• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Pokud jste z Brna, stavte se už pozítří večer - 27.1. od 18h - do Kumstu na jubilejní Babeltalk #50 na téma Social Media Tools. Pokud nejste z Brna nebo se nechcete potkávat - přidejte se on-line :)

    Babeltalk 50 - Social media tools (Social Media Thursday)
    https://www.facebook.com/events/1101588677242833

    Line-up:

    Daniel Kajak / Sentione (PL) – Do we still need social listening?
    Pavel Šafařík / ROI Hunter (CZ) – We spent $1 Billion on Facebook and Google Ads: here's what we learned about dynamic product ads
    Natália Kimličková / Kontentino (SK) – Social media management that saves 40% of your time
    Koen Stevens / Ambassify (BE) – Employee Advocacy And Beyond: Real-Life Cases And Results Up to X20 ROI
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    COLOMAN: myslím, že "nejjednodušší" je použít nějaký scrapovací nástroj, který bude simulovat uživatele a zvládne to udělat. našel jsem k tomu tohle video - je staré přesně rok (takže na rozdíl od různých návodů z roku 2012 by to snad mohlo fungovat):

    Facebook Scraper - How to Scrape Group Posts from Facebook - No Programming Needed - ScrapeStorm
    https://www.youtube.com/watch?v=IGL2vgGBVDU
    IHAY
    IHAY --- ---
    COLOMAN: Není to lamadotaz, ale na tohle FB prostě není stavěnej. Bohužel je to přesnej opak archivačního nástroje, veškerá pozornost je upřena na přítomnost.

    jednu radu přesto mám - celkem dobře se dají ve skupině zpětně prohlížet obrázky a videa. Možná se tak dostaneš dál do minulosti než ve feedu. Ale taky budeš muset všechny ty obrázky postupně načíst jeden po druhym, takže v závislosti na poměru kolik příspěvků má obrázek nebo video to možná bude o trochu lepší, ale asi ne o moc.
    COLOMAN
    COLOMAN --- ---
    Zdar, určite lamadotaz:
    dosavat som FB málo využíval, v poslednom čase som však narazil na jednu skupinu, ktorej prispevky by som rád preštudoval dopodrobna, sahajú cca 5 let do histórie.
    Pri postupnom odkrývaní jej príspevkov však už opakovane pri cca 4.roku histórie už mám pomerne slušnú paměť noťasu tak zapratanú, že mi komp zamrzá...
    To chyba je dachde na mojej strane, alebo FB je skonštruovaný tak špecificky, že není inej možnosti, než načítať celých 5let všehomožnýho na "jednu stranu monitoru"?
    díky za rady!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HORST_FUCHS: možná je to už pasé, ale doporučuju mrknout sem: https://www.jakubpacanda.cz/wuwejcommunity-pozvanka - Jakub pomáhá právě lidem, co chtějí monetizovat svoje skupiny (ať už prodat nebo třeba získat nějaké partnery)
    JPI
    JPI --- ---
    Ahoj, uměli byste někdo poradit s mým předchozím dotazem?

    Jak se při vytváření klasického nepropagovaného příspěvku vyvarovat toho, že se mi později při propagaci příspěvku s odkazem na web bude zobrazovat toto?



    Nápověda je bohužel nekonkrétní https://www.facebook.com/business/help/170741668098903. Říká, že některé příspěvky to umožňují a jiné ne. Neříká ale, které to jsou. Díky
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    Ahoj, jdu si pro další radu ohledně messengeru. Zpracovávám se svým oddělením na messengeru dotazy zákazníků pro několik značek, a je toho hodně. Dva měsíce jsem řešila, že se mi messenger někdy sekne, a nějakou dobu nejde. Psala a volala jsem si o tom helpdeskem pro FB, dokonce jsem dvakrát zmínila, že se mi zdá, že se to blokne po nějakém počtu odpovězených zákazníků. Ale ani jednou mi k tomu nic neřekli. A dneska jsem s tím zase bojovala, procházela jsem různé nápovědy a zjistila jsem, že je to opravdu tak, FB vás blokne, když pošlete moc zpráv nebo moc rychle. Nevíte, jak to řešit? Jak tohle řeší třeba velké firmy? Hrozně mě to zdržuje od práce, ty bany jsou většinou cca na hodinu. Díky moc za každou radu.
    JPI
    JPI --- ---
    Ahoj, v Business manageru na Facebooku bych chtěl vytvořit reklamu ze stávajícího příspěvku, který vytvářel klient.

    Reklamu bych chtěl cílit na návštěvnost webu.



    Chtěl bych, aby měla tlačítko "Další informace" s odkazem na web. Toto mi ale Facebook neumožňuje. U příspěvku píše "Výzva k akci: Žádné tlačítko" a nelze to odemknout.




    Vytvářet znovu stejný příspěvek se mi moc nechce, protože již organicky nasbíral lajky a sdílení. Je ale možné, že to jinak nepůjde...


    1) Mohu já příspěvek nějak transformovat, aby se mi tlačítko nabízelo?

    2) Co udělal klient blbě, že má příspěvek tyto možnosti zamknuté. Co by měl při vytváření příspěvku udělat příště lépe?


    Díky
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    TIGRE: dobře, děkuju za potvrzení 😉
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    BESSAYA: skutečně neposkytuje, pouze nástroje třetích stran.
    BESSAYA
    BESSAYA --- ---
    Ahoj, nevím, jestli se tady ptám správně, ale zkusím. Pokud spravuju FB firmy, a potřebuju report, kde bych viděla, kolik pošlu zákazníkům odpovědí na messengeru, a zároveň bych potřebovala vědět, kolik komentářů jsem odpověděla na zdi ke všem příspěvkům, jde to nějak? Zkoušela jsem se na to ptát i FB přímo, ale tam ta komunikace byla trochu kostrbatá, nakonec jsem byla odkázána na třetí strany. Možná to tak je, ale než to začnu řešit tímto směrem, tak nemáte někdo tipy? Facebook přece musí mít tyhle statistiky k dispozici, tak jen jestli je nechce dát zákazníkům "zadarmo", nebo to opravdu jinak než přes třetí strany nejde. Děkuju.
    DUBPRINCESS
    DUBPRINCESS --- ---
    IHAY: díky! To v pravém roku mi právě nefungovalo. Odešla a vrátila jsem se jako page a už to funguje :)
    IHAY
    IHAY --- ---
    DUBPRINCESS: v pravem rohu pod cover foto to jde překliknout, ale odejit a vratit se jako page taky varianta
    DUBPRINCESS
    DUBPRINCESS --- ---
    Ahoj,
    mám dotaz ohledně skupin (ne vlastních, ale cizích diskusních, kam chci přispívat jako page): Jak se připojit ke skupině jako Fan Page, pokud v ní již jsem jako soukromá osoba? Víte? Musím skupinu neprve opustit jako soukromý profil a pak se do ní dostat znova se svou Fan Page?
    Nikde nevidím možnost se překliknout z osobního profilu na stránku. A to i u těch skupin, které povolují členství Fan Pages.
    Hledala jsem i návody, ale nic y toho, co jsem našla, neodpovídá přesně na tento dotaz...
    Děkuji!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: FB a TW jsou na tom podle mě snad ještě hůř a display network nejhůř.

    Respektive, tady nějakej David Zapletal (uh?) píše, že nový pole fraudu jsou audio reklamy ;) https://www.thedrum.com/opinion/2021/08/06/ad-fraud-invades-audio-here-s-what-marketers-can-do-protect-themselves-and-their
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ADAMM: ok dik za link, proctu... ja mel za to, ze se to ve velkym tyka spis googleads, ale asi omyl :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: no podle mě to je docela velký téma ;) mám dojem, že to bylo téma nějaké přednášky na Marketing Festivalu, ale nedaří se mi to teď najít. ale je toho hafo: https://www.computerweekly.com/news/252495011/Click-fraud-levels-reach-new-heights-in-pandemic
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: imho zadnou :) ono to podle me fakt neni dneska zadny extra tema, i na tom linku, co si posilal, to prezentujou jako obranu pred nechtenymi kliky, coz je podle me zvlast v mobilni reklame vetsi tema nez nejaky roboti...
    TBC
    TBC --- ---
    CEEFA: aha, ja se v tom vubec nevyznam, a snazim se v tom lehce dezorientovat. obecne mam focus na to zjistit, jakou ma facebook obranu proti ruznym robotum na clickani na reklamu (z pohledu napriklad eliminovat nezadouci naklady generovane timto mechanizmem apod)
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: aha, taky diky, ale teda podle toho linku se jedna jen o reklamy v Audience Network
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam