• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KLAIR: Koukala ses na ten odkaz, co jsem posílal? :-) Když tam zadáš 2200 odběratelů, tak $30.00.
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    JEREMIUS: a teď fakt řeším, kolik to stojí. A prostě na to nemůžu přijít. A nikde tam nemůžu najít odkaz na to, jak jim napsat :-/ Jsem z toho fakt taková rozhozená.
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    JEREMIUS: díky moc, ale prosím, kolik to stojí? Mně přijde, že nad dva tisíce to leze na 30 euro za měsíc a to je prostě hrozně moc :(
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KLAIR: 100 % ti nedojde z ničeho.

    Growing Business | MailChimp
    http://mailchimp.com/pricing/growing-business/
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    TUSIL: z mailchimpu zřejmě ne všechno dojde na seznamové domény
    a kromě toho nemůžu najít, koilk by to stálo, když chci mít 2200 kontaktů a 3 maily měsíčně.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KLAIR: treba placena verze Mailchimpu?
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    Ahoj, máte doporučení na emailový marketingový program? v tuhle chvíli pracuju s bezplatnou verzí Mailchimpu, ale mám cca 2200 mailových adres a bezplatný mailchimp je jen do 2000 :( Nenapadá vás něco? Díky moc
    SPIRAL_FORCE
    SPIRAL_FORCE --- ---
    Pro startup Wallet hledame nekoho, kdo by nam pomohl propagovat produkt na socialnich sitich, zkouset si hrat s kampanemi, psat reklamni maily, pomahat s copywritingem. Startup byl jiz 2x zafinancovany investory. Vice info viz aplikace: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.droid4you.application.wallet a web: www.walletapp.net . Nabizime moznost pracovat na globalnim produktu a oslovovat 100ky tisic uzivatelu. V pripade zajmu do piste posty.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EMERICA: Sorry, ale za míň než 155,60 na hodinu nedělám
    EMERICA
    EMERICA --- ---
    Hledam nekoho zkuseneho kdo mi pomuze s PPC, mam zaklady, ale spoustu otazek k tomu. Platim 155.50,- na hodinu idealne skype a teamviewer k tomu. Popripade osobni setkani P6 Dejvice v kanclu. Optimazlice kampani + dalsi upravy. Penize klidne poslu na ucet predem. Dik PM
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    Když už se tu vytáhla ta PPC, není tu někde nějak freelance ppcčkář, co by potřeboval doplnit porfolio klientů? Máme ve firmě teď docela frmol a hodila by se nám ještě jedna externí síla. Kdyžtak pošta, díky.
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    VASHA: njn, mám dojem, že poslední dobou tam ta školení dělají docela často

    tak "osobní branding" se dá dělat i jinými, imho mnohem lepšími, cestami.. :)

    ON_SLM: jinak, ještě k tomu platu, s tím 2násobkem to byla jen prdel: já jsem totiž "postižen" vystudováním humanitního oboru, počítače a net jsem měl vždycky jen jako koníček. takže vzhledem k tomu, co za kraviny dělají mí bývalí VŠ spolužáci, jsem na tom hodně dobře. a navíc jsem dost úchyl na čísla, takže mě ta práce i dost baví a je kam se posouvat, k analytice a tak...

    taky jsem úplně nepochopil, jestli tam BOBULIX ještě dělá nebo ne
    VASHA
    VASHA --- ---
    ON_SLM: v prazskem Googlu jsem si jeste nic nedal, budu muset nekdy prubnout
    Jinak spletl jsem si Řezáče s Jaškem :)

    jj APIcka jsou dobry, ale chce si davat bacha na to jak mas vse nastavene, jinak je to k nicemu :)

    BOBULIX: tak prace v H1 je spise o osobni znacce ne? :) jinak chapu to tak, ze tam stale pracujes?
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    BOBULIX: kamos, sice jiny obor, odtamtud presel k nam, takze vim, ze to neni zadna slava.

    ja delam ppc rok a mesic a mam o par litru vic. taky zadna slava imo, predstavoval bych si tak dvojnasobek :D
    BOBULIX
    BOBULIX --- ---
    ON_SLM: Jako řadový PPCčkař jsem po dvou letech bral 26k hrubýho. Tak nevim no.
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    BOBULIX: rofl :D ale tak zase se tam pry moc nenadrou...

    ale ok, tak to radeji preformuluji.. ac delam v oboru neco pres rok a nemam 100% prehled, tak je to, jsem presvedcen, placene nadprumerne
    BOBULIX
    BOBULIX --- ---
    ON_SLM: všechno je placený líp než u "jedničky". Tak blbě může platit jenom "jednička" :o)
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    ac tady nadavam, ze tohle auditko je jen spam, sam si jeden dovolim, za coz se moc omlouvam: shanime PPCčkaře s rokem zkušeností (ale snad by prošlo i méně), Praha, placene je to, co vim, lepe nez u "jednicky v internetovem poradenstvi". kdybyste o nekom vedeli, prosim posta
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    VASHA: V pražském Googlu.

    Možná jsem jen slepý nebo blbý, ale Řezáč měl imho jen přednášku, nikoliv workshop, ne? Je ale pravda, že to bylo pro většinu účastníků v nevhodný čas - první nedělní přednáška :))

    Já nejsem prográmator, jediné mé programování spočívalo v takových těch typických "základy" kurzech na VŠ, k tomu ještě v obskurních jazycích, které jsou úplně mimo jakýkoliv obor digital marketingu. Jen v tom R jsem se trochu naučil sám a tím "stupidní" jsem myslel to, že není nějak těžké API (snad to platí i obecně, nejen o API GA) používat, páč to bylo poprvé, co jsem nějaké API vůbec kdy použil :D
    VASHA
    VASHA --- ---
    ON_SLM: :) Kde měla Camacho workshop? Meyers se snažil být zajímavej, ale nic extra no.

    No já jsem si workshop nedal, ale Řezáč byl jeden z adeptů na kterých jsem chtěl jít. Nakonec nebylo místo :/ Škoda no. Proč pracovat s GA API je stupidní? :)
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---

    Zdroj: MARKETING SALES MEDIA
    Datum vydání: 10.11.2014
    Rubrika / pořad: Cílové skupiny
    Strana / zpráva 15
    Autor: Daniel Hromada
    Přidat do exportu | tisk dokumentu | export do RTF | export do HTML | export do DBFzpět
    Nejsem žádná hvězda
    Filip Podstavec ze společnosti GetFound způsobil svým výstupem na Marketing Festivalu malou senzaci.
    Čtyřiadvacetiletý mladík sebevědomě a vtipně prezentoval své speciálně vytvořené nástroje, které automatizují a výrazně urychlují procesy při linkbuildingu.

    * Zdá se, že jste se díky své přednášce na Marketing Festivalu stal takřka přes noc novou hvězdou českého digitálu -standing ovation a příspěvky na Twitteru budiž toho důkazem.

    Hvězdou českého digitálu bych se v žádném případě nenazýval - od toho tu jsou mnohem zkušenější a známější jména. Ale je pravda, že ohlasy, jaké vznikly po akci, jsem si nedokázal představit ani v nejdivočejších snech. Po pravdě mým snem před Marketing Festivalem bylo se alespoň zčásti přiblížit zahraničním speakerům.

    * Jak dlouho jste se připravoval?

    Příprava nástrojů zabrala něco přes tři měsíce. Přednášku jsem měl hotovou v jednoduchých wireframech asi měsíc před prezentací a od té doby si mohl trénovat řeč. Rád bych poděkoval Kačce Chalupníkové, která mi s přípravou pomohla, určitě ji to také stálo hodně nervů. Kolik hodin celkově příprava zabrala, ani nehodlám odhadovat, ale bylo to opravdu hodně.

    * A jak vás napadlo udělat z přednášky jakýsi příběh v hlavní roli s vaším alter egem Fidelem Prdstavcem?

    Technická témata jsou při přednášení složitou záležitostí. Pouze minimum lidí udrží pozornost až dokonce a většina se během přednášky ztratí. Proto jsem připravil podklady a videonávod základních tří kroků, které k aplikaci scriptů stačí udělat. Byl to jediný způsob, jak zbourat bariéru mezi zkušenostmi posluchačů s programováním. Samo o sobě to ale i tak zůstávalo nudné téma (vyzkoušeno na pár kamarádech a přítelkyni). Analogie byla podle mě ta správná cesta, jak lidem přiblížit téma, a tak jsem se pokusil vymyslet příběh. Původně jsem na hlavní postavu použil fotky z fotobanky na frázi „geek“ a nazýval jej jmény jako „Zdislav Uzdichcal“, „Mitch Oken“ apod. Nerad bych ale někoho urazil (co kdyby náhodou), zároveň jsem chtěl mít možnost si do hlavní postavy rýpnout, a tak jsem se rozhodl nafotit a vytvořit vlastní postavu - „Fidela Prdstavce“.

    * Vámi vytvořený nástroj prakticky zautomatizuje a výrazně urychlí průzkum odkazových příležitostí linkbuilderů a lidí v oblasti PR. Ti, kteří byli na Marketing Festivalu, jej dokonce budou mít úplně zdarma. Co další zájemci, budou si muset zaplatit? A kolik to stálo vás?

    Příprava stála především čas a nervy. Část nástrojů jsem navrhoval sám a s programováním mi hodně pomohli dva lidé -Ondřej Šatera a Jan Vlnas. Náklady nebyly nijak závratné, ale na nástroji bych rád nadále pracoval a nakonec z něj udělal solidní a použitelný produkt. Prozatím jsem na vážkách, co dělat s dalšími zájemci, kteří se nestihli registrovat. Mám teď ve schránce asi 40 e-mailů od lidí, kteří chtějí přístup. Těm, co na akci byli, přístup zašlu a zbytku… Asi také, ale nevím, kdy se k těmto e-mailům probojuji.

    * Takže nemáte v plánu svou práci nijak monetizovat?

    Nyní ne. Produkt, který se chystám tvořit, ano, ale ten bude na jiné doméně a bude fungovat samostatně.

    * Dobrý přístup, ale v kontrastu s tím, jak vystupovala Julie Joyceová, která na mě působila jako tvrdá byznysmenka. Co jste říkal na její přednášku a přístup, který se mimo jiné zakládá na tom, že pro Google je těžké identifikovat nákup zpětných odkazů?

    Že část reklamních ploch - pokud jsou dostatečně zajímavé nehledě na dopady ve vyhledávačích - se v procesu linkbuildingu zakupuje, jsem věděl. Linkbuilding jako proces je hodně blízko PR a je založen primárně na dobrém obsahu, myšlence a hromadě času. Reklamní pozice, ke kterým se při komunikaci s webmastery napříč trhem dostanete, jsou spíše takovým bonusem v rámci propagace, ale rozhodně by neměly být primární náplní linkbuildera. Z toho, co Julie říkala, mě proto opravdu zaskočilo, že v zahraničí jde o 90 % jejich práce, a že se navíc nehledí na vyhodnocování takových procesů. Myslel jsem, že jsou v tomto ohledu hodně před námi.

    Analogie byla podle mě ta správná cesta, jak lidem přiblížit téma, a tak jsem se pokusil vymyslet příběh.

    Foto autor| FOTO ARCHIV GETFOUND

    O autorovi| Daniel Hromada, ROZHOVOR VEDL
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam