ahojte - mate tu nekdo zkusenosti s opengl v androidu?( tim myslim, ze uz jste delali nejaky projekt postaveny nad opengl ?)
potreboval bych si nechat napsat mini 3d engin/knihovnu.
ve zkratce
- zobrazeni 3d objektu a jednoduchych spojnic mezi jejich stredy na zaklade definice
- zmena polohy 3d objektu - animace presunu
- vyreseni kolizi - nemoznost vlozeni/presunu objektu na misto, kde uz nejaky existuje
- moznost menit vlastnosti objektu, spojnic
- pohyb v prostoru ala google earth( priblizeni, otaceni stejnym zpusobem). moznost pohybovat prstem s nejakym objektem v XY
- moznost pripojit listener, ktery zachyti kliknuti na spojnici/objekt
- chci byt vlastnikem zdrojaku te knihovny
davam detaily dohromady. Je mi jasne ze psani knihovny je extremne nelukrativni, ale celkovy projekt nemohu dat, protoze na nadroidu je jen prezentacni vrstva( a navic jen pro specificke ucely). data do toho chci sypat z ruznych systemu.
neziji v cesku, takze ofiko uctovani bude problem.
pokud preze vsechno co jsem napsal, mate zajem, dejte mi vedet do posty a muzeme se domluvit na cene. Jestli si myslite, ze jsem napsal nejakou blbost, tak dejte taky vedet at to opravim :)
//smazala jsem poznamku o renderscriptu... prehledl jsem, ze behem jedne verze uz ho stacili dat do deprecate...