TOYEN: Tak "content marketing" nabral na váze třeba díky konceptu organickýho reache na internetu.
Jasně, že to byla součást marketingu i dřív, ale dneska si můžu mnohem volněji vybrat na nějaké pomyslné ose "no content/paid reach" vs "quality content/free reach".
Díky tomu se o tenhle způsob zajímá mnohem víc marketérů a získává s ním zkušenosti.
Do toho samozřejmě přichází demokratizace technologií. Foťáky, kamery, software atd jsou tak levné a jejich použití tak jednoduché, že to není už doména hrstky firem.
V kontextu korporací, na který se ptáš, jde potom hlavně o možnost in-house produkce. To co se dřív muselo řešit s PR agenturou se dneska zvládne často udělat samostatně.
No a nakonec tady máš vůbec existenci social medií. Ty zrušily potřebu prostředníků v komunikaci mezi značkama a zákazníkama, takže je ta komunikace mnohem intenzivnější a potřebuješ mnohem víc materiálu.
Copak, hledáš nový job?:-D