• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    zkusil jsem "kancelarske zidle" protoze v tom oboru provozuji eshopy a merchant mi nabidl velke kulove, takze na cesky trh to nemaji vymakane vubec...
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    WIRUZIK: klidne kaz:) to, ze sis dal tu praci si to minimalne prohlednout a napsat odpovedet, je beztak mnohem cennejsi. a jak jsem psal dole, toho kluka povazuji za sveho real kamose, takze tady jsem to fakt hodil do plena, na byznys seru... jen me zajimaly nazory lidi z oboru (u sveho zamestnavatele, agentury, uz to jako byznys resim, tady na nyxu sral pes:)). ho sem pozvu, at neodpovidam za neho. a treba to bude prinosne nejen pro nej.

    a jj, mas recht, jsem na tuhle funkci GMC uplne zapomnel... jestli si dobre pamatuji, tak to to Google predstavil nekdy pred rokem, rokem a pul.. pak jsem o tom uz neslysel a sam to nezkousel
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    ON_SLM: Nerad kazím byznys, ale info o produktech, které by pro eshop mohli být relevantní a chybí mu v nabídce nyní nabízí Google Merchant Center. Dokonce i rovnou řekne, za jakou cenu ho prodávají ostatní eshopy.
    Viz přehled sortimentu - https://support.google.com/merchants/answer/6288242

    Ale samozřejmě vy nabízíte ještě nějakou tu funkcionalitu navíc. Na druhou stranu MC řekne, jak moc je tento produkt hledaný, takže dochází i k nějaké prioritizaci důležitosti toho produktu.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ERED_MITHRIN:

    myslel sem ty odkazy ven z te url, ukazuje mi to jen vnitrni odkazy na te domene, ale nikde nemuzu najit jak zobrazit pouze odchozi...
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    KAJJAK: Filtrovat kvuli cemu? Myslis kvuli socialnim sitim a trackovacim nastrojum? Jestli kvuli tomuhle, tak to jsem zatim neresil, protoze zas tolik tam toho nebylo pro tech par stranek, ktere jsem delal.
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    ON_SLM: no mam firmu kde bych si dovedl predstavit to otestovat jestli to je pouzitelne :)
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    SIRIUS: abych pravdu rekl, ja vlastne vubec nevim :) tusim, ze ta Lite verze jen nekolik malo tisicovek mesicne; ta budouci "Pro" (aka standard) verze desitky tisic a vic imho... tam to bude hodne custom a zalezet na velikosti e-shopu. pokud by byl zajem, napis pm, spojim te s tim kamosem, co to pacha :)

    KAJJAK: diky za nazor/feedback. jako dobry navrh, proc ne ze jo... :)

    KAJJAK: jo, to je ono:) si myslim, ze zrovna on si trochu te reklamy zaslouzi opravnene
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ON_SLM:

    at filipovi udelam trochu reklamu, tak tady je odkaz na ten jeho tool https://www.marketingminer.cz/
    RURYRY
    RURYRY --- ---
    Nemáte náhodou tušení, kdo dělá internet banking české pobočce ING? Ptal jsem se přímo na infolince, ale tam mi odpověděli, že si to dělají sami, čemuž nevěřím.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ERED_MITHRIN:

    jakym zpusobem z nej ty odkazy ven filtrujes?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ON_SLM:

    aha, tak to spatna sluzba byt nemusi, jen je blby, ze to clovek z tech webovych stranek nepochopi... Proc tam natvrdo nenapise:
    "Vite co za zbozi se nejlepe prodava u vasi konkurence? Nevite? Nase aplikace vam to rekne"
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    ON_SLM: kolik ta legrace cca stoji?
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    KAJJAK:
    DANAKETH:
    SIRIUS: díky za odpovědi, nechci se vzhledem k níže řečenému stavět do role "obhájce", ale tak o nějaký TL;DR se pokusit můžu:

    Ten odkaz na web je čistě o hlavním produktu určeném pro (zahraniční) e-shopy velikosti Alza+; vedle toho má to má (resp. dodělávají se kosmetické věci) Lite verzi (hlavně pro ČR), na které to půjde představit jednodušeji: na Heurece to vybere top 200 nejdůležitejších produktů v některé z (pro daný e-shop) relevantních kategorií a nad nimi pak dělá analýzy (z nich pak co týden xlsx (tfuj...) report), tzn. provádí crawling Heureky a konkurenčních e-shopů. V reportu je pak vidět, které produkty pro daný e-shop mohou být zajímavé a chybí mu v portfoliu. Stejně tak je v reportu vidět jak si tento e-shop stojí oproti konkurenci cenově v jednotlivých kategoriích a pro jednotlivé výrobce.


    No, moc tl;dr to nebylo, ale jde vlastně o robustní a komplexní verzi toho, co si můžete sami zdlouhavě, pracně a ne tak promakaně udělat pomocí např. OpenRefine a Import.io, viz prezentace, jak na to. Kontext té prezentace viz.

    KAJJAK: Ta otázka zní "Ktery majitel e-shopu vi/nevi, co se dobre prodava jeho konkurentum a mu chybi v portfoliu, a co by se mu (s velkou pravdepodobnosti) take nejlip nebo alespon velmi dobre prodavalo?"
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    ON_SLM: Diky za tip! Ten Xenu mi slouzi epesne.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    TYSONCINOL: Ahoj. Záleží na tom, kde ty videa běží. Na YouTube fungují tzv TrueView videa. Platí se, pokud člověk zkouknul alespoň 30 vteřin video (nebo celé, pokud je video kratší). Cena je tak cca 1Kč za diváka. Na ostatních kanálech se platí za započaté video. Ceny bývají od 200 Kč (iVysílání 15 vteřin) do 500 Kč (DVTV 30 vteřin) za 1000 zobrazení . Stream je někde mezi. Ale pozor, jsou to ceny pro tzv "pre rolly", to znamená, že reklama běží před videem, které chce uživatel vidět. Ceny post-rollů jsou odhadem tak poloviční... Takže opravdu hodně záleží na tom, kdo se na videa dívá. Pokud je to hodně úzká cílovka, která nelze úplně jednoduše a přesně zacílit přes YouTube, tak bych si řekl klidně něco kolem těch 500 kč za 1000 započatých zobrazení. Ovšem pořád je otázkou do jaké míry je ta reklama po videu zajímavá. Pokud to dáte do vašeho videa, tak je uživatelé můžou stopnout hned.
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    Mountfield hledá SEO a PPC člověka. Nástup za 35-40, není to úplně juniorská pozice. Kdyby byl zájem, dejte mi vědět, přepojím:)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    ON_SLM: hele co nejaky TLDR? jako taky se priznam ze to moc nechapu co to ma delat zajimavyho
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    ON_SLM: Abych byl fér, možná pro někoho může být příjemné propojení analýzy sociálních medií a prodejních dat. Je velkou otázkou, jak ergonomicky, srozumitelně a sdělně to je provedené "řemeslně"
    To se prostě musí vyzkoušet.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    ON_SLM: Hmm... "nice to have" ale tíA to asi tak končí. Vlastně to není potřeba. Aspoň trošku funkční eshop ti bez problémů vylistuje a vyexportuje numerickou analýzu, webovky ohlídá GA.
    Neumím si představit obchodní artikl, který by bylo nutné sledovat takovým způsobem v reálném čase, bez prostoru pro hlubší srovnávací analýzu nebo alespoň excelovskou statistiku.

    Honza (věnoval jsem se content marketingu, SEO, PR (PA) i eCommerce)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ON_SLM:

    nerozumim te myslence co se za tim skryva... Ktery majitel eshopu nevi co se mu nejlip prodava? Nebo mi neco unika?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam