KAJJAK: no mas to nejak rozdelene? protoze v tom co pises "ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing" to me vychazi ze kdyz rozhodis tech 20k tak mas na kazdym kanalu utratu nula nula nic. Ja mam u shopu obvykle takovej spend treba jenom na skliku, nebo taky jen z heureky :)
Nezapomen na jednu vec - aby ty data mely nejakou vypovidajici schopnost, potrebujes objem, ty zidle nebudou mit uplne levnou cenu za klik, takze kdyz ti na ppccka zbude treba 10k, tak to neni nejakej velekj pocet navstevniku a z toho spolehlivy cisla uplne nevytahnes, nedejboze nejaky a/b testy. Z toho co pises mi pride ze jestli zkousite, tak kombinujete moc veci naraz. Ja to v techdle pripadech delam tak ze jedu postupne, zacnu logicky s ppc/zbozakama, vyzdimam co jde, ustabilizuji cisl a jdu dal. Jednak si myslim ze je to efektivnejsi, nez si 3 hodiny hrat s ppc, pak tri s facebookem etc. a druhak optimalizes pomer spendu a spravy protoze logicky potrebujes min casu na spravu a jak jdes dal tak ti sice dohled neco zabere, ale zaroven mas uz odladeny kanal. Je proste lepsi byt dobrej v jednom kanalu nez prumernej na peti s tim ze si neco zkousim.... Navic kdyz tomu nerozumis tak je dycky snazsi udelat peknou prezentaci kdy to vypada ok, i kdyz treba na pulce tech kanalu teces
BTW: schvalne jsem se koukal pomer 1:2 mame jen u jednoho zakaznika a to jen proto ze je to hrozne maly budget (5k celkem) a niche segment