• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MISERYOrchideje - královny květin
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NYCKER: Jo jo. Jen se bojím, aby neodhazovala další. I když.. roste tuším i nový list.. uvidím. A budu se těšit teda na květy. Díky všem za reakce :)
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NYCKER: Jako... zatím nasazuje. Ještě zcela nerozkvetla. Já vždycky po odkvetení zapomenu přesadit a než se rozkoukám, nasazuje další stvol. Budu teda trošku víc zalívat, aspoň.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NYCKER: No, kvete, vyráží stonky a ještě vyráží nové stonky z odkvetlých, ale nezaschlých. Jen mě vyděsilo, jak moc listů sesychá. Ale přičítám to tomu, že poslední dobou zapomínám zalívat. Tak já teda nebudu plašit... jenomže ji mám už tak 4 roky nebo kolik a ještě jsem ji nepřesazovala...
    HANELA
    HANELA --- ---
    GRISS: to je difné, ale já nejsem odborník, nevím, co s tím. Pohnojit nebo změnit místo?
    ANAT0MI
    ANAT0MI --- ---
    GRISS: ono taky čím starší rostlina tím míň kvete. Nemusí jí nic chybět jen je prostě stará. A po devíti letech se není čemu divit :)
    GRISS
    GRISS --- ---
    SAGEMA:..taková ta klasická z květinářství. Velký květ, žádný speciální druh. Bohužel se v nich nevyznám.
    HANELA: mám jí třeba 9 let a kvetla jen jednou a to asi po roce či dvou a teď nic..
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    FAT: Mně teď během měsíce usychá už třetí, to se mi zdá prostě příliš. Každopádně díky za rady... uvidím, buď to tenhle víkend dosypu nebo ji nechám být.
    FAT
    FAT --- ---
    NELLAS: Tak mně usychají spodní listy taky. Ne moc rychle, ale taky. A kytka kveta jako divá. A stříhám to obyčejnýma nůžkama, "odcházející" květní stvoly štípacíma kleštěma.
    :-)
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    FAT: Stěžuje, usychají spodní listy. I když to může být tím, že poslední dobou trošku flákám zalívání...