze treba kolegyne to vidi ok.... Zkusil jsem 3 ruzny prohlizece, vysypal v nich i cache, cookies a nic nezabira, takze bych si skroto tipnul, ze je to na strane FB.
    Nemate nekdo posledni dobou podobnou zkusenost? Protoze u nas to vypada, ze se to deje jenom me...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    QWITI:
    MRTVY_KENNY: vypadá to na globální záležitost. viz: https://www.reddit.com/r/facebook/comments/7g4rkc/facebook_ticker_disappeared_weeks_ago_no_fix/

    (a říká se tomu Ticker)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    QWITI: tez to nemam = bud je to nejaky bug, nebo to zrusili.
    (jinak jsme v auditku Facebook PAGES, tyhle dotazy patri spis sem: [ www.facebook.com - komunitní server ] )
    QWITI
    QWITI --- ---
    hele mam dotaz, v postranní liště jak se mi zjevují přátelé online jsem mívala práskací oddělení, nevím jak se to odborně jmenuje ale ta část, kde to ukazovalo co kdo kde kdy lajkoval a komentoval atd. Zmizla a já nevím zda jsem ji nějak nevypnula, zablokoval, či jinak šikovně neschovala...může mi někdo helpnout ?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ja jenom dodam, ze je mozny si ten obrazek otestovat tady:
    https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay#_=_
    lepsi nez to zjistit az ex post, kdyz se kampan nedorucuje...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: FB měl velmi dlouho pravidlo, že nešlo dělat reklamy, kde bylo víc jak 20% textu. Pak to změnili - teď tu reklamu teoreticky udělat jde, ale de facto je situace stejná - tedy buď se to bude zobrazovat velmi málo nebo vůbec. Takže plakáty s větším množstvím textu pro promo na FB de facto nejde používat.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Jak dělam ten Mindcircus, trance akci, tak si nechavam k tomu dělat plakaty. Plakaty pak používam i k propagaci na FB. Dozvěděla jsem se, že je opravdu nutné davat na plakat obličej hlavního vystupujícího. Na jakýkoliv obrazek s obličejem lidi kliknou. Na plakat se jmenama... ne už tolik.

    Na plakat jsme dokonce spustili reklamu, a vubec se to lidem nezobrazilo, zatímco obrazek hlavní vystupující se zobrazil cca tisíckrat, za častku cca 400.

    Nechce se mě do plakatů s obličejema, protože to nas odlišovalo, ale asi holt budeme zatím tuctova akce a do nějakého přesahu se vyprofilujeme posleze, až nas lidi budou znat.
    A tak se ptam, jestli někdo nemate podobnou zkušenost?
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, prosím Vás, lze nějak vypnout zobrazení "společných přátel" na Facebooku? Děkuji za rady.
    IHAY
    IHAY --- ---
    CALIGULA: To nejde. Můžeš tam pozvat své přátele, nebo boostovat událost, tj. zaplatit za to, že ji uvidí např. fanoušci tvé stránky (vybíráš si cílovku). Ale je to celkem drahý, na událostech fcb dost rejžuje.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    zda se ze skryty vyhledavac jiz nefunguje

    Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní – Živě.cz
    https://www.zive.cz/...y-dobre-skrytemu-vyhledavaci-se-to-dozvi-i-ostatni/sc-3-a-186184/default.aspx
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: jak jste se ptali na bota... tak už ho máme nasazeného. jestli chcete otestovat, tak prosím :) případné chyby - budete moc hodní, když mi je napíšete sem a ne všude možně jinde, díkec :D je to vánoční skřítek na doporučování knížek z nakladatelství Egmont.

    https://www.facebook.com/egmont.cz/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Letos jsem rezignoval na organizování Babel Campu - tak můžu aspoň místo toho někde sám zkusit zas po delší době vykládat moudra. Socialrestart 24/11. O den dřív bude Babel talk #30 (case study Jobs.cz, data k testování Explore feedu na Slovensku od Triadu a představení platformy pro správu a vyhodnocování influencerů Achoo - http://getachoo.com).

    SOCIAL restart
    https://www.socialrestart.cz/

    A Babeltalk FB událost zde:
    https://www.facebook.com/events/1271228886355366/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam