• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    JPI
    JPI --- ---
    Ahoj, v Business manageru na Facebooku bych chtěl vytvořit reklamu ze stávajícího příspěvku, který vytvářel klient.

    Reklamu bych chtěl cílit na návštěvnost webu.



    Chtěl bych, aby měla tlačítko "Další informace" s odkazem na web. Toto mi ale Facebook neumožňuje. U příspěvku píše "Výzva k akci: Žádné tlačítko" a nelze to odemknout.




    Vytvářet znovu stejný příspěvek se mi moc nechce, protože již organicky nasbíral lajky a sdílení. Je ale možné, že to jinak nepůjde...


    1) Mohu já příspěvek nějak transformovat, aby se mi tlačítko nabízelo?

    2) Co udělal klient blbě, že má příspěvek tyto možnosti zamknuté. Co by měl při vytváření příspěvku udělat příště lépe?


    Díky
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    TIGRE: dobře, děkuju za potvrzení 😉
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    BESSAYA: skutečně neposkytuje, pouze nástroje třetích stran.
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    Ahoj, nevím, jestli se tady ptám správně, ale zkusím. Pokud spravuju FB firmy, a potřebuju report, kde bych viděla, kolik pošlu zákazníkům odpovědí na messengeru, a zároveň bych potřebovala vědět, kolik komentářů jsem odpověděla na zdi ke všem příspěvkům, jde to nějak? Zkoušela jsem se na to ptát i FB přímo, ale tam ta komunikace byla trochu kostrbatá, nakonec jsem byla odkázána na třetí strany. Možná to tak je, ale než to začnu řešit tímto směrem, tak nemáte někdo tipy? Facebook přece musí mít tyhle statistiky k dispozici, tak jen jestli je nechce dát zákazníkům "zadarmo", nebo to opravdu jinak než přes třetí strany nejde. Děkuju.
    DUBPRINCESS
    DUBPRINCESS --- ---
    IHAY: díky! To v pravém roku mi právě nefungovalo. Odešla a vrátila jsem se jako page a už to funguje :)
    IHAY
    IHAY --- ---
    DUBPRINCESS: v pravem rohu pod cover foto to jde překliknout, ale odejit a vratit se jako page taky varianta
    DUBPRINCESS
    DUBPRINCESS --- ---
    Ahoj,
    mám dotaz ohledně skupin (ne vlastních, ale cizích diskusních, kam chci přispívat jako page): Jak se připojit ke skupině jako Fan Page, pokud v ní již jsem jako soukromá osoba? Víte? Musím skupinu neprve opustit jako soukromý profil a pak se do ní dostat znova se svou Fan Page?
    Nikde nevidím možnost se překliknout z osobního profilu na stránku. A to i u těch skupin, které povolují členství Fan Pages.
    Hledala jsem i návody, ale nic y toho, co jsem našla, neodpovídá přesně na tento dotaz...
    Děkuji!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: FB a TW jsou na tom podle mě snad ještě hůř a display network nejhůř.

    Respektive, tady nějakej David Zapletal (uh?) píše, že nový pole fraudu jsou audio reklamy ;) https://www.thedrum.com/opinion/2021/08/06/ad-fraud-invades-audio-here-s-what-marketers-can-do-protect-themselves-and-their
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ADAMM: ok dik za link, proctu... ja mel za to, ze se to ve velkym tyka spis googleads, ale asi omyl :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: no podle mě to je docela velký téma ;) mám dojem, že to bylo téma nějaké přednášky na Marketing Festivalu, ale nedaří se mi to teď najít. ale je toho hafo: https://www.computerweekly.com/news/252495011/Click-fraud-levels-reach-new-heights-in-pandemic
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: imho zadnou :) ono to podle me fakt neni dneska zadny extra tema, i na tom linku, co si posilal, to prezentujou jako obranu pred nechtenymi kliky, coz je podle me zvlast v mobilni reklame vetsi tema nez nejaky roboti...
    TBC
    TBC --- ---
    CEEFA: aha, ja se v tom vubec nevyznam, a snazim se v tom lehce dezorientovat. obecne mam focus na to zjistit, jakou ma facebook obranu proti ruznym robotum na clickani na reklamu (z pohledu napriklad eliminovat nezadouci naklady generovane timto mechanizmem apod)
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: aha, taky diky, ale teda podle toho linku se jedna jen o reklamy v Audience Network
    TBC
    TBC --- ---
    CEEFA: diky za info, ty dve vteriny jsem nasel zde: https://www.facebook.com/audiencenetwork/news-and-insights/reducing-unintentional-clicks - sekce Utilizing Signals About Intentional Clicks
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: to s tema 2s slysim poprvy... ono zalezi, na co optimalizujes, kdyz na klik, tak proste uctujou za klik, kdyz na zobrazeni cilove stranky, tak se musi ta landing page plne nacist, nez te zauctujou, ale ze by ta navsteva musela trvat aspon 2s, to fakt slysim prvne
    TBC
    TBC --- ---
    Tušíte na jakym princiui funguje eliminace (neplaceni/vylouceni) klikani na facebook ad nejakym botem.... nekde jsem cetl ze pokud je pak pobyt na strance mensi nez 2s, tak se to nepocita.. ale pokud nekdo krom cliku pridat klik na nejakou stranku atd, jak se to s tim vyporada?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    JEREMIUS: proc se ptas?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    to je nejaka skvela novinka, ze pokud clovek u eventu nevyplni odkaz na prodej vstupenek, tak to FB povazuje za akci zdarma?
    AETHER
    AETHER --- ---
    Taky vám teď nic nefunguje? Notifikace přeskakují o řády v průběhu minut (chvíli je tam 104 nových, pak 5, pak 120 - po rozkliknutí reálně těch pět), půlka kliknutí vede na neexistující stránku, reklama se spouští se zpožděním...
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    FERRENC: Tak už jsem to asi dogooglil, jedná se o Email mkt tool v Business manageru. Dokázali byste mi pls poradit nějakou dobrou customer care platformu, která by spravovala FB i Emaily pohromadě? Díky moc za tipy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam