• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HAWLISmatte painting // advanced fantasy // 3D // etc ->> GALERIE pocitacem vytvořených či přetvořených obrázků / HiQ ONLY!!
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    zase nejakou slecnu .)

    DAVVID
    DAVVID --- ---
    Btw rozhejbává tu někdo matte paintings ve 3D? Před pár měsíci jsem narazil na problém. Nevim jak vyřešit odlesk okolní scény při camera projection. Nakreslit ho do obrazu je blbost, při pohybu kamery je přilepenej na místě odkud je obraz promítanej.

    Mám scénu, kde kamera letí nad lesem, za kterým je voda a město, které by se mělo zrcadlit ve vodě. Ale jak na to?

    ideálně jestli existuje nějakej raytrace/matte material) (něco jako je v maxu shadow/matte)... že by chytal jen odlesky...

    Nebo se i tohle dá vyřešit až při skládání obrazu v nějakym skladacim softu? :)
    DAVVID
    DAVVID --- ---
    GIF_242: Mě se prostě zdá použít špatný fotky a neopravit ty chyby které díky tomu vznikly jako chyba :)

    ale jasně, že cizi prace se kritizuje lip nez vlastni :)
    THE_BALROG
    THE_BALROG --- ---
    Nevim, jestli se dám počítat mezi "většinu klientů", ale pro mne celkový dojem dobrý není :)

    A myslím, že i když "prostí lidé" neumí pojmenovat, co je s výtvorem špatně, instinsktivně poznají, že jsou stíny špatně, případně že perspektiva nesedí. Zkušenost, kterou mají z reálného života jim najednou s tímhle obrázkem přestane sedět. Nebudou vědět proč, řeknou si "něco tam je divný", ale vycítí to.

    Jeden ze způsobů, jak tyhle pocity přehlušit, je udělat obrázek víc bombastickej a efektní, aby od nesrovnalostí byla pozornost svedená wow efektem: "To je hustý!" Ale to mi přijde laciné.
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    PLUMM: ještě jedna věc, jenom pro zajímavost nemáš odkaz na podobný speedpainting, ale v luxusním provedení? kde jak se říká, všechno sedí?

    nerejpu, jenom mě to zajíma, diky
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    PLUMM: jako máš pravdu, na druhou stranu se nedokážu zbavit dojmu, že je to dobrý. A jsem přesvědčený o tom, že kdyby ten člověk hledal práci, tak ho zaměstná kde kdo a o to možná jde.
    Co se týká času, to podstatné právě je, není umění udělat megahustou věc a hrát si s ní měsíce, to dokáže každej průměrně zdatnej jedinec. Ale už to nikdo nezaplatí, protože než to doděláš, tak ten časák v kterým to mělo vyjít už dávno vyšel :D. Nicméně udělat něco z ničeho za velmi krátký čas, to je věc, která se alespoň v mém oboru dost cení. Většina klientů nezkoumá jestli ten stín je takovej nebo makovej, jim jde o celkovej dojem a ten je tady dobrej.

    Ano jsou tam chyby, ale otázkou zůstává, jestli to je tak schválně, kvůli tomu, že to chtěl mít udělaný rychle a nebo jsou tam protože to nedotáhnul, páč nevěděl. Přikláním se k variantě rychlost.
    DENISS
    DENISS --- ---
    The 50 greatest matte paintings of all time - | movies, TV, videogames, crowd-funding - Shadowlocked: find the future!
    http://www.shadowlocked.com/201205272603/lists/the-fifty-greatest-matte-paintings-of-all-time.html
    DAVVID
    DAVVID --- ---
    PLUMM: jj pravda, ja to video nezkoumal, ale na fotce to bije do oci (a nejen to).

    ONDREJCERVINKA: Nejlepsi je vlastni archiv, ze :) Pokud delas veci do supliku, tak bych se nebal pouzit jakykoliv fotky...
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    GIF_242: Nemam.
    Kdyby to ke mně několikrát nepřistálo na twitteru, na facebooku a neobjevilo se to na několika stránkách, který navštevuju, jako totální pecka a vůbec mě to nepronásledovalo všude, kam se hnu, včetně nyxu, tak bych na to tady nijak nereagoval. :)
    DAVVID: Když už jsme u dědýse, tak to je například jedna z chyb, která neslepci zákonitě musí hrozně vadit. Těn dedýs utíká rychlochůzí, bo má stín udělanej tak, že má obě nohy na zemi. Tzn, že neběží, ale rychle jde (!!!) Na původní fotce má ale zadní nohu ve vzduchu, takže normálně běží. Tzn blbě udělanej stín. Navíc horizontální rovina u toho dědy je cca ve výšce kotníků, zatimco namontovanej je tam tak, že horizontální rovina tý scény mu prochází ramenama. To má za následek to, že vypadá šíleně zakloněnej dozadu, přičemž ve skutečnosti neni, páč je focenej z podhledu. A takovejch chyb je tam prostě miliarda, což z Alexandera Koshelkova nedělá špatnýho autora. To z toho prostě jen dělá špatnej výtvor a to z jednoho prostýho důvodu a tim je krátkej čas. Za 4 hodiny všechny tyhlety chyby eliminovat prostě nestihne i kdyby byl pámbů.
    GIF_242: Takže jo, je to dobrý. Na to, že to udělal za 4 hodiny, což je třeba pro mě naprosto nedůležitej údaj, jestli to trvalo hodinu nebo 50. :) Jinak je to zkrátka pořád skica a za sebe musim zopakovat, že mnohem víc mě ohromí precizně udělaná práce za dlouhou dobu, než tyhlety "Čumte, co ve fotošopu zvládnu za hoďku." pokud pominu to, že je to rychlovka, tak je to prostě nedotažená věc plná drobnejch i větších chyb.
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    ONDREJCERVINKA: Můžeš ještě zkusit www.sxc.hu - v podstatě free fotobanka (různé fotky ale můžou mít různá pravidla použití).
    ONDREJCERVINKA
    ONDREJCERVINKA --- ---
    dotaz, kam chodíte pro referenční fotky..? Já chodim na cgtextures, ale přijde mi, že tam nic extra neni a strašně kvůli tomu pohořívám, že prostě nemám zdroje, se kterejma můžu pracovat.
    DAVVID
    DAVVID --- ---
    GIF_242:me to prave taky moc neohromilo :) A ten dědýs co utíká přímo proti kameře mě tam nějak strašně vadí. Nevim jestli pózou, nebo, že mi připadá vyfocenej krátkym ohniskem...

    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    PLUMM: neostýchej se a nahoď svojí vyňuňanou libovku ;)

    IMHO to dobrý je.
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    HAWLIS: GIF_242: Se to šíří internetem jak nákaza tenhle Boeing. Přitom to technicky neni vůbec žádnej zázrak. Je sice fajn, že to udělal za 4 hodiny, ale apoň mě by teda ohromil spíš skvělej výsledek za mnohem delší dobu než špatnej za extrémně krátkou.
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    GIF_242: libovka!
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    EMBRYO: překreslit ručně, ale kde nic není ani painter nebere, tím chci říci, že pokud máš zdrojové fotky, kde nejsou informace (přepalypodexpozice), tak to jednoduše nepůjde. A jednodušší bude najít jinou fotku.

    Jinak bych se na křivky +/- vyprdnul, max. bych je použil na nějaké finální doladění a řešil bych to barvama a následně prolnutí.
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    doporučuji:

    AlexanderKoshelkov - YouTube
    http://www.youtube.com/user/AlexanderKoshelkov?feature=watch
    EMBRYO
    EMBRYO --- ---
    ONDREJCERVINKA: nic co je dotazeny nejde jednoduse ;]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam